ik jou ookquote:
lekkerquote:
jij laat andere mensen beslissen wat je gaat doen op je verjaardag ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:06 schreef Vronsky het volgende:![]()
Man, ik zat me net even verrot te lachen om die vorige SC.
En.
Ben net geïnformeerd dat ik dus heel vrolijk zaterdag nacht mijn 20ste verjaardag vier op een rave samen met een meisje dat ik pas een paar dagen ken.
Oh wat is het leven soms geweldig.
Dusss.. dronken op FOK! is gegarandeerd bij thuiskomst!
Bij thuiskomst op Fok! gaan zitten?! Een echte vent sleurt die dame gewoon mee naar zijn hol en geeft haar de nacht van d'r leven!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:06 schreef Vronsky het volgende:
![]()
Man, ik zat me net even verrot te lachen om die vorige SC.
En.
Ben net geïnformeerd dat ik dus heel vrolijk zaterdag nacht mijn 20ste verjaardag vier op een rave samen met een meisje dat ik pas een paar dagen ken.
Oh wat is het leven soms geweldig.
Dusss.. dronken op FOK! is gegarandeerd bij thuiskomst!
Ik ga pas de week daarop dingen vieren met vrienden dus mijn nacht (nadat de familie weg is rond 12 uur) is volledig open.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:09 schreef m.k het volgende:
[..]
jij laat andere mensen beslissen wat je gaat doen op je verjaardag ?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij thuiskomst op Fok! gaan zitten?! Een echte vent sleurt die dame gewoon mee naar zijn hol en geeft haar de nacht van d'r leven!
Waar je natuurlijk de volgende morgen met een gigantische kater ruim over gaat vertellen/overdrijven op Fok! natuurlijk
Die posts hebben we speciaal geplaatst voor reacties als de jouwe!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb wel een toepasselijk plaatje gevonden dat mooi uitbeeldt hoe ik mij voelde tijdens en na het lezen van de laatste paar posts in het vorige SC topic, en de huidige TT...
[ afbeelding ]
Especially for you Lightningquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb wel een toepasselijk plaatje gevonden dat mooi uitbeeldt hoe ik mij voelde tijdens en na het lezen van de laatste paar posts in het vorige SC topic, en de huidige TT...
[ afbeelding ]
yeahhhhhh !!!!!111!!!!! airwolfquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Especially for you Lightning
Facepalmquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef Lightning_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet anders dan dit beamenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef Lightning_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Als of er een 10 tonner over me heen is gereden. Spierpijn. Ben blij dat ik niet hoef te werken vandaag.quote:
Nou, heb geen verhoging dus griep is het niet. Veel hoesten en spierpijn, stijf. Gewoon een goeie verkoudheid denk ik.quote:
En er nog dik geld mee verdienen ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:27 schreef m.k het volgende:
tandartsen. wat een sadisten zijn het toch ook.
Wat dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:27 schreef m.k het volgende:
Dat is matig... Beterschapquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als of er een 10 tonner over me heen is gereden. Spierpijn. Ben blij dat ik niet hoef te werken vandaag.
Mijn oom was jarenlang mijn tandarts, dus kwam ik hem niet alleen in de praktijk tegen, maar ook bij allerlei familiegelegenheden. Commentaar als er geboord moest worden: "jij bent deel van onze familie, jij hebt geen verdoving nodig, wij kunnen dat wel hebben". Nu viel het met de pijn altijd wel mee, maar op z'n minst was het zeer onprettig te noemen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:27 schreef m.k het volgende:
Whaha! Dat mocht ik ook altijd! Ik koos altijd voor een ringquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:58 schreef EllaN het volgende:
Watjes. Ik vind mijn tandarts best gezellig
. Vroeger mocht ik altijd in een grote doos met cadeautjes graaien bij de tandarts haha. Dat mag ik niet mee
..
Werd mij pas 3 weken nadat ik aangegeven had te willen stoppen met mijn VTO nog even verteld, kan me ook niet herinneren dat ik daar in Amsterdam nadat ik gekeurd was voor getekend heb, maar ja das achteraf pratenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Maitje het volgende:
Ja dat weet ik nu net weer niet. Miss dat andere DEFers dat wel weten.
Toch wist je als het goed is van te voren dat je niet zo 1,2,3 kan stoppen als je zoveel kosten hebt gemaakt (ivm met je VTO). Dus...
Maar mag ik vragen waarom je wilt stoppen of bent gestopt?
Ik ben ook geen leeringvliegerquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Je bent leerlingvlieger, catch_me? Dan wist je toch wel vantevoren dat je je opleiding mag terugbetalen als je ermee kapt? Dat weet iedereen zo'n beetje... Op welk type zit je, of had je moeten komen? En wat bedoel je zonder diploma op straat komen te staan? En als je als leerlingvlieger ermee kapt, ben je echt wel HEEL veel meer kwijt dan een bedrag met slechts 3 nullen.
Ik snap allemaal niet precies wat je bedoelt, voor vliegers is het allemaal wel redelijk goed geregeld, en ik herken niks van wat jij nu allemaal zegt.
Wel beleefd zijn en even zwaaien hè!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef m.k het volgende:
ik zie ze naar ons huis kijken met de camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |