ik jou ookquote:
lekkerquote:
jij laat andere mensen beslissen wat je gaat doen op je verjaardag ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:06 schreef Vronsky het volgende:![]()
Man, ik zat me net even verrot te lachen om die vorige SC.
En.
Ben net geïnformeerd dat ik dus heel vrolijk zaterdag nacht mijn 20ste verjaardag vier op een rave samen met een meisje dat ik pas een paar dagen ken.
Oh wat is het leven soms geweldig.
Dusss.. dronken op FOK! is gegarandeerd bij thuiskomst!
Bij thuiskomst op Fok! gaan zitten?! Een echte vent sleurt die dame gewoon mee naar zijn hol en geeft haar de nacht van d'r leven!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:06 schreef Vronsky het volgende:
![]()
Man, ik zat me net even verrot te lachen om die vorige SC.
En.
Ben net geïnformeerd dat ik dus heel vrolijk zaterdag nacht mijn 20ste verjaardag vier op een rave samen met een meisje dat ik pas een paar dagen ken.
Oh wat is het leven soms geweldig.
Dusss.. dronken op FOK! is gegarandeerd bij thuiskomst!
Ik ga pas de week daarop dingen vieren met vrienden dus mijn nacht (nadat de familie weg is rond 12 uur) is volledig open.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:09 schreef m.k het volgende:
[..]
jij laat andere mensen beslissen wat je gaat doen op je verjaardag ?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij thuiskomst op Fok! gaan zitten?! Een echte vent sleurt die dame gewoon mee naar zijn hol en geeft haar de nacht van d'r leven!
Waar je natuurlijk de volgende morgen met een gigantische kater ruim over gaat vertellen/overdrijven op Fok! natuurlijk
Die posts hebben we speciaal geplaatst voor reacties als de jouwe!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb wel een toepasselijk plaatje gevonden dat mooi uitbeeldt hoe ik mij voelde tijdens en na het lezen van de laatste paar posts in het vorige SC topic, en de huidige TT...
[ afbeelding ]
Especially for you Lightningquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb wel een toepasselijk plaatje gevonden dat mooi uitbeeldt hoe ik mij voelde tijdens en na het lezen van de laatste paar posts in het vorige SC topic, en de huidige TT...
[ afbeelding ]
yeahhhhhh !!!!!111!!!!! airwolfquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Especially for you Lightning
Facepalmquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef Lightning_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet anders dan dit beamenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef Lightning_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Als of er een 10 tonner over me heen is gereden. Spierpijn. Ben blij dat ik niet hoef te werken vandaag.quote:
Nou, heb geen verhoging dus griep is het niet. Veel hoesten en spierpijn, stijf. Gewoon een goeie verkoudheid denk ik.quote:
En er nog dik geld mee verdienen ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:27 schreef m.k het volgende:
tandartsen. wat een sadisten zijn het toch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |