dat moet sneller kunnenquote:Op maandag 27 september 2010 22:37 schreef borisz het volgende:
Topic in minder dan twee uur er doorheen gejast
heb alleen de eerste aflevering gezien. Gewoon te lui om te downloadenquote:Op maandag 27 september 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb Dexter geprobeerd en kwam niet door de eerste serie heen. Mag ik hier nog wel posten dan
Coolquote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb alleen de eerste aflevering gezien. Gewoon te lui om te downloaden
Hier nog eentjequote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb alleen de eerste aflevering gezien. Gewoon te lui om te downloaden
Metallicaquote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool
Nou, dan zetten we nog maar een muziekje opOutlaw Torn van Metallica (S&M-versie
)
same.....quote:Op maandag 27 september 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Hier nog eentjeTerwijl het me wel heel gaaf lijkt. Maar ik kijk al zoveel series.... En die zijn allemaal weer begonnen (Greys, PP, Bones, House, The vampire diaries, NCIS, Medium, pff ik hou geen tijd over joh).
Jep, gaat goed met hem.quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft Michael C Hall zijn kanker al overwonnen?
Valt heel erg mee!quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Lielie, maak je veel morgen of valt het mee??
Mooiquote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, gaat goed met hem.
Ik vond hem wel iets pafferiger eruit zien in het nieuwe seizoen, maar z'n haar is gewoon weer terug.
Dan gaan we elkaar hier maar negeren of zoquote:Op maandag 27 september 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Hee maar, wat als het morgen tegenvalt als jullie elkaar in het echt ontmoeten?![]()
![]()
Die dingen zie je hier in Twente veel.. liefst met een oerlelijk roze hemd met streepjes er aan vastquote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef flying-dutchman het volgende:
Weet wat geleerd vandaag. Jullie kennen vast wel van die overhemden die gekleurd zijn maar met een witte boord:
[ afbeelding ] om een of andere reden heb ik dat altijd geassocieerd met mensen die in de financiele business bezig zijn. Maar goed, vroegah worden die witte boorden erop gezet als de boord versleten wasmaar voor de rest nog goed. Dus zeg maar goedkoop gerecycled.
Zoiets jaquote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan gaan we elkaar hier maar negeren of zo![]()
ik weiger gelukkig roze te dragenquote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die dingen zie je hier in Twente veel.. liefst met een oerlelijk roze hemd met streepjes er aan vast
Ik ook!quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik weiger gelukkig roze te dragen
Ja, kweetutnietquote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat doet die gozer daar eigenlijk? Dacht dat het om muziekkennis ging?
Vraag het me van die linker van dat duo ook al af.. die heeft echt zo'n rot stem en dan moet hij over anderen oordelen??quote:
Ja, maar je bent een duo of je bent het nietquote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vraag het me van die linker van dat duo ook al af.. die heeft echt zo'n rot stem en dan moet hij over anderen oordelen??![]()
Dat snap ik dan ook weer niet van die rechter.. die is veul betur..quote:Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar je bent een duo of je bent het niet
Vind de linker wel schattigerquote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook weer niet van die rechter.. die is veul betur..![]()
'-er' stond erquote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind ze beiden erg ehhmm.. Volendams..
Ik kwam via google een linkje tegen waar ze dit zeidenquote:Op maandag 27 september 2010 22:52 schreef TN-FR het volgende:
Ik dacht, ik stel hier maar even een vraagje aangezien hier de meeste culi's rondhangen. Maar ik ben al een tijdje niet op de markt geweest en ben dus niet echt op de hoogte van de fruitsoorten die in het seizoen zijn.
Ik wil dus een watermeloen/feta/munt salade maken, alleen weet ik dus niet of watermeloen nog (goedkoop) te verkrijgen is op de markt. Google vertelt mij niet of watermeloen in het seizoen is, er staat dan alleen meloen.
Weet iemand dit?
Ja, zag ik wel..quote:
Dat doet onze buurman, handig zo'n durpquote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, zag ik wel..![]()
Maar goed, ik ga maar eens naar bed.. even de grijze bak aan de weg zetten voor ik het als nog vergeet
En anders is feta ook erg lekker met nectarines!quote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kwam via google een linkje tegen waar ze dit zeiden
"Tijdens het hoogseizoen, van juli tot september/oktober"
Tijd voor wijn? Of sterke drank? Of rustgevende muziek?quote:
Moeilijk in te komenquote:
Ik was bijna meteen gecharmeerd & geboeid... maar dat komt mss ook omdat ik al voor de hoofdrolspeler viel in 6FU. Met minieme blikken zó goed spelenquote:
Drank zou helpen maar laten we daar maar niet altijd naar grijpenquote:Op maandag 27 september 2010 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd voor wijn? Of sterke drank? Of rustgevende muziek?
Zal vast goed werkenquote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Wijn met een paar paracetamolletjes hier
quote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Jamai was vandaag nog op mn werk
Spannendquote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Jamai was vandaag nog op mn werk
Misschien had ie het wel gewoon koud zoals Sunquote:Op maandag 27 september 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
dacht dat uie heel wat is met n sjaal tot ver over zn neus
Wij (golfer) hebben ook nog een platenspelert & platenquote:Op maandag 27 september 2010 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen dus een platenspeler ophalenEens kijken of de vinyl-hype ook wat voor mij is
en stiekem is het een stukje jeugdsentiment....mijn oud-tante speelde niets anders dan vinyl en dan ook nog eens alleen klassieke muziek
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij (golfer) hebben ook nog een platenspelert & platen
Ik baal er wel van dat ik ooit mijn eigen collectie op de vrijmarkt heb verkocht
Als er niet al teveel krassen op de plaat zitten valt het wel mee, verder klinkt het erg goed vind ik. Ik heb ook nog zat platen. Sommige klassiekers moet je gewoon op plaat hebben. Op cd klinkt 't vaak zuiverder maar toch is het anders. Platen hebben iets magisch lijkt het wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:16 schreef PdeHoog het volgende:Tof
Ik ben echt zo benieuwd hoe het allemaal gaat klinken. Vroeger vond ik het echt verschrikkelijk
Al dat gekraak in een opname. Nu lijkt het me geweldig
Niet zo steriel en zo
quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:45 schreef Aure het volgende:
Pfff heb vannacht niet kunnen slapen door echt hele erge kiespijnToch maar wéér de tandarts bellen, de vorige keer kon ie niks vinden, maar dit is echt hels. Heb de hele nacht wakker gelegen
Normaal gesproken doet ie zn werk wel goed, ff afwachten wat ie er nu van zegt. Hij had toen wel gezegd dat ik gewoon terug moest komen als het toch aan bleef houden.quote:
zeker doen. regelen dat je vandaag op bezoek kan komenquote:Op dinsdag 28 september 2010 07:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Normaal gesproken doet ie zn werk wel goed, ff afwachten wat ie er nu van zegt. Hij had toen wel gezegd dat ik gewoon terug moest komen als het toch aan bleef houden.
Dat gaat dus niet, heb de hele dag schoolquote:Op dinsdag 28 september 2010 07:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker doen. regelen dat je vandaag op bezoek kan komen
Goedemorgen trouwens
normaal zou ik zeggen, zoentje erop maar dat word wat lastig, dus dan maar zoquote:Op dinsdag 28 september 2010 07:45 schreef Aure het volgende:
Pfff heb vannacht niet kunnen slapen door echt hele erge kiespijnToch maar wéér de tandarts bellen, de vorige keer kon ie niks vinden, maar dit is echt hels. Heb de hele nacht wakker gelegen
en als die lastig doet gewoon zijn ballen vast grijpen en zeggen... we gaan elkaar toch geen pijn doen hequote:Op dinsdag 28 september 2010 08:39 schreef Aure het volgende:
Okayy toch maar een afspraak gemaakt, ik kan om 11 uur
Nick & Simonquote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vraag het me van die linker van dat duo ook al af.. die heeft echt zo'n rot stem en dan moet hij over anderen oordelen??![]()
verstandig! doordeweeks niet drinken zou je he?quote:Op maandag 27 september 2010 23:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Drank zou helpen maar laten we daar maar niet altijd naar grijpen
Straks lekker in bed een boekje lezen
jemigquote:Op dinsdag 28 september 2010 07:45 schreef Aure het volgende:
no way dat dat nog van m'n verstandskies is... Ik had de vorige keer ook gezegd dat ik dacht dat het ergens anders van was maar de vervangende tandarts dacht dat ik zeurde en m'n eigen tandarts kon niet echt iets vindenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jemignog vanwege je verstandskies? succes straks bij de tandarts, goed dat je een afspraak hebt anders slaap je vannacht weer niet
hmm gaat lekker dus... en ga je straks weer naar je eigen tandarts?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:05 schreef Aure het volgende:
[..]
no way dat dat nog van m'n verstandskies is... Ik had de vorige keer ook gezegd dat ik dacht dat het ergens anders van was maar de vervangende tandarts dacht dat ik zeurde en m'n eigen tandarts kon niet echt iets vinden
jupquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm gaat lekker dus... en ga je straks weer naar je eigen tandarts?
Ik vind dat ie heel irritant knijpt met zijn stem en dat is niet mooi of apart maar gewoon lelijk. Bereik of niet, het klinkt meestal nergens naar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Nick & SimonSimon heeft een aparte stem maar hij heeft wel waanzinnig bereik en samen zijn ze erg leuk!
klinkt gezellig, wat ga je maken (stiekem even een tandoor aangelegt in de tuin? )quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!![]()
vanavond Indiaas koken voor mensen van de studie
ik heb ook diep geslapen maar op een gegeven moment voel je je weer helemaal fitquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff zo.. ontwaakt uit coma hoor. Man dat was een partijtje hardslapen niet te filmen![]()
Nadeel is dat je er moeier van wakker wordt dan dat je er in gaat
![]()
Zo na de bak sterke koffie, maar gewoon eens boodschapjes doen, dingetjes voorbereiden en dan naar Lielie![]()
[..]
Ik vind dat ie heel irritant knijpt met zijn stem en dat is niet mooi of apart maar gewoon lelijk. Bereik of niet, het klinkt meestal nergens naar.
welke tuinquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
klinkt gezellig, wat ga je maken (stiekem even een tandoor aangelegt in de tuin? )
Vinylquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tof
Ik ben echt zo benieuwd hoe het allemaal gaat klinken. Vroeger vond ik het echt verschrikkelijk
Al dat gekraak in een opname. Nu lijkt het me geweldig
Niet zo steriel en zo
Klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke tuin
ik ga Kip Korma , Indiase eieren, vers knoflook/koriander naanbrood, kokos-sambal sperzieboontjes en frisse jasmijnrijst maken
brrr veels te koud johquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
klinkt gezellig, wat ga je maken (stiekem even een tandoor aangelegt in de tuin? )
mag ik ook aanschuivenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke tuin
ik ga Kip Korma , Indiase eieren, vers knoflook/koriander naanbrood, kokos-sambal sperzieboontjes en frisse jasmijnrijst maken
lekkerrrrrr veel plezier met koken!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke tuin
studeer je ook Engels?quote:
het koken is vandaag het hoogtepunt van m'n dagquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkerrrrrr veel plezier met koken!
Welk recept?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan iig de korma aan iedereen aanraden, dat recept, écht geweldig lekker
ofcouse I doquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
studeer je ook Engels?
[..]
het koken is vandaag het hoogtepunt van m'n dag![]()
tenzij ik gebeld word dat ik een baan heb, dan is de drank (staat nog een prosecco koel) het hoogtepunt
ja, ik wil ook wel een bank...quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:
waarom hebben banken nu toch zo'n lange levertijd?? Dat is echt niet gezond voor iemand zo ongeduldig als ik! Ik wil hem NU NU NU!!
![]()
![]()
hehe, zou leuk zijn toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
studeer je ook Engels?
[..]
het koken is vandaag het hoogtepunt van m'n dag![]()
tenzij ik gebeld word dat ik een baan heb, dan is de drank (staat nog een prosecco koel) het hoogtepunt
you failedquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ofcouse I doAlmost starting to sound like a bloody brit
(ooit nog uitgemaakt voor brit door yanks op irc omdat mijn engels soms beter was dan dat van hun)
Ah, het ligt niet aan mij dusquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:waarom hebben banken nu toch zo'n lange levertijd?? Dat is echt niet gezond voor iemand zo ongeduldig als ik! Ik wil hem NU NU NU!!
![]()
![]()
damnquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
you failed
of course is los, niet aan elkaar
en ik wil salaris op de bankquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik wil ook wel een bank...
ja, aan zo'n bank zat ik ook te denkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en ik wil salaris op de bank
Das een goeiequote:Op dinsdag 28 september 2010 09:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en ik wil salaris op de bank
Goeiemorgen Sara-bi!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiemorgen Sara-bi!![]()
sorry moest weer even denken aan die hyvesvriendin
niks mis hoor met vrouwen die bi zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
stom kind
Zeg maar gewoon Sas of saskia hoorvind het nog steeds raar als ik Saar zie staan
Over dat deel zeg ik ook nietsquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
niks mis hoor met vrouwen die bi zijn
Sassssquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
stom kind
Zeg maar gewoon Sas of saskia hoorvind het nog steeds raar als ik Saar zie staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wahaha kan je na gaan hoe duf ik nog ben.. had het hele linkje niet gezien
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:02 schreef flying-dutchman het volgende:
hey Sas, zit je lekker in je sas vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
doe dan badzout aub.... heb ik tenminste nog nut voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja heyquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
doe dan badzout aub.... heb ik tenminste nog nut voor
wel als het ook in hun voordeel kan zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey
Stel je altijd zoveel eisen aan vrouwen?
Hmmm daar heb je een puntquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wel als het ook in hun voordeel kan zijn
maar én ik ben nog niet zo lang terug in de CUL SC en dus ken nog niet iedereen goed genoeg = onzin, geldt namelijk voor mij en vele met mij ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik bedacht me, f-d, ik kan niet naar je housewarming komen.
Super bedankt voor de uitnodiging, maar én ik ben nog niet zo lang terug in de CUL SC na mijn pauze van een jaardus ken nog niet iedereen goed genoeg
én ik heb al wat anders, maar nogmaals, super bedankt! En veel plezier!
nee, wil graag horen dat ze fier op me isquote:
een keer een meet ben ik zeker voor in, de vorige CUL-meets waren ook allemaal erg leukquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar én ik ben nog niet zo lang terug in de CUL SC en dus ken nog niet iedereen goed genoeg = onzin, geldt namelijk voor mij en vele met mij ookzo leer ik tenminste de gezichten achter de namen kennen
ik heb al wat anders = wel goede reden
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:02 schreef flying-dutchman het volgende:
hey Sas, zit je lekker in je sas vandaag
zo in m'n sas met badedasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo in m'n sas met badedas
Hoe kan je jezelf opdringen als iemand je uitnodigtquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
een keer een meet ben ik zeker voor in, de vorige CUL-meets waren ook allemaal erg leukmaar wil mezelf niet opdringen ofzo
zit ook nog in andere SC-s en 't is soms lastig om ergens (weer) een beetje bij in te komen, maar dat valt hier gelukkig hartstikke mee
was meer in general, dus vond 't al super tof om uitgenodigd te wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Hoe kan je jezelf opdringen als iemand je uitnodigt![]()
Nou mocht dat andere afgezegd worden, dan staat mijn voordeur openquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was meer in general, dus vond 't al super tof om uitgenodigd te worden
Ken dat, had ook op een gegeven moment dat mijn agenda voor weekenden al 3 maanden vol zat. Probeer dat wat te minderen. Het spontane gaat er een beetje vanaf,quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
m'n agenda zit tot eind november vol-ishiig de weekenden
sociaal leven, bah
Uitslapen en het gevoel niets te moeten. Ik word daar altijd zo onrustig vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
ja, zondagen houd ik ook graag vrij (uitslapen, studie, etc.)
ik moet altijd studeren op zondag, dus dat probleem ken ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Uitslapen en het gevoel niets te moeten. Ik word daar altijd zo onrustig van
Dat was ook altijd mijn vaste recept, maar met name buitenhof sla ik tegenworodig vrijwel altijd over. Ik heb het een beetje gehad met het huidige politieke en maatschappelijke klimaat merk ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef borisz het volgende:
Als mijn zondag leeg kijk ik buitenhof en sport
Zo is het wel goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo in m'n sas met badedas
dat is geen sachertortequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
'moest' net voor een collega gebakjes halen, en bij de bakker hadden ze iets nieuws in hun assortiment; sachertorte. daar maar een zooi punten van gehaald en ga het in de lunchpauze eten maar damn, wat ziet het er goed uit!!! creme, chococake, laagje jam, laagje marsepein en dikke pure chocoladelaag eromheen. mn buik gaat nu al krampen
jawel maar de bakker had het eerst nog niet. ik hou niet zo van jam in chocotaart maar dit is maar een klein laagje + creme + marsepein.. zitten ongeveer 6 laagjes in en heb er zo'n zin inquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
kende je Sachertorte nog niet?
moest ffquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo is het wel goed
Hardlopen ging weer lekker
wat is het?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, er staat een lunchgerechtje in de ovenStraks bij Lielie even afbakken en hopen dat ze het lekker vind..
![]()
Ja afentoe heb ik van die tijden dat ik hardlopen leuk vind en dan weer een half jaar nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moest ff![]()
je gaat lekker met lopen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef Aure het volgende:
ik zit nu in de wachtkamer met een verdoving. Ik zei pas nog tegen iemand dat ik dat zo'n lekker gevoel vindhet was alleen niet de bedoeling dat ik het dan ook weer zou ondervinden
ja! Gelukkigquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Aww balen Aure.. maar de tandarts gaat er dus iets mee doen begrijp ik?
ik heb een PM boxquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zal ik dat wel verklappen?? Dan is het geen verrassing meer voor Lielie![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Aure het volgende:
[..]
ja! Gelukkigik weet alleen nog niet wat.
Sarabi, ik vind die tinteling echt heel grappig om te voelenik ben gek ik weet het
ooh leuk!! ik train vnv ook weer en krijg als het goed is ook salaris van dansenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja afentoe heb ik van die tijden dat ik hardlopen leuk vind en dan weer een half jaar niet
hopelijk heb ik vanavond niet al te veel spierpijn want dan moet ik weer 1,5uur buikdansen
Hoe vaak train jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh leuk!! ik train vnv ook weer en krijg als het goed is ook salaris van dansen![]()
en heb salaris van kantoor gekregen
je bent gekquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Aure het volgende:
[..]
ja! Gelukkigik weet alleen nog niet wat.
Sarabi, ik vind die tinteling echt heel grappig om te voelenik ben gek ik weet het
dat heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef motorbloempje het volgende:rietjes
en ik vind verdoving ook altijd wel 'leuk'durf alleen nooit naar de tandarts, maar da's vanwege de rekeningen
haha dat doe ik ook!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je bent gek![]()
ik vind het vervelend dat ik niks meer voel op bepaalde plekken. ga dan de hele tijd met mn vinger over mn wangen en lippen heen om te voelen waar ik niks meer voel en wanneer wel. en dat doe ik een hele tijd achter elkaar.
ik ben ook gek
NOOIT foto's laten maken. de tandarts weet allang wat er aan de hand is maar je mag wel ¤ 40,- dokken voor 1 zo'n stom foto'tje die je niet eens te zien krijgt. dat is snel verdienen voor de artsquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef motorbloempje het volgende:rietjes
en ik vind verdoving ook altijd wel 'leuk'durf alleen nooit naar de tandarts, maar da's vanwege de rekeningen
Iets zegt me dat dat niet de sterkste kan van FFT isquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh, je moet maar ff geduld hebben
jaaaa gezellig!! waar? den haag is wel tofquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe vaak train jij eigenlijk?
En![]()
voor salaris
Ik zag het vanmorgen ook weer op mijn rekening staan
Ga je mee shoppen?
ik word geeeeekquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh, je moet maar ff geduld hebben
da's waarquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
NOOIT foto's laten maken. de tandarts weet allang wat er aan de hand is maar je mag wel ¤ 40,- dokken voor 1 zo'n stom foto'tje die je niet eens te zien krijgt. dat is snel verdienen voor de arts
Den Haag of Rotterdam ken ik eigenlijk helemaal niet als het om shoppen gaat, misschien moeten we dat een keertje doen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaa gezellig!! waar? den haag is wel tofof amsterdam of rotterdam
![]()
![]()
ik train 1x per week, op dinsdag. soms nog extra repetities erbij voor een bepaalde show.
train vnv van 19.45u tot 21.15u daarna nog wel 40 minuten terugrijden
niet voor les maar hoef geen lesgeld te betalen dus mooi afgesproken zo. ik krijg alles vanaf den haag vergoed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Den Haag of Rotterdam ken ik eigenlijk helemaal niet als het om shoppen gaat, misschien moeten we dat een keertje doen?
(liefst eigenlijk wel dan over een maandje, dit salaris moet ik weer netjes terug zetten op mijn spaarrekening)
Ahakrijg jij eigenlijk vergoeding voor al dat rijden?
Niet te veel kwijlen hequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:12 schreef Aure het volgende:
[..]
dat heb ik ook hoormaar ik ben op zich wel prima verzekerd voor de tandarts geloof ik.
Ik heb nog meer verdovingen gekregenoh help.
quote:
Coolquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet voor les maar hoef geen lesgeld te betalen dus mooi afgesproken zo. ik krijg alles vanaf den haag vergoed.
oh sparen, goed idee![]()
Den Haag is leuk! heeeele gave dingen hebben ze daar!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
haha, laat je lerares dat maar lekker betalenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool
Valt net de nieuwe catalogus van Sakkara op de matallemaal geweldig mooie buikdanskleding
wat zei ik net over sparen?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
agent belde dat ze soort van pre-halloween set heeft gekocht voor donderdag in 't Paard in Den Haag. rode en zwarte tutu over elkaar heen en van die rode hoorntjes op je hoofd
AUW!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:37 schreef Aure het volgende:
bah wortelkanaalbehandeling. Over 2 maanden terug voor vervolgbehandeling. Het moet nu nog genezen, was flink ontstoken.
shit!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:37 schreef Aure het volgende:
bah wortelkanaalbehandeling. Over 2 maanden terug voor vervolgbehandeling. Het moet nu nog genezen, was flink ontstoken.
Nouja het eerste deel van de behandeling heb ik al gehad, maar er zit nu genezend spul in en een noodvulling. Over 2 maanden wordt dat helemaal afgemaakt, maar het moet dus eerst nog genezen en een beetje rustig worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
shit!![]()
wat stom dat beide artsen eerst niks konden vinden! wortelkanaalbehandelingwat kun je deze 2 maanden doen? heb je advies meegekregen?
ok gelukkig heb je het ergste al achter de rug. deed het veel pijn?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Nouja het eerste deel van de behandeling heb ik al gehad, maar er zit nu genezend spul in en een noodvulling. Over 2 maanden wordt dat helemaal afgemaakt, maar het moet dus eerst nog genezen en een beetje rustig worden.
Oh en als t goed is doet het dus niet zoveel pijn meer. Kan de komende dagen wel wat last hebben van napijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Nouja het eerste deel van de behandeling heb ik al gehad, maar er zit nu genezend spul in en een noodvulling. Over 2 maanden wordt dat helemaal afgemaakt, maar het moet dus eerst nog genezen en een beetje rustig worden.
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok gelukkig heb je het ergste al achter de rug. deed het veel pijn?
Daar trapt ze niet inquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha, laat je lerares dat maar lekker betalen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:37 schreef Aure het volgende:
aaah, arme lieve meid!! *geeft schouder*quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Aure het volgende:
[..]
JaZelfs met die triljoen verdovingen. Kwam omdat het ZO erg ontstoken was.
Zusje van mijn vriendje hebben ze afgelopen vrijdag alle verstandskiezen getrokken dus ook aan beide kantenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig heb je nog de andere kant van je mond om te eten, anders verhonger je![]()
zullen we een keer gaan shoppen in A'dam?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar trapt ze niet in![]()
Maar ik kan me inhouden, ik wil namelijk een keertje wat leuke kleding + sjaals komen in de winkel in Adam
Das handiger dan uit een catalogus, maar kijken is al erg leuk
Is goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zullen we een keer gaan shoppen in A'dam?
dat mag toch niet? beide kanten in één keer? de artsen zeiden tegen mij dat het in 2 keer moest. je kunt de eerste dag sowieso echt niet eten, de 2e dag gaat hopelijk al iets beter. anders waait ze de sloot inquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zusje van mijn vriendje hebben ze afgelopen vrijdag alle verstandskiezen getrokken dus ook aan beide kanten
Ben benieuwd hoe ze er komend weekend uit ziet, niet het type dat nog 2 kilo kan afvallen zonder dat het er eng uit gaat zien
Als ze een beetje goed liggen kan het prima hoor, bij mij zijn er ook twee ineens getrokken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat mag toch niet? beide kanten in één keer? de artsen zeiden tegen mij dat het in 2 keer moest. je kunt de eerste dag sowieso echt niet eten, de 2e dag gaat hopelijk al iets beter. anders waait ze de sloot in
bij mij ook 2 maar aan dezelfde kant, ze moesten er allevier uit. eerst 2 in maart, toen 2 aan de andere kant in juniquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ze een beetje goed liggen kan het prima hoor, bij mij zijn er ook twee ineens getrokken.
Het was sowieso allemaal erg moeilijk en moest onder narcose verder weet ik ook niet precies....quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat mag toch niet? beide kanten in één keer? de artsen zeiden tegen mij dat het in 2 keer moest. je kunt de eerste dag sowieso echt niet eten, de 2e dag gaat hopelijk al iets beter. anders waait ze de sloot in
Beide kanten boven tegelijk, zelfde dag alweer wat kunnen eten, yoghurt e.d.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij ook 2 maar aan dezelfde kant, ze moesten er allevier uit. eerst 2 in maart, toen 2 aan de andere kant in juni
je zult vast lekker etenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef LieLie het volgende:
Zo, ik stuiter net weer binnen van de sportschool! En ik heb hongerr! Dus ben benieuwd wat Sun heeft gemaakt
Zal de oven alvast even aanzetten! En het wordt wel weer een gevalletje spierpijn denk ik
alleen beide kanten onder doen ze liever niet tegelijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beide kanten boven tegelijk, zelfde dag alweer wat kunnen eten, yoghurt e.d.
is bij iedereen weer anders. ik had geen pijn, sommige hebben dagenlang vreselijk veel pijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beide kanten boven tegelijk, zelfde dag alweer wat kunnen eten, yoghurt e.d.
Zoals ik al zei, als ze goed liggen kan het. Daar zit namelijk het grootste verschil.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is bij iedereen weer anders. ik had geen pijn, sommige hebben dagenlang vreselijk veel pijn.
yoghurt kon wel maar at ik niet. ik probeerde een broodje dezelfde dag maar dat was niet zo lekker
Is de Bold and the Beautiful alweer afgelopen?quote:
kantoorsoap voor vandaag bijna wel..quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is de Bold and the Beautiful alweer afgelopen?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:28 schreef flying-dutchman het volgende:
erg cul proof deze:
[ afbeelding ]
In lampen kun je ook altijd lekker je geld kwijt, valt altijd tegen. Net als hang en sluitwerk trouwensquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef flying-dutchman het volgende:
zit trouwens ook voor wat lampen te kijken bij
http://www.rietveldlicht.nl/
maar allejezus wat hebben die veeeeeeeeeeel
Huh?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:11 schreef LieLie het volgende:
Bluezzje! Niet mijn nick gebruiken op Hyves!
weet het. hang en sluitwerk had ik niet zoveel kosten aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In lampen kun je ook altijd lekker je geld kwijt, valt altijd tegen. Net als hang en sluitwerk trouwens
Toen we introkken heb in nog even de sluitingen op de ramen vervangen en wat van die telescoopuitzetdingen eraan gezet. Voor dat geld had ik ook een weekend Lowlands kunnen doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
weet het. hang en sluitwerk had ik niet zoveel kosten aan.
Wanneer heb je voor het laatst iets ingenomen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:43 schreef Aure het volgende:
die napijn is nog erger dan m'n kiespijn van vannacht. Man ik kan wel janken. Ik heb nog ibu 600 van de kaakchirurg liggen... Kan het kwaad als ik die nu inneem?
vannacht om 2 uur.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst iets ingenomen?
Volgens mij kan het dan geen kwaad hoorquote:
Doen, en mss wat paracetamol erbij slikken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:43 schreef Aure het volgende:
die napijn is nog erger dan m'n kiespijn van vannacht. Man ik kan wel janken. Ik heb nog ibu 600 van de kaakchirurg liggen... Kan het kwaad als ik die nu inneem?
Wat Bluezz zegtquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Doen, en mss wat paracetamol erbij slikken.
quote:
klinkt heerlijk, hoop dat je t gauw terugvindt!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het recept kwijt van een chocolate cheesecake die ik voor mijn verjaardag heb gemaakt
Die was echt geweldig! Maar kan het niet meer vinden. Ik heb nu al minstens 20 recepten doorgekeken en ze lijken allemaal niet op wat ik vorig jaar heb gemaakt
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
In de hoop dat ik het recept vorig jaar op fok heb geplaatst vodn ik deze post:
En het is allemaal Bluezz' schuld
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het recept kwijt van een chocolate cheesecake die ik voor mijn verjaardag heb gemaakt
Die was echt geweldig! Maar kan het niet meer vinden. Ik heb nu al minstens 20 recepten doorgekeken en ze lijken allemaal niet op wat ik vorig jaar heb gemaakt
Doe Sun de groetjes van mequote:
Hardlopen in de miezerregen is zaligquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Hardgelopen en boodschappen gedaan!
na 2 minuten hield mn mp3 er mee op, maar gelukkig had ik telefoon bij me
2,3,5,6,8 minuten gelopen, met elke keer 2 minuten er tussen
was best lekker zo in de miezerregen
Je kan zo een bakkerij beginnen johquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef DarkElf het volgende:
Hoi.
hardlopen in de (miezer)regen is idd lekker, zoveel zuurstof dan.
deeg staat te rijzen voor de 2e keer, soep is gemaakt en lekker, verder alles gedaan wat ik moest doen dus dat was een productieve ochtend
ben benieuwd isa of er iets naar voren komt bij de kaakchrirurg.
oh ik snap dat helemaal hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan zo een bakkerij beginnen joh
En erm, ik heb voor mezelf al zo'n beetje besloten dat dit het isDat is natuurlijk gewoon verdringen van dat andere wat het zou kunnen zijn
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef DarkElf het volgende:
Oh ik heb zo'n zin in vrijdag!lekker een dagje met mijn zus shoppen, lekker lunchen ergens, 's avonds blijf ik er eten... maar gewoon een dagje samen weg zonder neefjes is ook wel eens leuk (en shoppen natuurlijk ook, jullie kennen me
)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:43 schreef golfer het volgende:
Even de dorpsstraat in geweest en het harinkje en de zeebaarsfiletjes en de kreeftencroquetten riepen mij luidkeels toe vanuit de viswinkel: "Koop ons!".
Dus aan die lokroep maar toegegeven. Straks dus even als tussendoortje die haring en vanavond die zeebaarsfilets lekker krokant op de huid bakken.
Lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef DarkElf het volgende:
Oh ik heb zo'n zin in vrijdag!lekker een dagje met mijn zus shoppen, lekker lunchen ergens, 's avonds blijf ik er eten... maar gewoon een dagje samen weg zonder neefjes is ook wel eens leuk (en shoppen natuurlijk ook, jullie kennen me
)
lief van je dat je ze hebt geholpen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:43 schreef golfer het volgende:
Even de dorpsstraat in geweest en het harinkje en de zeebaarsfiletjes en de kreeftencroquetten riepen mij luidkeels toe vanuit de viswinkel: "Koop ons!".
Dus aan die lokroep maar toegegeven. Straks dus even als tussendoortje die haring en vanavond die zeebaarsfilets lekker krokant op de huid bakken.
wat leuk! goed dat het contact er nog steeds isquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker
Ik had een goeie, waardevolle brief uit Aus op de mat toen we terugkwamen van vak. en vanochtend weer een goeie waardevolle brief teruggeschreven mét vespafoto
Ja voel me daar tevreden over dat het nu zo gaat met die briefwisseling. We gaan diep op dingen in, niet makkelijk, maar het werkt beter dan alles maar negeren en alleen maar ditjes en datjes. En dat merk ik ook bij hem.quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja voel me daar tevreden over dat het nu zo gaat met die briefwisseling. We gaan diep op dingen in, niet makkelijk, maar het werkt beter dan alles maar negeren en alleen maar ditjes en datjes. En dat merk ik ook bij hem.
beter, dan is het contact veel leuker. oppervlakkig doen wil je niet met je eigen kind en het lijkt me leuk om veel dingen van hem te weten waar hij mee zit enzoquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja voel me daar tevreden over dat het nu zo gaat met die briefwisseling. We gaan diep op dingen in, niet makkelijk, maar het werkt beter dan alles maar negeren en alleen maar ditjes en datjes. En dat merk ik ook bij hem.
dan gaat je dipje vnv vast over tijdens het bezoekquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef TAV74 het volgende:
Heb een dipje trouwensEn dat in de wetenschap dat ik drie avonden achtereen wat te doen heb (nou ja, 2 keer bezoek ontvangen en morgen handballen).
Oh vast wel, kan ik morgen hier weer bijslapen, het is toch een rustige week hier nu er 4 afspraken zijn weggevallenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan gaat je dipje vnv vast over tijdens het bezoek
Ja, maar dat moest wel eerst van 2 kanten komenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
beter, dan is het contact veel leuker. oppervlakkig doen wil je niet met je eigen kind en het lijkt me leuk om veel dingen van hem te weten waar hij mee zit enzo
hoe kan je een dip hebben als je een rustig weekje hebt? te veel tijd om na te denken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh vast wel, kan ik morgen hier weer bijslapen, het is toch een rustige week hier nu er 4 afspraken zijn weggevallen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar dat moest wel eerst van 2 kanten komenEn dat lukt nu.
Ik heb juist last van dipjes als het te rustig is joh. Als het druk is is de dag om voordat ik uberhaupt aan moe worden kan denken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe kan je een dip hebben als je een rustig weekje hebt?
hmm dan zit er toch iets fout in je leven. praten?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb juist last van dipjes als het te rustig is joh. Als het druk is is de dag om voordat ik uberhaupt aan moe worden kan denken.
En ik ben een deadline werker, dus er komt weinig uit ijn vingers in dit soort weken![]()
Juist niet en nee dank jequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm dan zit er toch iets fout in je leven. praten?
Die kan meer dan alleen bellen en SMSen he?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef golfer het volgende:
Omdat ik binnenkort ook de mobiele telefoon van mijn werk moet inleveren mijzelf maar alvast getracteerd met het bestellen van een nieuwe:
Een Samsung GT S5620
[ afbeelding ]
Leuk toestelquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef golfer het volgende:
Omdat ik binnenkort ook de mobiele telefoon van mijn werk moet inleveren mijzelf maar alvast getracteerd met het bestellen van een nieuwe:
Een Samsung GT S5620
[ afbeelding ]
Het schijnt zo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef Anthraxx het volgende:
Die kan meer dan alleen bellen en SMSen he?
Tocuhscreen vind ik nog steeds niets als het om typen e.d. gaat, ben blij dat ik daarnaast ook een qwerty heb. Simpele handelingen gaan wel weer prima met touchscreen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ze zijn wel handig ja. Ik kan eigenlijk niet meer zonder touchscreen.
Ziet er goed uit trouwens.
ik heb eindelijk een iphone besteldquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef golfer het volgende:
Een Samsung GT S5620
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb eindelijk een iphone besteld
[..]
wanneer krijg jij hem? ik als t goed is over 5 weken ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb eindelijk een iphone besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |