abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87002386
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef hcwp het volgende:

[..]

It just doesn't make any sense to jump out of a perfectly good airplane... :) Maar als zo'n moment daar is; is het toch verstand op nul en gaan met de banaan...
Eh, dat is ook zo'n geweldig moment, het spreekt al je zintuigen tegen :D
Het is alleen maar erger met basejumpen, je hersenen zeggen "DOE HET NIET, DAT IS GEVAARLIJK :o "
Vond het wel een geweldige ervaring, zou ook nog eens met een BMX of een motor van een rotswand willen rijden, maar dat gaat denk ik niet lukken. :')
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  woensdag 29 september 2010 @ 22:36:40 #252
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_87002490
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Maitje het volgende:

[..]

Heel gaaf filmpje!!
Als ik dat zo bekijk, dan zal de 1e die springt en de laatste die springt best qua kilometers van elkaar afliggen denk?

Dat valt op zich wel mee, want je kunt toch enigzins je parachute sturen, ook al is het een "bolletje". Enkel indien het in grote getalen gaat, tja, dan zou dat kunnen gebeuren. Maar dan praat ik over tientallen planes die de para's droppen. Maar normaal valt het wel mee hoor. Je praat dan over enkel honderden meters.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 29 september 2010 @ 22:38:27 #253
110987 ErwinRommel
pi_87002608
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef hcwp het volgende:

[..]

It just doesn't make any sense to jump out of a perfectly good airplane... :) Maar als zo'n moment daar is; is het toch verstand op nul en gaan met de banaan...
Ik haal deze er maar weer ff bij!!

pi_87002745
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat valt op zich wel mee, want je kunt toch enigzins je parachute sturen, ook al is het een "bolletje". Enkel indien het in grote getalen gaat, tja, dan zou dat kunnen gebeuren. Maar dan praat ik over tientallen planes die de para's droppen. Maar normaal valt het wel mee hoor. Je praat dan over enkel honderden meters.
owh, oke!
Er was eens....
pi_87003478
Ik zou echt nooit uit een vliegtuig durven springen :P.
pi_87003534
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:55 schreef EllaN het volgende:
Ik zou echt nooit uit een vliegtuig durven springen :P.
Hup, gewoon doen, alleen de eerste stap is eng, daarna is het allemaal voorbij. O-)
pi_87003651
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Hup, gewoon doen, alleen de eerste stap is eng, daarna is het allemaal voorbij. O-)
Ik heb een trauma aan het schommelschip in een pretpark en sindsdien vrees ik alles wat hard omlaag gaat :P. Achtbanen durf ik nu wel aan, maar schommelschip nog steeds niet.. Dan ga ik ook niet uit een vliegtuig springen haha.
  woensdag 29 september 2010 @ 23:17:03 #258
311994 nullicedo
Rules are for fools
pi_87004502
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ik heb een trauma aan het schommelschip in een pretpark en sindsdien vrees ik alles wat hard omlaag gaat :P. Achtbanen durf ik nu wel aan, maar schommelschip nog steeds niet.. Dan ga ik ook niet uit een vliegtuig springen haha.
schommelschip _O- Maar volgend jaar ga ik springen voor mijn parawing ook wel leuk om een keer te doen O-)
pi_87004894
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef EllaN het volgende:

Al mijn vriendinnen zijn bij het corps gegaan, maar ik had minder zin om zoveel tijd te steken in verplichte zaken. Nu ben ik als enige geen lid en het bevalt me geweldig :D. Ik hoor wel alle verhalen, maar heb niet de verplichtingen. Ideaal ;).

Wat betreft "beter zijn dan anderen". Niemand kan oordelen over hoe zwaar iemand anders leven is. Mensen zijn snel met indrukken en oordelen, maar ik kan echt kotsen op mensen die denken dat hun leven superieur is aan een ander. Zo heb ik vaak genoeg leden (zelf mijn vriendinnen) horen zeggen dat knorren maar een saai leven hebben. Gelijk erachter "maar ik bedoel niet jou hoor :)", behalve dat ze dat wel doen. Ik verzet me daar ook echt tegen en dat is gelijk de essentie van waarom ik niet bij een vereniging wil. Saamhorigheid is goed, maar denken dat je daarom beter bent dan een ander is verachtelijk. Dit zie je bij dichtgetikte mensen, afgestompte mensen en willekeurig andere mensen.
Het Corps is in feite ook maar kut, alleen als het ongemend is, dan is het nog leuk. Gelukkig zijn er nog 2 ongemende corpora, anders had je helemaal kunnen vergeten. |:(
pi_87005003
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:26 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Het Corps is in feite ook maar kut, alleen als het ongemend is, dan is het nog leuk. Gelukkig zijn er nog 2 ongemende corpora, anders had je helemaal kunnen vergeten. |:(
Punt met de corpora heden ten dage is ook dat ze gewoon te groot zijn. Je bent op sommige kroegen dan net zo onbekend als in een of andere grote club. Dat ze ongemengd moeten zijn lijkt me meer dan duidelijk ;)
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
  woensdag 29 september 2010 @ 23:30:45 #261
110987 ErwinRommel
pi_87005052
Vandaag, laatste avond/nacht ik Brazilië, morgen heading back home!
Vreemd gevoel hoor hahahaha
pi_87005213
Nja, erm, welkom terug alvast? :D
  woensdag 29 september 2010 @ 23:35:20 #263
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_87005244
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:17 schreef nullicedo het volgende:

[..]

schommelschip _O- Maar volgend jaar ga ik springen voor mijn parawing ook wel leuk om een keer te doen O-)
Waar zit je nu dan?
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_87005285
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Spannend!!
pi_87005695
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Lijkt me idd een apparte ervaring. Goeie vlucht alvast! ;)

Deze dame gaat liggen, heb spierpijn van het hoesten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welteruste DEFfers :*
Er was eens....
  woensdag 29 september 2010 @ 23:48:06 #266
311994 nullicedo
Rules are for fools
pi_87005709
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Iska het volgende:

[..]

Waar zit je nu dan?
Ik zit bij de landmacht meer details wil ik niet geven ;)
pi_87005713
Beterschap Maitje :*.
  donderdag 30 september 2010 @ 00:23:16 #268
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_87006924
Net trouwens 'Surviving the Cut: Ranger School' gekeken.. dat is serieus f*cked up! Hebben wij iets (Off. Mariniers bijv.) dat daarbij in de buurt komt?
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_87007080
prachtig als die gast aan het lopen is en opeens beseft dat hij zijn wapen niet in zijn hand heeft :D
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_87007082
waar heb je dat gezien?

Staat in de download ;)
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_87007141
tegen wie heb je het ?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_87007261
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:23 schreef Iska het volgende:
Net trouwens 'Surviving the Cut: Ranger School' gekeken.. dat is serieus f*cked up! Hebben wij iets (Off. Mariniers bijv.) dat daarbij in de buurt komt?
Wacht maar tot je de PJ aflevering kijkt ;).
De Special Forces Divers aflevering is ook zeer amusant :D.

#6 van USMC Scout Snipers is overigens heel moeilijk te vinden.. heb hem zelf van een mirc channel moeten downloaden en er is geen 720p rip out naar mijn weten :/.
Hoor het wel als je het niet kan vinden. :)

* Vronsky raad ook Two Weeks In Hell

90 minuten aan leedvermaak van de twee weken durende keuring voor de Army Special Forces :D

En.. niet echt nee, alhoewel ze bij de Mariniers bezig zijn met een soort van special operations capable gebeuren om de MSO te ondersteunen dacht ik. (stond een gigantisch artikel over in de Qua Patet Orbis.)
pi_87007286
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:36 schreef Vronsky het volgende:

[..]

* Vronsky raad ook Two Weeks In Hell

o daar had ik het gezien geloof ik :P
pi_87007721
Ik kan niet slapen ;(
pi_87007740
dan ga je even tv kijken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')