En jij dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef Mister1977 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een dagje vrij?
Ik heb eeb dagje vrij. Heb nog teveel vrije dagen die op moetenquote:
zegt de "ook" niet genoeg?quote:
Luxe hoor. Wist niet dat je ook dating websites bezocht. Welke is jouw favoriet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb eeb dagje vrij. Heb nog teveel vrije dagen die op moeten
haha, goed excuus!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Doh. Over het hoofd gezien. Frisse lucht gebrek begint nu al verschijnselen te tonen.
Dat. Maar wel zelf baas zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Fokken in de baas z'n tijd. What else?
Herkenbaar. Ik heb na volgende week nog 117 vakantie-uren, werk 36 uur per weekquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb eeb dagje vrij. Heb nog teveel vrije dagen die op moeten
Ik ga zodadelijk gedwongen de frisse lucht opzoeken omdat er nog het één en ander gekocht moet worden. Het weer is op dit moment alleen zo vreselijk deprimerend. Binnen lekker knus!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Doh. Over het hoofd gezien. Frisse lucht gebrek begint nu al verschijnselen te tonen.
Ja beetje luxe. Maar alleen omdat ik van baan ga wisselen. In november begin ik weer met 0quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Luxe hoor. Wist niet dat je ook dating websites bezocht. Welke is jouw favoriet?
Ik ga het niet meer opkrijgen. Dan maar een gedeelte laten uitbetalen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb na volgende week nog 117 vakantie-uren, werk 36 uur per week
Ik mag 72 uur meenemen naar volgend jaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer opkrijgen. Dan maar een gedeelte laten uitbetalen.
Het zijn er twee! Fok!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Mister1977 het volgende:
Ik sta alleen half passief bij Paiq ingeschrevenDus dat moet dan ook maar gelijk mijn favoriet zijn. Jouw favoriet? Of had ik dat in de vorige delen kunnen lezen?
De enige reden dat ik eigenlijk Paiq heb is omdat daar alleen mensen die zelf ook staan ingeschreven mijn foto's kunnen zien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het zijn er twee! Fok!dating
en OkCupid.
Paiq...ik vind het dus echt helemaal niks.
Maar ieder zijn ding.
Soms hoef je er helemaal niet je best voor te doen. Soms hoef je alleen maar lekker wijf te roepen en word je vervolgens gewoon gehosseld door de chick die daardoor nieuwsgierig werd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Fok lijkt me ook leuk, maar is nog niet echt gelukt (ook misschien niet super mijn best gedaan).
LEKKER WIJF!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Soms hoef je er helemaal niet je best voor te doen. Soms hoef je alleen maar lekker wijf te roepen en word je vervolgens gewoon gehosseld door de chick die daardoor nieuwsgierig werd.
quote:Hello my name is Marie am new in this site looking for serious relationship and when am searching through your mail and i think we are looking for the same thing am online now if you don't mind you can add me to your MSN
am online now waiting for you
mariecoker@hotmail.com
die herfstaanbieding? die kreeg iedereenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Neelix het volgende:
Omdat iedereen hier en de rest van de wereld op RP schijnt te staan, heb ik me daar ook maar eens voor aangemeld.
Mijn allereerste berichtje ooit op RP:
[..]
Verder word ik ook niet echt vrolijk van die site. Je wordt om de haverklap om je oren geslagen met het full membership. Ik kreeg zelfs binnen een dag een "aanbieding" met iets van 33% korting oid.
Ik geloof het niet. Ik zie nog niet zo in waarom RP nou beter zou zijn dan e-matching of Paiq.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
die herfstaanbieding? die kreeg iedereen
maar ja als man denk ik dat je wel een membership nodig hebt op RP.
Dit doet me denken aan de 'At first I was like.. '-plaatjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Natalie78 het volgende:
Nou nou. Hij heeft er zin in zo te zien.![]()
http://www.okcupid.com/profile/johnsupercatSF/pictures
Laatste foto dus.
Ik heb al gehoor gegeven aan de 'lekker wijf'-kreet van een ander, vandaar juist dat ik weet dat het werktquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:31 schreef Thornado het volgende:
[..]
LEKKER WIJF!!
(zo...nu eens afwachten wat er gebeurd...)
De foto is er (weer) af zo te zien, maar alsnogquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Natalie78 het volgende:
Nou nou. Hij heeft er zin in zo te zien.![]()
http://www.okcupid.com/profile/johnsupercatSF/pictures
Laatste foto dus.
Sorry ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb al gehoor gegeven aan de 'lekker wijf'-kreet van een ander, vandaar juist dat ik weet dat het werkt
En als Natalie had opgelet, had ze nu doorgehad dat ik ook op haar lijstje hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |