abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86999300
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:43 schreef m.k het volgende:

[..]

kijk waar de quotatie tekens staan ;)
Was een grappetje.. :6
Er was eens....
  woensdag 29 september 2010 @ 21:49:16 #227
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_86999625
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Sorry daarvoor dan. :@

Maar, ben werkzoekende, doe hier en daar soms nog wat webdesign voor een maatje van mij als het hem iets te ingewikkeld word (Of er iets met 3dsmax moet worden gedaan.)
Delen we de winst. :*

Ik vind het eigenlijk nog best wel droog dat iedereen er van uit gaat dat ik mijzelf volledig superieur acht aan andere mensen vanwege de manier waarop ik heb gepost. :')
[..]

c_/

Maar zijn we nu klaar? Anders blijf ik maar tegen jullie schenen schoppen en voelt iemand zich weer eens aangesproken. ;(
*;

Ik had vanmiddag @ TU nog gesprek met vriend van mij. Hij wil namelijk een normale kantoorbaan en hij vind mijn vaarplannen maar helemaal niks. Dus nu de vraag (ik dacht, def is lkkr objectief):
Kan je mijn (zoals ik, in zijn woorden) een lange tijd op zee zijn met allemaal alfamannetjes waarbij je tijdens het douchen je je zeep nooit moet laten vallen? Of kan je beter (zoals hij, in mijn woorden) 40 jaar lang een oersaaie kantoorbaan hebben en als je thuiskomt een dikke troela op de bank hebben met 3 krijsende kids? :P
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  woensdag 29 september 2010 @ 22:00:48 #228
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_87000432
Het gaat weer echt nergens over whehehe
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_87000481
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef Iska het volgende:

[..]

*;

Ik had vanmiddag @ TU nog gesprek met vriend van mij. Hij wil namelijk een normale kantoorbaan en hij vind mijn vaarplannen maar helemaal niks. Dus nu de vraag (ik dacht, def is lkkr objectief):
Kan je mijn (zoals ik, in zijn woorden) een lange tijd op zee zijn met allemaal alfamannetjes waarbij je tijdens het douchen je je zeep nooit moet laten vallen? Of kan je beter (zoals hij, in mijn woorden) 40 jaar lang een oersaaie kantoorbaan hebben en als je thuiskomt een dikke troela op de bank hebben met 3 krijsende kids? :P

Ach, kantoorbanen.

Ik denk dat we het er allemaal wel mee eens zijn dat dit de ware hel is? :')
Als ik naar m'n vader kijk.. die doet het ook echt alleen maar om brood op de plank te krijgen, maar die heeft echt al jaren geleden de plezier in z'n werk verloren.

Gelukkig is hij 1 december met pensioen. :D

Oh en:

* Vronsky geeft Iska een van z'n flesjes hertog jan.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_87000489
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
:N
Heeft ook wel z'n charmes
Er was eens....
  woensdag 29 september 2010 @ 22:02:52 #231
110987 ErwinRommel
pi_87000524
pi_87000552
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe moeten we anders proberen 1 slowchat per dag te vullen? :D
  woensdag 29 september 2010 @ 22:04:34 #233
110987 ErwinRommel
pi_87000614
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Maitje het volgende:

[..]

:N
Heeft ook wel z'n charmes
Dat heeft het idd zeker wel ja, en het werkt ook wel op mijn lachspieren hoor ;)
Ik moet trouwens niet lullen,............
  woensdag 29 september 2010 @ 22:05:33 #234
110987 ErwinRommel
pi_87000703
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Hoe moeten we anders proberen 1 slowchat per dag te vullen? :D
Uhmmmm, dat Lotusss en ik weer ff klef gaan doen? Kan geregeld worden hoor })
pi_87000986
Alsjeblieft niet.
pi_87001122
En dan klagen dat het nu nergens over zou gaan.
pi_87001240
Welkom in de slowchat, waar het topic van het ene moment zo naar iets anders kan springen zonder dat het erg is. ^O^
  woensdag 29 september 2010 @ 22:13:32 #238
110987 ErwinRommel
pi_87001254
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
En dan klagen dat het nu nergens over zou gaan.
Dat heet dan een stukje zelfreflectie, iets wat meerdere mensen zich eigen zouden moeten maken ;)
pi_87001303
Wow ik heb echt het hele studentengesprek gemist :D.

Anyway, ik ben nukubu, knor en ik vind mijn studie soms zwaar :). Jullie mogen me allemaal een keer slaan, graag allemaal in de rij ;).

Al mijn vriendinnen zijn bij het corps gegaan, maar ik had minder zin om zoveel tijd te steken in verplichte zaken. Nu ben ik als enige geen lid en het bevalt me geweldig :D. Ik hoor wel alle verhalen, maar heb niet de verplichtingen. Ideaal ;).

Wat betreft "beter zijn dan anderen". Niemand kan oordelen over hoe zwaar iemand anders leven is. Mensen zijn snel met indrukken en oordelen, maar ik kan echt kotsen op mensen die denken dat hun leven superieur is aan een ander. Zo heb ik vaak genoeg leden (zelf mijn vriendinnen) horen zeggen dat knorren maar een saai leven hebben. Gelijk erachter "maar ik bedoel niet jou hoor :)", behalve dat ze dat wel doen. Ik verzet me daar ook echt tegen en dat is gelijk de essentie van waarom ik niet bij een vereniging wil. Saamhorigheid is goed, maar denken dat je daarom beter bent dan een ander is verachtelijk. Dit zie je bij dichtgetikte mensen, afgestompte mensen en willekeurig andere mensen :P.

Moest het nog ff kwijt ;). Ook niet gericht op iemand (Vronsky voel je niet aangesproken ;))
pi_87001310
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat heet dan een stukje zelfreflectie, iets wat meerdere mensen zich eigen zouden moeten maken ;)
_O_ _O_ _O_
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_87001341
quote:
Vet hoor! Krijg toch altijd een beetje klamme handjes als ik dat soort beelden zie en me inbeeld dat ik zelf zou moeten springen ;)

Die kapt komt trouwens vaker langs in de youtube filmpjes, is het een beetje zijn ding?
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
  woensdag 29 september 2010 @ 22:17:33 #242
110987 ErwinRommel
pi_87001452
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef hcwp het volgende:

[..]

Vet hoor! Krijg toch altijd een beetje klamme handjes als ik dat soort beelden zie en me inbeeld dat ik zelf zou moeten springen ;)

Die kapt komt trouwens vaker langs in de youtube filmpjes, is het een beetje zijn ding?
Ja, hij zit in de Brig Staf en doet oa de PR.
pi_87001456
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef EllaN het volgende:
maar ik kan echt kotsen op mensen die denken dat hun leven superieur is aan een ander. Zo heb ik vaak genoeg leden (zelf mijn vriendinnen) horen zeggen dat knorren maar een saai leven hebben. Gelijk erachter "maar ik bedoel niet jou hoor :)", behalve dat ze dat wel doen.

Moest het nog ff kwijt ;). Ook niet gericht op iemand (Vronsky voel je niet aangesproken ;))
;) (bedoel er niks mee hoor, het is een grapje)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_87001508
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef EllaN het volgende:

Het is al goed, ik voel me ook niet aangesproken. :*

Ik zit nu ook onder het genot van een biertje een beetje te lachen om alles dat er gepost is, was een heel klein beetje in een "NO YOU" discussie verandert. _O-
DEF is soms ook gewoon een alfa-mannetjes (en vrouwtjes. :P ) cultuur, en dat merk je in iedereen vanavond wel een klein beetje als je alles zo terug leest. (Ik heb het echt heel erg soms :D )
pi_87001578
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef m.k het volgende:

[..]

;) (bedoel er niks mee hoor, het is een grapje)
Je hebt zeker een saai leven he :W .

;)
pi_87001644
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef EllaN het volgende:

[..]

Je hebt zeker een saai leven he :W .

;)
;)
pi_87001969
quote:
Heel gaaf filmpje!!
Als ik dat zo bekijk, dan zal de 1e die springt en de laatste die springt best qua kilometers van elkaar afliggen denk?

quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef hcwp het volgende:

[..]

Ben je nu juist bang of heb je juist zin om te springen?
Er was eens....
pi_87002018
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Het is al goed, ik voel me ook niet aangesproken. :*

Ik zit nu ook onder het genot van een biertje een beetje te lachen om alles dat er gepost is, was een heel klein beetje in een "NO YOU" discussie verandert. _O-
DEF is soms ook gewoon een alfa-mannetjes (en vrouwtjes. :P ) cultuur, en dat merk je in iedereen vanavond wel een klein beetje als je alles zo terug leest. (Ik heb het echt heel erg soms :D )
Alfa-mannetjes als (aspirant) werknemer van defensie, wie had dat gedacht ;) _O-
pi_87002090
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Maitje het volgende:

[..]

Heel gaaf filmpje!!
Als ik dat zo bekijk, dan zal de 1e die springt en de laatste die springt best qua kilometers van elkaar afliggen denk?
[..]

Ben je nu juist bang of heb je juist zin om te springen?
It just doesn't make any sense to jump out of a perfectly good airplane... :) Maar als zo'n moment daar is; is het toch verstand op nul en gaan met de banaan...
pi_87002202
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef hcwp het volgende:

[..]

It just doesn't make any sense to jump out of a perfectly good airplane... :) Maar als zo'n moment daar is; is het toch verstand op nul en gaan met de banaan...
:Y

Ik weet eigenlijks niet echt of ik het zou durven...

Het enige waar ik bang voor ben is de tandarts en m'n vader :')

Springen en gewoon gaan moet wel lukken denk :P .

Ik heb op de voorlichting toen gehoord dat je je wings (heb ik dat goed?) voor een leuk prijsje kunt halen.. dus miss dat ik het dan tegen die tijd wel doe.
Er was eens....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')