dan mogen ze ze zolangzamerhand wel eens gaan reageren!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Betalende vrouwen reageren enkel op betalende mannen.
Het is een kromme wereld helaas.
Gewoon een nieuw gratis e-mailadres aanmaken wat je alleen gebruikt voor spamzooi?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dat wil je toch niet, 1 klootzak ertussen en je email wordt volgespammed.
Je kunt er op die manier een soort intelligentietest voor je toekomstige partner inbouwen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben toch aardig wat profielteksten tegengekomen met verkapte hints naar e-mailadressen erin die niet door RP eruit werden gefilterd.
Ik had er gisteren 1 zonder foto, en met kinderen, ik vraag me dan af wat zo iemand denkt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mogen ze ze zolangzamerhand wel eens gaan reageren!
link? (grapje, niet doen nee!)quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik had er gisteren 1 zonder foto, en met kinderen, ik vraag me dan af wat zo iemand denkt.
Oh, mijn god, en onbekend iemand die ik niet eens kan zien, en nog kinderen ook, wat een catch.
Tenzij ze heel leuk is (zoals mijn laatste date, waar ik nog steeds van moet horen, mocht ze meelezenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb een maand een fullmembership op RP gehad maar heb er amper gebruik van gemaakt. Heb wel het idee dat mannen ook eerder een berichtje sturen naar een fullmember, krijg ineens een stuk minder berichtjes nu.
Nou ja, dan ben ik wel heel exceptioneel, want ik kreeg er dus binnen 24 uur een.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je een berichtje van een betalende vrouw zou krijgen, hoef je zelf niet te betalen, zolang ze er maar een mailadres oid in zet. Maarja, de kans daarop is minder dan nihil.
Waar baseer jij je wantrouwen op bij profielen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tenzij ze heel leuk is (zoals mijn laatste date, waar ik nog steeds van moet horen, mocht ze meelezen) doe ik er ook niet aan nee...ik denk dat de meeste vrouwen al teveel zelfvertrouwen hebben, zonder dat ik dat nog eens extra stimuleer, en ik wantrouw veel profielen...
ik heb inmiddels op 3 datingsites (friendscout, lexa, rp) een interessebericht van dezelfde zeekoe uit m'n huidige woonplaats gekregenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik wel heel exceptioneel, want ik kreeg er dus binnen 24 uur een.
Het matchte van geen kant, maar toch.
ik moet hier stiekem een klein beetje om lachen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb inmiddels op 3 datingsites (friendscout, lexa, rp) een interessebericht van dezelfde zeekoe uit m'n huidige woonplaats gekregenEn ja, ik heb haar hier in het centrum ook al eens gespot
![]()
voor de rest is het hetzelfde troosteloze beeld als een verlaten westernstadje
Je hebt een fan!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb inmiddels op 3 datingsites (friendscout, lexa, rp) een interessebericht van dezelfde zeekoe uit m'n huidige woonplaats gekregenEn ja, ik heb haar hier in het centrum ook al eens gespot
![]()
voor de rest is het hetzelfde troosteloze beeld als een verlaten westernstadje
Te mooi om waar te zijn...dan zit je niet op een datingsite.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waar baseer jij je wantrouwen op bij profielen?
jippeejahoe!quote:
Wat valt er dan weer onder te mooi om waar te zijn?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Te mooi om waar te zijn...dan zit je niet op een datingsite.
En mannen vinden het blijkbaar leuk om zich als vrouw voor te doen, en dan anderen lekker te gaan maken...gebeurt zelfs op FOK! ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat valt er dan weer onder te mooi om waar te zijn?
Dat andere fenomeen ken ik... hahaNL85978938SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een bullshit profiel wat mij betreft..
paft zij nou een pakje sigaretten per dag weg?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NL85978938
Hmm daar kan ik wel inkomen inderdaad. Erg leeg profiel vooral.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NL85978938
Dave?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mannen, op deze profielen hoef je niet te reageren, mocht je de namen tegenkomen.
Slow!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:56 schreef brunette82 het volgende:kon de topic even niet vinden...hoe is het met het daten hier?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef brunette82 het volgende:
<<<kijkt ook naar ajax en ac milaaaaaaaaaaaaaan
Voetbal.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef brunette82 het volgende:
<<<kijkt ook naar ajax en ac milaaaaaaaaaaaaaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |