dat moet sneller kunnenquote:Op maandag 27 september 2010 22:37 schreef borisz het volgende:
Topic in minder dan twee uur er doorheen gejast
heb alleen de eerste aflevering gezien. Gewoon te lui om te downloadenquote:Op maandag 27 september 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb Dexter geprobeerd en kwam niet door de eerste serie heen. Mag ik hier nog wel posten dan
Coolquote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb alleen de eerste aflevering gezien. Gewoon te lui om te downloaden
Hier nog eentjequote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
heb alleen de eerste aflevering gezien. Gewoon te lui om te downloaden
Metallicaquote:Op maandag 27 september 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool
Nou, dan zetten we nog maar een muziekje opOutlaw Torn van Metallica (S&M-versie
)
same.....quote:Op maandag 27 september 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Hier nog eentjeTerwijl het me wel heel gaaf lijkt. Maar ik kijk al zoveel series.... En die zijn allemaal weer begonnen (Greys, PP, Bones, House, The vampire diaries, NCIS, Medium, pff ik hou geen tijd over joh).
Jep, gaat goed met hem.quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft Michael C Hall zijn kanker al overwonnen?
Valt heel erg mee!quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Lielie, maak je veel morgen of valt het mee??
Mooiquote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, gaat goed met hem.
Ik vond hem wel iets pafferiger eruit zien in het nieuwe seizoen, maar z'n haar is gewoon weer terug.
Dan gaan we elkaar hier maar negeren of zoquote:Op maandag 27 september 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Hee maar, wat als het morgen tegenvalt als jullie elkaar in het echt ontmoeten?![]()
![]()
Die dingen zie je hier in Twente veel.. liefst met een oerlelijk roze hemd met streepjes er aan vastquote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef flying-dutchman het volgende:
Weet wat geleerd vandaag. Jullie kennen vast wel van die overhemden die gekleurd zijn maar met een witte boord:
[ afbeelding ] om een of andere reden heb ik dat altijd geassocieerd met mensen die in de financiele business bezig zijn. Maar goed, vroegah worden die witte boorden erop gezet als de boord versleten wasmaar voor de rest nog goed. Dus zeg maar goedkoop gerecycled.
Zoiets jaquote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan gaan we elkaar hier maar negeren of zo![]()
ik weiger gelukkig roze te dragenquote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die dingen zie je hier in Twente veel.. liefst met een oerlelijk roze hemd met streepjes er aan vast
Ik ook!quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik weiger gelukkig roze te dragen
Ja, kweetutnietquote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat doet die gozer daar eigenlijk? Dacht dat het om muziekkennis ging?
Vraag het me van die linker van dat duo ook al af.. die heeft echt zo'n rot stem en dan moet hij over anderen oordelen??quote:
Ja, maar je bent een duo of je bent het nietquote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vraag het me van die linker van dat duo ook al af.. die heeft echt zo'n rot stem en dan moet hij over anderen oordelen??![]()
Dat snap ik dan ook weer niet van die rechter.. die is veul betur..quote:Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar je bent een duo of je bent het niet
Vind de linker wel schattigerquote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook weer niet van die rechter.. die is veul betur..![]()
'-er' stond erquote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik vind ze beiden erg ehhmm.. Volendams..
Ik kwam via google een linkje tegen waar ze dit zeidenquote:Op maandag 27 september 2010 22:52 schreef TN-FR het volgende:
Ik dacht, ik stel hier maar even een vraagje aangezien hier de meeste culi's rondhangen. Maar ik ben al een tijdje niet op de markt geweest en ben dus niet echt op de hoogte van de fruitsoorten die in het seizoen zijn.
Ik wil dus een watermeloen/feta/munt salade maken, alleen weet ik dus niet of watermeloen nog (goedkoop) te verkrijgen is op de markt. Google vertelt mij niet of watermeloen in het seizoen is, er staat dan alleen meloen.
Weet iemand dit?
Ja, zag ik wel..quote:
Dat doet onze buurman, handig zo'n durpquote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, zag ik wel..![]()
Maar goed, ik ga maar eens naar bed.. even de grijze bak aan de weg zetten voor ik het als nog vergeet
En anders is feta ook erg lekker met nectarines!quote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kwam via google een linkje tegen waar ze dit zeiden
"Tijdens het hoogseizoen, van juli tot september/oktober"
Tijd voor wijn? Of sterke drank? Of rustgevende muziek?quote:
Moeilijk in te komenquote:
Ik was bijna meteen gecharmeerd & geboeid... maar dat komt mss ook omdat ik al voor de hoofdrolspeler viel in 6FU. Met minieme blikken zó goed spelenquote:
Drank zou helpen maar laten we daar maar niet altijd naar grijpenquote:Op maandag 27 september 2010 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd voor wijn? Of sterke drank? Of rustgevende muziek?
Zal vast goed werkenquote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Wijn met een paar paracetamolletjes hier
quote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Jamai was vandaag nog op mn werk
Spannendquote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Jamai was vandaag nog op mn werk
Misschien had ie het wel gewoon koud zoals Sunquote:Op maandag 27 september 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
dacht dat uie heel wat is met n sjaal tot ver over zn neus
Wij (golfer) hebben ook nog een platenspelert & platenquote:Op maandag 27 september 2010 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen dus een platenspeler ophalenEens kijken of de vinyl-hype ook wat voor mij is
en stiekem is het een stukje jeugdsentiment....mijn oud-tante speelde niets anders dan vinyl en dan ook nog eens alleen klassieke muziek
![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij (golfer) hebben ook nog een platenspelert & platen
Ik baal er wel van dat ik ooit mijn eigen collectie op de vrijmarkt heb verkocht
Als er niet al teveel krassen op de plaat zitten valt het wel mee, verder klinkt het erg goed vind ik. Ik heb ook nog zat platen. Sommige klassiekers moet je gewoon op plaat hebben. Op cd klinkt 't vaak zuiverder maar toch is het anders. Platen hebben iets magisch lijkt het wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:16 schreef PdeHoog het volgende:Tof
Ik ben echt zo benieuwd hoe het allemaal gaat klinken. Vroeger vond ik het echt verschrikkelijk
Al dat gekraak in een opname. Nu lijkt het me geweldig
Niet zo steriel en zo
quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:45 schreef Aure het volgende:
Pfff heb vannacht niet kunnen slapen door echt hele erge kiespijnToch maar wéér de tandarts bellen, de vorige keer kon ie niks vinden, maar dit is echt hels. Heb de hele nacht wakker gelegen
Normaal gesproken doet ie zn werk wel goed, ff afwachten wat ie er nu van zegt. Hij had toen wel gezegd dat ik gewoon terug moest komen als het toch aan bleef houden.quote:
zeker doen. regelen dat je vandaag op bezoek kan komenquote:Op dinsdag 28 september 2010 07:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Normaal gesproken doet ie zn werk wel goed, ff afwachten wat ie er nu van zegt. Hij had toen wel gezegd dat ik gewoon terug moest komen als het toch aan bleef houden.
Dat gaat dus niet, heb de hele dag schoolquote:Op dinsdag 28 september 2010 07:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker doen. regelen dat je vandaag op bezoek kan komen
Goedemorgen trouwens
normaal zou ik zeggen, zoentje erop maar dat word wat lastig, dus dan maar zoquote:Op dinsdag 28 september 2010 07:45 schreef Aure het volgende:
Pfff heb vannacht niet kunnen slapen door echt hele erge kiespijnToch maar wéér de tandarts bellen, de vorige keer kon ie niks vinden, maar dit is echt hels. Heb de hele nacht wakker gelegen
en als die lastig doet gewoon zijn ballen vast grijpen en zeggen... we gaan elkaar toch geen pijn doen hequote:Op dinsdag 28 september 2010 08:39 schreef Aure het volgende:
Okayy toch maar een afspraak gemaakt, ik kan om 11 uur
Nick & Simonquote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vraag het me van die linker van dat duo ook al af.. die heeft echt zo'n rot stem en dan moet hij over anderen oordelen??![]()
verstandig! doordeweeks niet drinken zou je he?quote:Op maandag 27 september 2010 23:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Drank zou helpen maar laten we daar maar niet altijd naar grijpen
Straks lekker in bed een boekje lezen
jemigquote:Op dinsdag 28 september 2010 07:45 schreef Aure het volgende:
no way dat dat nog van m'n verstandskies is... Ik had de vorige keer ook gezegd dat ik dacht dat het ergens anders van was maar de vervangende tandarts dacht dat ik zeurde en m'n eigen tandarts kon niet echt iets vindenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jemignog vanwege je verstandskies? succes straks bij de tandarts, goed dat je een afspraak hebt anders slaap je vannacht weer niet
hmm gaat lekker dus... en ga je straks weer naar je eigen tandarts?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:05 schreef Aure het volgende:
[..]
no way dat dat nog van m'n verstandskies is... Ik had de vorige keer ook gezegd dat ik dacht dat het ergens anders van was maar de vervangende tandarts dacht dat ik zeurde en m'n eigen tandarts kon niet echt iets vinden
jupquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm gaat lekker dus... en ga je straks weer naar je eigen tandarts?
Ik vind dat ie heel irritant knijpt met zijn stem en dat is niet mooi of apart maar gewoon lelijk. Bereik of niet, het klinkt meestal nergens naar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Nick & SimonSimon heeft een aparte stem maar hij heeft wel waanzinnig bereik en samen zijn ze erg leuk!
klinkt gezellig, wat ga je maken (stiekem even een tandoor aangelegt in de tuin? )quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!![]()
vanavond Indiaas koken voor mensen van de studie
ik heb ook diep geslapen maar op een gegeven moment voel je je weer helemaal fitquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff zo.. ontwaakt uit coma hoor. Man dat was een partijtje hardslapen niet te filmen![]()
Nadeel is dat je er moeier van wakker wordt dan dat je er in gaat
![]()
Zo na de bak sterke koffie, maar gewoon eens boodschapjes doen, dingetjes voorbereiden en dan naar Lielie![]()
[..]
Ik vind dat ie heel irritant knijpt met zijn stem en dat is niet mooi of apart maar gewoon lelijk. Bereik of niet, het klinkt meestal nergens naar.
welke tuinquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
klinkt gezellig, wat ga je maken (stiekem even een tandoor aangelegt in de tuin? )
Vinylquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tof
Ik ben echt zo benieuwd hoe het allemaal gaat klinken. Vroeger vond ik het echt verschrikkelijk
Al dat gekraak in een opname. Nu lijkt het me geweldig
Niet zo steriel en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |