Was een grappetje..quote:Op woensdag 29 september 2010 21:43 schreef m.k het volgende:
[..]
kijk waar de quotatie tekens staan
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Sorry daarvoor dan.![]()
Maar, ben werkzoekende, doe hier en daar soms nog wat webdesign voor een maatje van mij als het hem iets te ingewikkeld word (Of er iets met 3dsmax moet worden gedaan.)
Delen we de winst.
Ik vind het eigenlijk nog best wel droog dat iedereen er van uit gaat dat ik mijzelf volledig superieur acht aan andere mensen vanwege de manier waarop ik heb gepost.![]()
[..]
![]()
Maar zijn we nu klaar? Anders blijf ik maar tegen jullie schenen schoppen en voelt iemand zich weer eens aangesproken.
Ach, kantoorbanen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag @ TU nog gesprek met vriend van mij. Hij wil namelijk een normale kantoorbaan en hij vind mijn vaarplannen maar helemaal niks. Dus nu de vraag (ik dacht, def is lkkr objectief):
Kan je mijn (zoals ik, in zijn woorden) een lange tijd op zee zijn met allemaal alfamannetjes waarbij je tijdens het douchen je je zeep nooit moet laten vallen? Of kan je beter (zoals hij, in mijn woorden) 40 jaar lang een oersaaie kantoorbaan hebben en als je thuiskomt een dikke troela op de bank hebben met 3 krijsende kids?![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Het gaat weer echt nergens over whehehe
Hoe moeten we anders proberen 1 slowchat per dag te vullen?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Het gaat weer echt nergens over whehehe
Dat heeft het idd zeker wel ja, en het werkt ook wel op mijn lachspieren hoorquote:
Uhmmmm, dat Lotusss en ik weer ff klef gaan doen? Kan geregeld worden hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hoe moeten we anders proberen 1 slowchat per dag te vullen?
Dat heet dan een stukje zelfreflectie, iets wat meerdere mensen zich eigen zouden moeten makenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
En dan klagen dat het nu nergens over zou gaan.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heet dan een stukje zelfreflectie, iets wat meerdere mensen zich eigen zouden moeten maken
Vet hoor! Krijg toch altijd een beetje klamme handjes als ik dat soort beelden zie en me inbeeld dat ik zelf zou moeten springenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Ja, hij zit in de Brig Staf en doet oa de PR.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef hcwp het volgende:
[..]
Vet hoor! Krijg toch altijd een beetje klamme handjes als ik dat soort beelden zie en me inbeeld dat ik zelf zou moeten springen
Die kapt komt trouwens vaker langs in de youtube filmpjes, is het een beetje zijn ding?
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef EllaN het volgende:
maar ik kan echt kotsen op mensen die denken dat hun leven superieur is aan een ander. Zo heb ik vaak genoeg leden (zelf mijn vriendinnen) horen zeggen dat knorren maar een saai leven hebben. Gelijk erachter "maar ik bedoel niet jou hoor", behalve dat ze dat wel doen.
Moest het nog ff kwijt. Ook niet gericht op iemand (Vronsky voel je niet aangesproken
)
Het is al goed, ik voel me ook niet aangesproken.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef EllaN het volgende:
Moest het nog ff kwijt. Ook niet gericht op iemand (Vronsky voel je niet aangesproken
)
Je hebt zeker een saai leven hequote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef m.k het volgende:
[..]
(bedoel er niks mee hoor, het is een grapje)
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je hebt zeker een saai leven he.
Heel gaaf filmpje!!quote:
Ben je nu juist bang of heb je juist zin om te springen?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef hcwp het volgende:
[..]
Vet hoor! Krijg toch altijd een beetje klamme handjes als ik dat soort beelden zie en me inbeeld dat ik zelf zou moeten springen
Alfa-mannetjes als (aspirant) werknemer van defensie, wie had dat gedachtquote:Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Het is al goed, ik voel me ook niet aangesproken.![]()
Ik zit nu ook onder het genot van een biertje een beetje te lachen om alles dat er gepost is, was een heel klein beetje in een "NO YOU" discussie verandert.
DEF is soms ook gewoon een alfa-mannetjes (en vrouwtjes.) cultuur, en dat merk je in iedereen vanavond wel een klein beetje als je alles zo terug leest. (Ik heb het echt heel erg soms
)
It just doesn't make any sense to jump out of a perfectly good airplane...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heel gaaf filmpje!!
Als ik dat zo bekijk, dan zal de 1e die springt en de laatste die springt best qua kilometers van elkaar afliggen denk?
[..]
Ben je nu juist bang of heb je juist zin om te springen?
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef hcwp het volgende:
[..]
It just doesn't make any sense to jump out of a perfectly good airplane...Maar als zo'n moment daar is; is het toch verstand op nul en gaan met de banaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |