Ook geprobeerd, maar dames zijn daar niet echt happig op lijkt het. Komt er vaak op neer dat er maar een iemand of zelfs helemaal niemand reageert...quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Laat eens 2 dames om jou battle-en!.
nja, maar stiekem ben een zeer populaire gozert met dates bij het leven, of sterker nog: gelukkig getrouwd met een voormalige miss holland en heb je 2 kinderen. En je komt je hier gewoon verkneukelen!quote:Op maandag 27 september 2010 23:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is toch ook al een beetje kansloos dat ik hier vanaf deel 2 al rondloop (met een tussenpauze met succesvolle dates, dat wel)
Oké, ik heb gelogen, het was 1 hele bak cashewnoten, en 1 unit half cashew half chocopinda.quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, wacht even...eerst waren het alleen cashewnoten, maar chocopinda's lust ik ook! handjevol ruilen tegen een stroopwafel?
en yep, tis een waarschuwing
ik vanaf topic 1 en geen dates. en nu kappen met je zielige gedragquote:Op maandag 27 september 2010 23:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is toch ook al een beetje kansloos dat ik hier vanaf deel 2 al rondloop (met een tussenpauze met succesvolle dates, dat wel)
Jij wil zelf niet daten, dus jij krijgt sowieso geen medelij!quote:Op maandag 27 september 2010 23:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vanaf topic 1 en geen dates. en nu kappen met je zielige gedrag
Neuj...helaas...quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar stiekem ben een zeer populaire gozert met dates bij het leven, of sterker nog: gelukkig getrouwd met een voormalige miss holland en heb je 2 kinderen. En je komt je hier gewoon verkneukelen!
*proest* daar ging m'n nepsmirnofficequote:Op maandag 27 september 2010 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
Als een vrouw zoiets tegen me zou zeggen, dan zou ik me een soort van gevleid voelen. Aangezien dat incoontje bij je nick iets anders doet vermoeden, voel ik me stiekem helemaal niet gevleid.
sst, ik probeer hem op te beuren, verpest het nou nietquote:Op maandag 27 september 2010 23:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jij wil zelf niet daten, dus jij krijgt sowieso geen medelij!
Wel stiekem elke keer refreshen want je reageert wel heeel snelquote:Op maandag 27 september 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
neuh, maar om nou 2 keer achter elkaar niets te posten....
ik heb de AT bijna constant openstaan om te F5en, slowchatten is zwaar werk, zeker in 2 topics!quote:Op maandag 27 september 2010 23:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wel stiekem elke keer refreshen want je reageert wel heeel snelhehe
Volgens mij heb ik jou hier niet eerder gezien of wel? Wat zijn jouw datingsite ervaring tot nu toe dan?quote:Op maandag 27 september 2010 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ben er ook nog, alleen heb ik (momenteel) ook niet veel interessants te melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |