Rood licht verneukt je nachtzicht minder, misschien vinden ze het fijn om de grond aan te zien komen?quote:Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat ik bij mezelf absoluut geen reden kan vinden waarom ze met tactisch licht via de minuscule zijdeur springen als ze daarvoor als een of andere lichtfabriek met de achterklep de humvees eruit laten...
De ene keer druk, de andere keer minder. Deffers zijn onvoorspelbaarquote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef Iska het volgende:
Het is wel erg rustig voor een zondagavond
Goed besluit. Anders heb je binnen nu en twee dagen ook alle klanten aan de kinkhoest geholpenquote:Op maandag 27 september 2010 07:19 schreef Maitje het volgende:
Klinkt goed EllaN!
Ik moet deze week gewoon werken, maar ben beroert! Hoest de longen uit m'n lijf.
Lang leve de paracetamol![]()
Edit:
[X]Ongeschikt
Ziek gemeld, ik deed elke keer een torpedo hoestaanval op de klanten afvuren, vonden ze niet zo leuk. Rot hoest!
Whaha idd.quote:Op maandag 27 september 2010 10:36 schreef Vortix het volgende:
[..]
Goed besluit. Anders heb je binnen nu en twee dagen ook alle klanten aan de kinkhoest geholpen
Heeeeel veel sporten en m'n vakantie plannen die ik wil houden voor de AMO begint, alleen even kijken waar ik heen ga.quote:Op maandag 27 september 2010 00:32 schreef EllaN het volgende:
Wat staat er aankomende week voor iedereen op de planning?
Heb jij deze kerel misschien gezien?quote:Op maandag 27 september 2010 12:41 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heeeeel veel sporten en m'n vakantie plannen die ik wil houden voor de AMO begint, alleen even kijken waar ik heen ga.
Iemand suggesties?
Ging net een stuk hardlopen en m'n ochtend workout doen in het bos, kwam bruin van de modder terug,![]()
Sporten in de regen.
quote:Op maandag 27 september 2010 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb jij deze kerel misschien gezien?
http://www.nu.nl/algemeen(...)dloper-opgepakt.html
Een chinook kan gewoon landen op water. Je kunt 'm zelfs uitzetten en een halfuur laten drijven volgens de handleiding.quote:Op maandag 27 september 2010 16:25 schreef zipta het volgende:
Wtf!?
Ohja edit:
http://www.10news.com/news/25143106/detail.html
Filmpje daarvan stond hier dacht ik ook![]()
Is dat niet speciaal om er een boot uit en in te laten varen en dan weer heel snel op te stijgen?quote:Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een chinook kan gewoon landen op water. Je kunt 'm zelfs uitzetten en een halfuur laten drijven volgens de handleiding.
Dat is iets wat je er mee kunt doen ja, maar of het speciaal daarvoor is weet ik niet. Het is gewoon zo dat de Chinook ontworpen is om ook tijdelijk te kunnen drijven, dus daar kun je meerdere toepassingen voor vindenquote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Is dat niet speciaal om er een boot uit en in te laten varen en dan weer heel snel op te stijgen?
(Filmpje niet bekeken overigens.)
High Speed Low Drag, jwzquote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef zipta het volgende:
Haha, vet! Wist ik niet... maar dat bootje komt er wel met een rotgang invliegen vind ik
[ ] geschiktquote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef Maitje het volgende:
"We hebben vervanging voor je geregeld dus je hoeft morgen niet te komen werken"
1. Ik ben niet te vervangen
2. Ik hoest de longen uit mijn lijf, dus was toch niet gekomen!
3. Mijn rug doet pijnklaag klaag klaag! Ik blijf een vrouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |