quote:de kwaliteit is hier best wel goed, ik heb tv zenders op tv die ik minder scherp moet bekijken.
Op zaterdag 25 mei 2002 11:14 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat het via internet slechte kwaliteit is
quote:Ach. Het gaat meestal toch vooral om het geluid.
Op zaterdag 25 mei 2002 11:14 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat het via internet slechte kwaliteit is
* Vanavond om 21.53 Dit was het nieuws! *
Henk Spaan was erg grappig en Jan Jaap was briljant op dreef en ook voor Harm hadden ze erg leuke grappen bedacht!
quote:Jammer dat Raoul Heertje net als bij Barend en Van dorp de hele tijd niks zei. Dat statement snappen we nu wel.
Op zaterdag 01 juni 2002 00:09 schreef calvobbes het volgende:
Henk Spaan was erg grappig en Jan Jaap was briljant op dreef en ook voor Harm hadden ze erg leuke grappen bedacht!
quote:Hu?
Op zaterdag 01 juni 2002 00:17 schreef SunChaser het volgende:Jammer dat Raoul Heertje net als bij Barend en Van dorp de hele tijd niks zei. Dat statement snappen we nu wel.
Zat jij in het publiek? En heb je zitten slapen of zo? Hij heeft aardig wat gezegd...
quote:nog 3min
Op zaterdag 01 juni 2002 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
* Schop
Begin/ einde 21:53-22:40
Gasten: Matthijs van Nieuwkerk en Henk Spaan
En ik vind Henk Spaan een stomme man.
Ook een niet zo leuke aflevering. Er zijn veel grappigere geweeest.
quote:Henk Spaan vind ik wèl leuk... maar de laatste tijd niet zo meer... de tijden van Pisa en Verona zijn nooit meer geëvenaard.
Op zaterdag 01 juni 2002 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Coole foto op het laatst!En ik vind Henk Spaan een stomme man.
Ook een niet zo leuke aflevering. Er zijn veel grappigere geweeest.
quote:Maar het programma heet niet het nieuws. Ik denk dat die afsluitzin juist is gekozen omdat het zo raar klinkt ofzo
Op zaterdag 01 juni 2002 22:44 schreef Imi het volgende:
Deze aflevering vond ik wel leuk.
Alleen erger ik me altijd aan de laatste zin: 'Dit was: Dit was het nieuws.'
Maak daar toch van: 'Dit was het nieuws.' is toch veel leuker/dubbelzinniger?
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Maar het programma heet niet het nieuws.
quote:Nee, maar dan zegt hij dus gewoon alleen de naam van het programma: "Dit was het nieuws."
Op zaterdag 01 juni 2002 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Maar het programma heet niet het nieuws. Ik denk dat die afsluitzin juist is gekozen omdat het zo raar klinkt ofzo
Henk Spaan is niet grappig, maar de man heeft wel heel veel andere talenten en daarom vind ik hem goed. Dat hij mijn favo voetballer dan weer niets vind, is een slechte karaktereigenschap van hem, maar dat maakt verder niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |