Ik zoek eigenlijk iets wat op een trailer kan naar nederland en dan hier afgebouwd kan worden.quote:Op maandag 27 september 2010 23:18 schreef florisje het volgende:
je begrijpt wel dat je dan ook in polen moet gaan wonen he?
Je kunt beter een paar polen op een trailer naar nederland halen en dan de boel hier bouwen. Is een stuk goedkoper dan de afgebouwde boel hierheen laten transporteren. Leg ze,bij voorkeur als ze nog in onbeschonken toestand verkeren, wel goed uit dat het hier in nederland niet de bedoeling is over de snelweg te gaan wandelen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:25 schreef LePetitColonel het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk iets wat op een trailer kan naar nederland en dan hier afgebouwd kan worden.
Dit zijn echt schitterende huizen zeg! Neem aan dat het prijskaartje hiervan ook weer net wat anders ligt...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef lezzer het volgende:
De firma Huf doet het ook: http://www.huf-haus.com/nl/home.html
Hiervan heb ik wel eens een huis gezien op Discovery... Ik vond het prachtig.
De prijs van een Huf Haus in Nederland begint bij 400.000 euro. Daar heb je zon 600 m3 huis voor, inclusief de installaties. Er zijn geen meerkosten, je weet van te voren exact hoeveel het kost.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:16 schreef Glesse het volgende:
[..]
Dit zijn echt schitterende huizen zeg! Neem aan dat het prijskaartje hiervan ook weer net wat anders ligt...
Verdorie, had ik maar een vak geleerd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |