Coolquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:35 schreef VinceMega het volgende:
[..]
Ik hem bij stom toeval tegen![]()
![]()
![]()
Kings of Leon - Closer
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:48 schreef julian6 het volgende:
ik zoek een lange versie hiervan zonder dat gaye gezang ertussendoor? Hoorde deze van 't weekend in een club met als thema 80s een 90s dus wss een oude track
thxx
quote:
Misschien Dissident van Pearl Jam?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:47 schreef Rene_Himself het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een nummer waar ik korte stukken tekst van heb onthouden. Het nummer is wel een jaartje of 15-20 oud ben ik bang en hoorde ik destijds als achtergrond bij een snowboardvideo wat volgens mij op MTV werd uitgezonden (een serie zelfs meen ik)
Maargoed het nummer; Ref: "Easy, tell me something I do not know", "Step u to the clowds, you had to look around" "When you're loaded every day .... " Ik was nog jong en mijn engels was beroerd maar dit zou het moeten zijn, ongeveer dan.
Verder denk ik dat het een alternatief bandje zou moeten zijn, en weet eigenlijk niet eens of ze heel bekend zijn. Hopelijk weten jullie meer !
Hoe oud ongeveer? Die auto reed dus niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:38 schreef Janneke-04 het volgende:
Hoi!
Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje waar ik alleen van weet hoe de clip gaat, misschien weet een van jullie welk liedje het is!
Het is al een oud liedje. In de clip zit er een vrouw (volgens mij gekleed in zwart) met stijl lang donker haar op een auto (volgens mij een oude Amerikaanse) in de woestijn. Verder gebeurt er volgens mij maar weinig in de clip. Het is een liedje die wanneer je hem hoorde niet meer uit je kop ging.
Hopelijk weet iemand welk liedje ik bedoel!! Groetjes!
Je bent me net voor...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:52 schreef bartrid het volgende:
Geen stijl lang donker haar, maar ik moest toch gelijk hieraan denken:
Haha, nee hij reed niet! Hij stond stil, en zij zat op de moterkapquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:49 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hoe oud ongeveer? Die auto reed dus niet?
Des'ree dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ja ik weet welke er bedoeld wordt, maar kan er niet opkomen. Het is een donkere dame trouwens.
Ik heb 'em:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:52 schreef Janneke-04 het volgende:
Hmm, nee dat zijn ze niet,
Bedoel je met die kogel niet korn - freak on a leach?
Iemand anders die de misterieuze vrouw in de woestijn kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |