Eh, dat is ook zo'n geweldig moment, het spreekt al je zintuigen tegenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef hcwp het volgende:
[..]
It just doesn't make any sense to jump out of a perfectly good airplane...Maar als zo'n moment daar is; is het toch verstand op nul en gaan met de banaan...
Dat valt op zich wel mee, want je kunt toch enigzins je parachute sturen, ook al is het een "bolletje". Enkel indien het in grote getalen gaat, tja, dan zou dat kunnen gebeuren. Maar dan praat ik over tientallen planes die de para's droppen. Maar normaal valt het wel mee hoor. Je praat dan over enkel honderden meters.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heel gaaf filmpje!!
Als ik dat zo bekijk, dan zal de 1e die springt en de laatste die springt best qua kilometers van elkaar afliggen denk?
Ik haal deze er maar weer ff bij!!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef hcwp het volgende:
[..]
It just doesn't make any sense to jump out of a perfectly good airplane...Maar als zo'n moment daar is; is het toch verstand op nul en gaan met de banaan...
owh, oke!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee, want je kunt toch enigzins je parachute sturen, ook al is het een "bolletje". Enkel indien het in grote getalen gaat, tja, dan zou dat kunnen gebeuren. Maar dan praat ik over tientallen planes die de para's droppen. Maar normaal valt het wel mee hoor. Je praat dan over enkel honderden meters.
Hup, gewoon doen, alleen de eerste stap is eng, daarna is het allemaal voorbij.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:55 schreef EllaN het volgende:
Ik zou echt nooit uit een vliegtuig durven springen.
Ik heb een trauma aan het schommelschip in een pretpark en sindsdien vrees ik alles wat hard omlaag gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hup, gewoon doen, alleen de eerste stap is eng, daarna is het allemaal voorbij.
schommelschipquote:Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb een trauma aan het schommelschip in een pretpark en sindsdien vrees ik alles wat hard omlaag gaat. Achtbanen durf ik nu wel aan, maar schommelschip nog steeds niet.. Dan ga ik ook niet uit een vliegtuig springen haha.
Het Corps is in feite ook maar kut, alleen als het ongemend is, dan is het nog leuk. Gelukkig zijn er nog 2 ongemende corpora, anders had je helemaal kunnen vergeten.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef EllaN het volgende:
Al mijn vriendinnen zijn bij het corps gegaan, maar ik had minder zin om zoveel tijd te steken in verplichte zaken. Nu ben ik als enige geen lid en het bevalt me geweldig. Ik hoor wel alle verhalen, maar heb niet de verplichtingen. Ideaal
.
Wat betreft "beter zijn dan anderen". Niemand kan oordelen over hoe zwaar iemand anders leven is. Mensen zijn snel met indrukken en oordelen, maar ik kan echt kotsen op mensen die denken dat hun leven superieur is aan een ander. Zo heb ik vaak genoeg leden (zelf mijn vriendinnen) horen zeggen dat knorren maar een saai leven hebben. Gelijk erachter "maar ik bedoel niet jou hoor", behalve dat ze dat wel doen. Ik verzet me daar ook echt tegen en dat is gelijk de essentie van waarom ik niet bij een vereniging wil. Saamhorigheid is goed, maar denken dat je daarom beter bent dan een ander is verachtelijk. Dit zie je bij dichtgetikte mensen, afgestompte mensen en willekeurig andere mensen.
Punt met de corpora heden ten dage is ook dat ze gewoon te groot zijn. Je bent op sommige kroegen dan net zo onbekend als in een of andere grote club. Dat ze ongemengd moeten zijn lijkt me meer dan duidelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het Corps is in feite ook maar kut, alleen als het ongemend is, dan is het nog leuk. Gelukkig zijn er nog 2 ongemende corpora, anders had je helemaal kunnen vergeten.
Waar zit je nu dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:17 schreef nullicedo het volgende:
[..]
schommelschipMaar volgend jaar ga ik springen voor mijn parawing ook wel leuk om een keer te doen
Spannend!!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag, laatste avond/nacht ik Brazilië, morgen heading back home!
Vreemd gevoel hoor hahahaha
Lijkt me idd een apparte ervaring. Goeie vlucht alvast!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag, laatste avond/nacht ik Brazilië, morgen heading back home!
Vreemd gevoel hoor hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welteruste DEFfers
Er was eens....
Wacht maar tot je de PJ aflevering kijktquote:Op donderdag 30 september 2010 00:23 schreef Iska het volgende:
Net trouwens 'Surviving the Cut: Ranger School' gekeken.. dat is serieus f*cked up! Hebben wij iets (Off. Mariniers bijv.) dat daarbij in de buurt komt?
o daar had ik het gezien geloof ikquote:Op donderdag 30 september 2010 00:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
* Vronsky raad ook Two Weeks In Hell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |