Blijkbaar wel, ik ben bang dat ik daar ineens drugs in m'n biertje krijg van iemand en ik de volgende ochtend ineens ergens wakker word.quote:Op maandag 27 september 2010 21:42 schreef EllaN het volgende:
Een rave. Bestaan die dingen nog?
(Behalve onze eigen Rave ding natuurlijk)
jaaaa,quote:
proostquote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef Vronsky het volgende:
* Vronsky pakt een biertje om de avond te starten.
Neej, heel veel mensen konden niet op originele datum.. hebben het dus maar verplaatstquote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef EllaN het volgende:
welke? Wat laat trouwens.. Dispuutsontgroening?
De fuck is dat nou weer, stel mietjes.quote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef Iska het volgende:
[..]
Neej, heel veel mensen konden niet op originele datum.. hebben het dus maar verplaatst
Aah okquote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef Iska het volgende:
[..]
Neej, heel veel mensen konden niet op originele datum.. hebben het dus maar verplaatst
Geil.quote:Op maandag 27 september 2010 23:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss, je bent een bitch!!!!! GVD!!!! Ik wil je, nu!!!!
de treinreis naar jouw huis, dat gaat me wat worden...............quote:Op maandag 27 september 2010 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geil.
Zaterdag, schat, zaterdag....![]()
Daar is de conducteur met zijn fluitje niks bij!quote:Op maandag 27 september 2010 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
de treinreis naar jouw huis, dat gaat me wat worden...............
Vergeet die conducteur maar, maar weet dat jij te doen hebt met een rode baret, die enkel plek heeft voor iemand zoals jij in zijn hart!!!quote:Op maandag 27 september 2010 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar is de conducteur met zijn fluitje niks bij!
Een beetje van beide...quote:Op maandag 27 september 2010 23:51 schreef m.k het volgende:
hebben jullie nu een relatie of zijn jullie aan het grappen en grollen? ik snap er niks meer van
Die rode baret is het enige wat je op mag houden, Korporaal 1! En die fluit van de conducteur heb ik helemaal niet nodig als ik de jouwe in bezit heb!quote:Op maandag 27 september 2010 23:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vergeet die conducteur maar, maar weet dat jij te doen hebt met een rode baret, die enkel plek heeft voor iemand zoals jij in zijn hart!!!
make me feel hot babe!!!!quote:Op maandag 27 september 2010 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Die rode baret is het enige wat je op mag houden, Korporaal 1! En die fluit van de conducteur heb ik helemaal niet nodig als ik de jouwe in bezit heb!
Thanksquote:Op maandag 27 september 2010 23:56 schreef m.k het volgende:
veel geluk met zijn tweeën dan. het is jullie gegund
Dankquote:Op maandag 27 september 2010 23:56 schreef m.k het volgende:
veel geluk met zijn tweeën dan. het is jullie gegund
Marteling is één van mijn beste eigenschappen. Martelingen zonder kleerscheuren (of met...quote:Op maandag 27 september 2010 23:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
make me feel hot babe!!!!
Kan er niet meer tegen, die marteling van jou is ................................................
Maar wel heerlijk hoor. Maar jij weet wat je straf gaat zijn!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |