En hij staat er weer opquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De foto is er (weer) af zo te zien, maar alsnog
WTF?! Dat verwacht je toch niet zo op het laatst. Wat denkt zo'n gast.. ?quote:
De eerste berichtjes zijn het ergste, mijn eerste op RP kwamen van wanhopige enge oude mannekes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Neelix het volgende:
Omdat iedereen hier en de rest van de wereld op RP schijnt te staan, heb ik me daar ook maar eens voor aangemeld.
Mijn allereerste berichtje ooit op RP:
[..]
Verder word ik ook niet echt vrolijk van die site. Je wordt om de haverklap om je oren geslagen met het full membership. Ik kreeg zelfs binnen een dag een "aanbieding" met iets van 33% korting oid.
Oh! Mijn krakemikkige geheugen begint te krakenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb al gehoor gegeven aan de 'lekker wijf'-kreet van een ander, vandaar juist dat ik weet dat het werkt
En als Natalie had opgelet, had ze nu doorgehad dat ik ook op haar lijstje hoor.
mja, ik kreeg een alleenstaande mbo-moeder uit Heerlen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De eerste berichtjes zijn het ergste, mijn eerste op RP kwamen van wanhopige enge oude mannekes.
Hee. Reply eens!quote:
Pubquizjes zijn erg leukquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:23 schreef 3rdRock het volgende:
mmm Paiq heeft me 2 matches gegeven...
de 1e houdt van Blof (yuk), Krezip(yuk, hoewel het oude werk best ok is) en kinderen (kinderen van anderen...yuk!)
de 2e houdt van metal (yes!), pubquiz (heb ik altijd eens willen doen) en films (heb er bijna 500 gezien dit jaar...)
Precies, altijd iemand meenemen voor de "specifieke" categoriënquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb ooit meegedaan aan pubpopquiz en dankzij mijn teamgenoten werden we 2e, 1e en 7e. ik was meegenomen voor de `RTL Boulevard/vragen`ow, en de songtekst van Paradise by the dashboardlight
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:34 schreef 3rdRock het volgende:
twas idd reuzegezellig.....
mmm, ik zit nu met match 1 te chatten. best gezellig
Hou ons op de hoogte he, we zitten allemaal realtime in spanning te F5-enquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
match 1 wordt em niet.....blof en krezip is toch iets te onoverkomelijk
match 1 is inmiddels offlinequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:19 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Hou ons op de hoogte he, we zitten allemaal realtime in spanning te F5-en
Bij zal dat niet gebeuren want ik heb geen foto's. Ik ben dan wel kei lekker maar met foto's zou mijn internetgeschiedenis hier op Fok worden gekoppeld aan mijn persoontje. Dat vind ik minder.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Soms hoef je er helemaal niet je best voor te doen. Soms hoef je alleen maar lekker wijf te roepen en word je vervolgens gewoon gehosseld door de chick die daardoor nieuwsgierig werd.
Reply komt eraanquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hee. Reply eens!![]()
Tsja.
* * * OPSPORING VERZOCHT * * * De politie van Zeeland vraagt uw aandacht voor het volgende:
Op woensdagavond jongstleden werd in een woning in het Zeeuwse Goes ... een 37-jarige vrijgezelle man in verwarde toestand aangetroffen, hij kon enkel nog uitbrengen dat kort daarvoor zijn hart was gestolen. Kort daarop is de man op een roze wolk beland en totaal onbereikbaar geworden.
Enz.
Jij zou dit wel kunnen weten volgens mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:19 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Oh! Mijn krakemikkige geheugen begint te kraken
Ik herinner me iets ... vaag. Maar ik weet niet meer wie het zei
Als je als man geen member bent van relatieplanet is de site zinloos...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Neelix het volgende:
Verder word ik ook niet echt vrolijk van die site. Je wordt om de haverklap om je oren geslagen met het full membership. Ik kreeg zelfs binnen een dag een "aanbieding" met iets van 33% korting oid.
als dat bij jou al zo werkt, dan moet het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je als man geen member bent van relatieplanet is de site zinloos...
Emancipatie, my ass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:46 schreef JoeBravo het volgende:
Omdat je elkaar alleen kunt bekijken, een beetje moeilijk om te daten als je geen reactie op elkaar kunt geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook geen gratis site...
Ik heb trouwens ook ooit iemand gedate via dating2000, die is wel gratis, mochten mensen op zoek zijn naar meer sites.![]()
als je een berichtje van een betalende vrouw zou krijgen, hoef je zelf niet te betalen, zolang ze er maar een mailadres oid in zet. Maarja, de kans daarop is minder dan nihil.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat je elkaar alleen kunt bekijken, een beetje moeilijk om te daten als je geen reactie op elkaar kunt geven.
Het is ook geen gratis site...
Ik heb trouwens ook ooit iemand gedate via dating2000, die is wel gratis, mochten mensen op zoek zijn naar meer sites.
Maar dat wil je toch niet, 1 klootzak ertussen en je email wordt volgespammed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben toch aardig wat profielteksten tegengekomen met verkapte hints naar e-mailadressen erin die niet door RP eruit werden gefilterd.
Betalende vrouwen reageren enkel op betalende mannen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je een berichtje van een betalende vrouw zou krijgen, hoef je zelf niet te betalen, zolang ze er maar een mailadres oid in zet. Maarja, de kans daarop is minder dan nihil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |