quote:
Jezus, dit lijkt het HVJJN-topic wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:30 schreef Rauw. het volgende:
Op 't werk maar geen motivtie om aan het werk te gaan
Ik voel me wel oké.. Beetje somber.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Jezus, dit lijkt het HVJJN-topic wel..
Het wat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
HOVJquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Ja maar de raad van bestuur was al vol.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef Juicyhil het volgende:
Heb je het al bij de Albert Heijn geprobeerd?
Weet ik veel. Dit had ik van zeroku. Ik ken dit soort kankermuziek niet jonguuquote:
Ze zitten naast je pipoquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:05 schreef BurnaBoy het volgende:
Sinds wanneer loopt dit topic niet meer dan, Ohja de kleuters zitten nu op school. Wat dom.
ok.quote:
Waaro?quote:
Boeiend, wanneer hoef je nou te remmenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef xyzyx het volgende:
Gister in een bmw 330i gereden, wat een bak zegHeerlijk gevoel als dat kontje begint uit te breken
![]()
En binnenkort mogen we in een onbegrensde bmw m5 rijdenzondag ging niet door omdat hij een probleem had met de remmen
echt. Ik hoop dat je ooit een verstand krijgt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef xyzyx het volgende:
Gister in een bmw 330i gereden, wat een bak zegHeerlijk gevoel als dat kontje begint uit te breken
![]()
En binnenkort mogen we in een onbegrensde bmw m5 rijdenzondag ging niet door omdat hij een probleem had met de remmen
GUMMI GUMMI!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef xyzyx het volgende:
![]()
Dat ding staat zo ontiegelijk snel stil, van 200-0 in 6 seconde ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend, wanneer hoef je nou te remmen
wanneer je medeweggebruikers niet in staat zijn je tempo op te volgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend, wanneer hoef je nou te remmen
Dan moet je leren inschatten en op tijd het gas los laten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
wanneer je medeweggebruikers niet in staat zijn je tempo op te volgen.
Meh, met 200 heb je toch een remweg van een meter of 200quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat ding staat zo ontiegelijk snel stil, van 200-0 in 6 seconde ofzo.
En eigenlijk zijn stoplichten de enige dingen waar ik hard voor moet remmen
Het verschil tussen 230 en 120 is wel zo groot dat je toch een tikje rem nodig bent hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan moet je leren inschatten en op tijd het gas los laten.
Ik hoef alleen te remmen als een medeweggebruiker niet in zijn spiegel kijkt en naar links gaat...
Mensen die met remweg gaan vergelijken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, met 200 heb je toch een remweg van een meter of 200
Een range rover heeft zoveel luchtweerstand dat hij zonder te remmen al sneller stil staat als de gemiddelde weggebruikerquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het verschil tussen 230 en 120 is wel zo groot dat je toch een tikje rem nodig bent hoor.
Nou dat lijkt me nogal evident eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die met remweg gaan vergelijken.
Wat een straf, stoer doen in een range rover.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een range rover heeft zoveel luchtweerstand dat hij zonder te remmen al sneller stil staat als de gemiddelde weggebruiker
Mijn pa heeft vanochtend de yaris maar gepakt naar zijn werk omdat hij geen zin had weer de tank vol te gooien van dat ding. Dat heldere licht had waarschijnlijk niet eens aan t verbruik van zo'n auto gedacht toen hij blij het aanbod accepteerde toen hij een auto met trekhaak aangeboden kreeg
Alleen nu moet ik dus tanken
De mensen die 120 rijden staan ook niet binnen 0 meter stil.. en ik heb een sneller reactie vermogen/inschat vermogen dan de gemiddelde brave burger die 120 rijd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me nogal evident eerlijk gezegd
Wat ben je ook een mongoolquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die met remweg gaan vergelijken.
T is wel een geniale auto hoor daar niet van.. maar dat ding rijd 1:5 ofzo dus kost ff naar zwolle rijden al gouw 15 euro aan benzine.. Wat best wel royal sadness isquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat een straf, stoer doen in een range rover.
Klopt, die doen er ook 100 meter over, maar dat is nog altijd de helft van jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De mensen die 120 rijden staan ook niet binnen 0 meter stil.. en ik heb een sneller reactie vermogen/inschat vermogen dan de gemiddelde brave burger die 120 rijd.
Ik heb ook nog nooit bijna een ongeluk gehad door mijn snelheid.. nouja wel een keer toen een kanker mongool in een peugot 106 ofzo van de invoegstrook direct naar de linker baan ging enkele tientallen meters voor mij en daar gewoon rustig 80 ging rijden. Toen reden we overigens maar 140 op de teller dus echte snelheid is ~125 km/h ongeveer.. Als we harder hadden gereden waren we gewoon dwars door die pauper bak heen gegaan
onzin. JIJ kan niet rustig rijden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is wel een geniale auto hoor daar niet van.. maar dat ding rijd 1:5 ofzo dus kost ff naar zwolle rijden al gouw 15 euro aan benzine.. Wat best wel royal sadness is
En in dat ding kun je ook niet rustig rijden
Zoals ik al zei.. de mensen die 120 rijden staan ook niet in 1 klap stil..quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat ben je ook een mongool
al sta je in 4 seconden stil... van 200 naar 0 is 55 meter per seconden1 seconden reactietijd. 55 meter + de remvertraging van die auto... zeker zo'n 200 meter inderdaad
![]()
Waarom meot jij altijd en overal gevaarlijk rijden?
Ik heb wel een tellerafwijking van 15kmpu op 135km op de teller.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, die doen er ook 100 meter over, maar dat is nog altijd de helft van jou
En 15 km afwijking kan je vergeten hoor, dat is max. 7
Ik hou ook meer dan genoeg afstandquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, die doen er ook 100 meter over, maar dat is nog altijd de helft van jou
En 15 km afwijking kan je vergeten hoor, dat is max. 7
Tip: Juiste bandenmaat monteren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik hou ook meer dan genoeg afstand
10% afwijking.. De yaris van mijn ma rijd ook 180 op de teller terwijl op de tomtom dat net boven de 160 is..
Die zitten er onder, elke auto heeft ongeveer 10% afwijking, dat is normaalquote:
Ik rij geen lease auto.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:51 schreef Rauw. het volgende:
Tevens, dat verhaal over je reactietijd is wel triest, dat laat zien dat je een gemiddelde weggebruiker bent.
Meestal zijn leaselullen met zo'n houding slechter in het verkeer dan oude mannetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |