Omdat jij weer zat te lapohunten?quote:
Ja ofnie, vuilakenenequote:Op maandag 27 september 2010 21:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
BurnaBoy komt ook alleen maar omdat dit in skype was gepost.
Ja daarom is het zo'n traag topic.quote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat jij weer zat te lapohunten?
Zie je wel mang.quote:Op maandag 27 september 2010 21:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja daarom is het zo'n traag topic.
wat was het topic?quote:Op maandag 27 september 2010 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zie je wel mang.
Maar even OT aub.
S-F afzeiken omdat hij zo'n slechte mod is.quote:
Ja man, ik ben niet bang voor de illuminatie die hier aan de gang is om te zorgen dat we ons vrije mening hier niet kunnen verkondigen!quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Film afgelopen
Moeder: Wat voor machine's heeft hij dan?
Was die op tv?quote:Op maandag 27 september 2010 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
Wie kijkt er nog meer naar the italian job?
Done! Check mijn fobo!quote:
Ik ben hier wel vaker geweest hoorquote:Op maandag 27 september 2010 21:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
BurnaBoy komt ook alleen maar omdat dit in skype was gepost.
Sorryquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:27 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik ben hier wel vaker geweest hoor
Hoi, Volgens mij heb ik jou op msnquote:
Mag ik meer kusjesquote:
quote:
Jezus, dit lijkt het HVJJN-topic wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:30 schreef Rauw. het volgende:
Op 't werk maar geen motivtie om aan het werk te gaan
Ik voel me wel oké.. Beetje somber.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Jezus, dit lijkt het HVJJN-topic wel..
Het wat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
HOVJquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Ja maar de raad van bestuur was al vol.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef Juicyhil het volgende:
Heb je het al bij de Albert Heijn geprobeerd?
Weet ik veel. Dit had ik van zeroku. Ik ken dit soort kankermuziek niet jonguuquote:
Ze zitten naast je pipoquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:05 schreef BurnaBoy het volgende:
Sinds wanneer loopt dit topic niet meer dan, Ohja de kleuters zitten nu op school. Wat dom.
ok.quote:
Waaro?quote:
Boeiend, wanneer hoef je nou te remmenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef xyzyx het volgende:
Gister in een bmw 330i gereden, wat een bak zegHeerlijk gevoel als dat kontje begint uit te breken
![]()
En binnenkort mogen we in een onbegrensde bmw m5 rijdenzondag ging niet door omdat hij een probleem had met de remmen
echt. Ik hoop dat je ooit een verstand krijgt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef xyzyx het volgende:
Gister in een bmw 330i gereden, wat een bak zegHeerlijk gevoel als dat kontje begint uit te breken
![]()
En binnenkort mogen we in een onbegrensde bmw m5 rijdenzondag ging niet door omdat hij een probleem had met de remmen
GUMMI GUMMI!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef xyzyx het volgende:
![]()
Dat ding staat zo ontiegelijk snel stil, van 200-0 in 6 seconde ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend, wanneer hoef je nou te remmen
wanneer je medeweggebruikers niet in staat zijn je tempo op te volgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend, wanneer hoef je nou te remmen
Dan moet je leren inschatten en op tijd het gas los laten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
wanneer je medeweggebruikers niet in staat zijn je tempo op te volgen.
Meh, met 200 heb je toch een remweg van een meter of 200quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat ding staat zo ontiegelijk snel stil, van 200-0 in 6 seconde ofzo.
En eigenlijk zijn stoplichten de enige dingen waar ik hard voor moet remmen
Het verschil tussen 230 en 120 is wel zo groot dat je toch een tikje rem nodig bent hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan moet je leren inschatten en op tijd het gas los laten.
Ik hoef alleen te remmen als een medeweggebruiker niet in zijn spiegel kijkt en naar links gaat...
Mensen die met remweg gaan vergelijken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh, met 200 heb je toch een remweg van een meter of 200
Een range rover heeft zoveel luchtweerstand dat hij zonder te remmen al sneller stil staat als de gemiddelde weggebruikerquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het verschil tussen 230 en 120 is wel zo groot dat je toch een tikje rem nodig bent hoor.
Nou dat lijkt me nogal evident eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die met remweg gaan vergelijken.
Wat een straf, stoer doen in een range rover.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een range rover heeft zoveel luchtweerstand dat hij zonder te remmen al sneller stil staat als de gemiddelde weggebruiker
Mijn pa heeft vanochtend de yaris maar gepakt naar zijn werk omdat hij geen zin had weer de tank vol te gooien van dat ding. Dat heldere licht had waarschijnlijk niet eens aan t verbruik van zo'n auto gedacht toen hij blij het aanbod accepteerde toen hij een auto met trekhaak aangeboden kreeg
Alleen nu moet ik dus tanken
De mensen die 120 rijden staan ook niet binnen 0 meter stil.. en ik heb een sneller reactie vermogen/inschat vermogen dan de gemiddelde brave burger die 120 rijd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me nogal evident eerlijk gezegd
Wat ben je ook een mongoolquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die met remweg gaan vergelijken.
T is wel een geniale auto hoor daar niet van.. maar dat ding rijd 1:5 ofzo dus kost ff naar zwolle rijden al gouw 15 euro aan benzine.. Wat best wel royal sadness isquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat een straf, stoer doen in een range rover.
Klopt, die doen er ook 100 meter over, maar dat is nog altijd de helft van jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De mensen die 120 rijden staan ook niet binnen 0 meter stil.. en ik heb een sneller reactie vermogen/inschat vermogen dan de gemiddelde brave burger die 120 rijd.
Ik heb ook nog nooit bijna een ongeluk gehad door mijn snelheid.. nouja wel een keer toen een kanker mongool in een peugot 106 ofzo van de invoegstrook direct naar de linker baan ging enkele tientallen meters voor mij en daar gewoon rustig 80 ging rijden. Toen reden we overigens maar 140 op de teller dus echte snelheid is ~125 km/h ongeveer.. Als we harder hadden gereden waren we gewoon dwars door die pauper bak heen gegaan
onzin. JIJ kan niet rustig rijden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is wel een geniale auto hoor daar niet van.. maar dat ding rijd 1:5 ofzo dus kost ff naar zwolle rijden al gouw 15 euro aan benzine.. Wat best wel royal sadness is
En in dat ding kun je ook niet rustig rijden
Zoals ik al zei.. de mensen die 120 rijden staan ook niet in 1 klap stil..quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat ben je ook een mongool
al sta je in 4 seconden stil... van 200 naar 0 is 55 meter per seconden1 seconden reactietijd. 55 meter + de remvertraging van die auto... zeker zo'n 200 meter inderdaad
![]()
Waarom meot jij altijd en overal gevaarlijk rijden?
Ik heb wel een tellerafwijking van 15kmpu op 135km op de teller.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, die doen er ook 100 meter over, maar dat is nog altijd de helft van jou
En 15 km afwijking kan je vergeten hoor, dat is max. 7
Ik hou ook meer dan genoeg afstandquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, die doen er ook 100 meter over, maar dat is nog altijd de helft van jou
En 15 km afwijking kan je vergeten hoor, dat is max. 7
Tip: Juiste bandenmaat monteren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik hou ook meer dan genoeg afstand
10% afwijking.. De yaris van mijn ma rijd ook 180 op de teller terwijl op de tomtom dat net boven de 160 is..
Die zitten er onder, elke auto heeft ongeveer 10% afwijking, dat is normaalquote:
Ik rij geen lease auto.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:51 schreef Rauw. het volgende:
Tevens, dat verhaal over je reactietijd is wel triest, dat laat zien dat je een gemiddelde weggebruiker bent.
Meestal zijn leaselullen met zo'n houding slechter in het verkeer dan oude mannetjes.
Bullshit. afwijking van 3-5% wil ik nog wel eens normaal noemen, maar 10% is echt te veel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die zitten er onder, elke auto heeft ongeveer 10% afwijking, dat is normaal
Nee, maar je hebt wel dezelfde "ik maak 100.000km in het jaar dus ik weet wel hoe ik rijden moet" houding.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik rij geen lease auto.
En gister reed een oud vrouwtje voor ons op de kruising, toen we op het stoplicht aan t wachten waren, een heel vaag rondje en reed toen langs ons heen tegen het verkeer in.
daar gaat het niet om...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. de mensen die 120 rijden staan ook niet in 1 klap stil..
Ik hoop dat je nooit iemand anders het ziekenhuis of de hemel in helpt.quote:En ik rij niet gevaarlijk omdat ik altijd netjes afstand houd en uit ervaring weet wanneer mensen naar links kunnen gaan en ik daarop mijn snelheid aanpas.. Dankzij cruise controll kan ik mijn voet constant op de rem hebben waardoor mijn reactie tijd een stuk lager ligt als de meeste op de weg.![]()
Zoals ik al zei heb ik nog nooit een (bijna) ongeluk gehad op de snelweg door te hard rijden
Fabrikanten doen meestal een afwijking van 10% hoor.. Topsnelheid van de yaris van mijn ma staat aangegeven op 165 km/h terwijl hij 180 op de teller aangeeft.. 165 klopt via de tom tom dan weer wel..quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bullshit. afwijking van 3-5% wil ik nog wel eens normaal noemen, maar 10% is echt te veel.
Mijn Jetta reed op teller/tomtom met 2% afwijking, dan praten we over een auto van 20 jaar oud.
Ik wil jou wel de hemel inhelpen, maar dan moet je eerst je ziel aan de hymankerk verkopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daar gaat het niet om...
als jij met 200 km/h een auto in wil halen, die binnen 100 meter afstand van jou ineens naar links gaat, knal je er vol achterop.![]()
[..]
Ik hoop dat je nooit iemand anders het ziekenhuis of de hemel in helpt.
stoer rijgedrag komt meestal voort uit opjutten he.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zit jij altijd met iemand in de auto?
je zegt altijd ons of wij![]()
lekker scheuren met je matties?
Moet ie zeker ook zijn poeperd aan jou beschikbaar stellen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wil jou wel de hemel inhelpen, maar dan moet je eerst je ziel aan de hymankerk verkopen
wat krijg ik voor mijn ziel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wil jou wel de hemel inhelpen, maar dan moet je eerst je ziel aan de hymankerk verkopen
De auto en ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zit jij altijd met iemand in de auto?
je zegt altijd ons of wij![]()
lekker scheuren met je matties?
Naar die fabrikant zou ik direct m'n auto terugbrengen. wat ik zeg, 10% is érg veel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Fabrikanten doen meestal een afwijking van 10% hoor.. Topsnelheid van de yaris van mijn ma staat aangegeven op 165 km/h terwijl hij 180 op de teller aangeeft.. 165 klopt via de tom tom dan weer wel..
Kan ook wel aan de auto zelf liggen maar aangezien ik meestal zo'n 10% voorbij hoor komen leek het mij aannemelijk.. ga ook niet in elke auto controleren hoe hard het nou op de gps is
Overigens reed ik gewoon met de stroom mee en hier op de a50 is dat 140-150km/h op de teller als het rustig is.
jezelf laten opjutten is sowieso al stom. Zeker in het verkeer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
stoer rijgedrag komt meestal voort uit opjutten he.
Ik merk het aan mezelf ook dat als ik samen met een maat aan het toeren ben dat de ketting strakker staat.
vuige taal sjoegie, hoest met de vrouwtjes?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet ie zeker ook zijn poeperd aan jou beschikbaar stellen?
Waar aan de A50 woon jij dan kerel? Kom er regelmatig langs, vind het geen weg die uitnodigt tot 200.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De auto en ik
Dan lijkt het alsof ik vrienden heb.
En nee scheuren doe ik niet aan.. nouja soms dan. Maar 200 rijden op de cruise controll op de a50 versta ik niet onder scheuren
Ik neem volledige verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jezelf laten opjutten is sowieso al stom. Zeker in het verkeer.
Hoezo? Hij loopt netjes 165 op de tomtom en t is niet dat hij in het rode gebied staat om de topsnelheid te maken.. dus misschien dat de toerenteller wat meer afwijking heeft als andere auto's.. ik zie er geen probleem in.. zeker niet omdat er bijna altijd een zak chips ligt voor de snelheidsmeterquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Naar die fabrikant zou ik direct m'n auto terugbrengen. wat ik zeg, 10% is érg veel.
Dat heb ik nog niet eens met m'n te kleine wielomtrek.
Dat kennen ze niet bij jullie? Afleiding in het verkeer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo? Hij loopt netjes 165 op de tomtom en t is niet dat hij in het rode gebied staat om de topsnelheid te maken.. dus misschien dat de toerenteller wat meer afwijking heeft als andere auto's.. ik zie er geen probleem in.. zeker niet omdat er bijna altijd een zak chips ligt voor de snelheidsmeter
een plakje worst.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat krijg ik voor mijn ziel?
Met de vrouwtjes nog steeds zoals het gaatquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
vuige taal sjoegie, hoest met de vrouwtjes?
stageplekken en wijven he, je moet het er allebei maar mee doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met de vrouwtjes nog steeds zoals het gaat
Ben drukker bezig in mijn hoofd nu met een stageplek zoeken. Ga straks naar een bedrijf toe
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo? Hij loopt netjes 165 op de tomtom en t is niet dat hij in het rode gebied staat om de topsnelheid te maken.. dus misschien dat de toerenteller wat meer afwijking heeft als andere auto's.. ik zie er geen probleem in.. zeker niet omdat er bijna altijd een zak chips ligt voor de snelheidsmeter
goeie deal!quote:
Je vind ze alleen zowat niet in werkplaatsenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
stageplekken en wijven he, je moet het er allebei maar mee doen.
Zeker net zo'n obees rotjoch als ik?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Vandaag ook weer zo'n kerel op school.. Het is nog niet eens half 9 en hij zit al aan de chips, mongool
Ik ken wel een lekker mokkeltje met vet en motorolie aan 'r klauwen. Heeft toch wat hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je vind ze alleen zowat niet in werkplaatsen
Nee zo'n lat van 2 meter ofzo met een bos schapenkrullenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zeker net zo'n obees rotjoch als ik?
Ik hoefde laatst tussen harderwijk en zwolle het gas maar 1x los te laten en voor de rest kon ik gewoon met 250 km/h doorrijden..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waar aan de A50 woon jij dan kerel? Kom er regelmatig langs, vind het geen weg die uitnodigt tot 200.
Ik zit ook om half 9 al aan de nootjes op stage hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Vandaag ook weer zo'n kerel op school.. Het is nog niet eens half 9 en hij zit al aan de chips, mongool
Kankergrote e-penis heb je nu man, jongeh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik hoefde laatst tussen harderwijk en zwolle het gas maar 1x los te laten en voor de rest kon ik gewoon met 250 km/h doorrijden..Ik werd zelfs ingehaald door een porsche die blijkbaar ook realiseerde dat de weg leeg was.. Was rond 11 uur 's avonds op een woensdag.
Overigens is het aan het eind van de middag/begin van de avond en 's ochtends rond 7 uur wel druk ja.. Maar op de tijdstippen dat ik er rijd is er bijna nooit iemand
Ben er laatst op een vrijdagnacht langs gekomen, toch aardig wat mensen op de been nog.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik hoefde laatst tussen harderwijk en zwolle het gas maar 1x los te laten en voor de rest kon ik gewoon met 250 km/h doorrijden..Ik werd zelfs ingehaald door een porsche die blijkbaar ook realiseerde dat de weg leeg was.. Was rond 11 uur 's avonds op een woensdag.
Overigens is het aan het eind van de middag/begin van de avond en 's ochtends rond 7 uur wel druk ja.. Maar op de tijdstippen dat ik er rijd is er bijna nooit iemand
jop.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee zo'n lat van 2 meter ofzo met een bos schapenkrullen.. Keiharde debiel
Mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Asfalt is niet heel geweldig nee op dat stuk. Vooral vanaf Zwolle richting Harderwijk is het best dramatischquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ben er laatst op een vrijdagnacht langs gekomen, toch aardig wat mensen op de been nog.
Maar ik vind dat het asfalt er daar niet lekker in ligt op een of andere manier.
Nu helemaal, ze zijn er mee bezig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Asfalt is niet heel geweldig nee op dat stuk. Vooral vanaf Zwolle richting Harderwijk is het best dramatisch
Voel je niets van in een slagschipquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Asfalt is niet heel geweldig nee op dat stuk. Vooral vanaf Zwolle richting Harderwijk is het best dramatisch
Knal er maar eens met een AX met 140+ overheenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voel je niets van in een slagschip
Klopt, maar als je het niet hoort ben je kneiterdoof van al je harde metaal muziek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Voel je niets van in een slagschip
O wacht ja dat is de a50.. ik bedoelde de a28quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ben er laatst op een vrijdagnacht langs gekomen, toch aardig wat mensen op de been nog.
Maar ik vind dat het asfalt er daar niet lekker in ligt op een of andere manier.
Je haalt Sjoerd en ik weer door elkaar zeker.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Klopt, maar als je het niet hoort ben je kneiterdoof van al je harde metaal muziek.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Knal er maar eens met een AX met 140+ overheen
Gelukkig heeft de TomTom gelijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik hou ook meer dan genoeg afstand
10% afwijking.. De yaris van mijn ma rijd ook 180 op de teller terwijl op de tomtom dat net boven de 160 is..
Hielt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
O wacht ja dat is de a50.. ik bedoelde de a28![]()
Nouja tussen apeldoorn en zwolle is het asvalt redelijk op de a50 maar je hebt wel gelijk dat als je van zwolle de andere kant op rijd het asvalt bagger is.. Maar dat waren ze gister opnieuw aan het asvalteren... waardoor ik me ook netjes aan de snelheid hielt en ik dus nog nooit zo traag daar gereden heb
Was wel rustgevend trouwens
Tussen zwolle en wezep bedoel je dan? Daar ligt toch vrij nieuw asfalt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
ja man! ik reed laatst 360 volgens mn Tomtomquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de TomTom gelijk
Ik liep 24, terwijl ik in de bios zat!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja man! ik reed laatst 360 volgens mn Tomtom
In een 30 zone!
Wat een boefje ben ik toch.
Zegt de idioot die elke rotonde niet neemt maar hoektquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Hyman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij mag heulemaal geen 140.
Boefje.
Ja man facking wreed gekquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
Wel sick gast, 250 en dan nog ingehaald worden
Rij eens een stukje door, dan weet je wat ik bedoelquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Tussen zwolle en wezep bedoel je dan? Daar ligt toch vrij nieuw asfalt?
Ik scheur altijd door de rotondes jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zegt de idioot die elke rotonde niet neemt maar hoekt
250 is ook in Duitsland vrij uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man facking wreed gek
O wacht in duitsland is dat normaal
Ja maar wel facking misselijkmakendquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik scheur altijd door de rotondes javet leuk.
Flikker toch op manquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man facking wreed gek
Nergens last van in je eentje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
250 is ook in Duitsland vrij uitzonderlijk.
[..]
Ja maar wel facking misselijkmakend
Ik wist wel dat het een fokker moest zijn die in die pimpel paarse, met gele accenten, veyron reedquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja man! ik reed laatst 360 volgens mn Tomtom
In een 30 zone!
Wat een boefje ben ik toch.
Volgens mij hebben wij het over een andere A50.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
O wacht ja dat is de a50.. ik bedoelde de a28![]()
Nouja tussen apeldoorn en zwolle is het asvalt redelijk op de a50 maar je hebt wel gelijk dat als je van zwolle de andere kant op rijd het asvalt bagger is.. Maar dat waren ze gister opnieuw aan het asvalteren... waardoor ik me ook netjes aan de snelheid hielt en ik dus nog nooit zo traag daar gereden heb
Was wel rustgevend trouwens
jwtz gekquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de TomTom gelijk
Bart vind me niet meer lievquote:
Ik begin serieus te twijfelen of je uberhaupt ooit gereden hebt, van de A50, A28 weet je niet van en nu denk je serieus dat 250 op de Bahn normaal is?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man facking wreed gek
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bart vind me niet meer liev![]()
*doet heel snel paar theezakjes ergens tegen aan gooien*
Als je de 200 een keer kan aantikken vanaf Oostenrijk tot Nederland dan heb je al mazzel gehad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik begin serieus te twijfelen of je uberhaupt ooit gereden hebt, van de A50, A28 weet je niet van en nu denk je serieus dat 250 op de Bahn normaal is?
Dat is ook weer niet zo, maar meeste duitsers rijden gewoon netjes 130 op de rechterbaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je de 200 een keer kan aantikken vanaf Oostenrijk tot Nederland dan heb je al mazzel gehad.
Ja ik haalde ze door elkaar.. a28 is van utrecht naar zwolle en a50 is van apeldoorn naar zwolle..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij het over een andere A50.
Zwolle richting apeldoorn is dramatisch, zijn ze nu bezig met nieuw asfalt.
A28 is ook niet echt een goede weg, ook altijd vrij druk nog, en spoorvorming/deuken in het asfalt.
Nee.. maar t is geen uitzondering dat je ingehaald wordt als je 250 rijd..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik begin serieus te twijfelen of je uberhaupt ooit gereden hebt, van de A50, A28 weet je niet van en nu denk je serieus dat 250 op de Bahn normaal is?
Klopt en veel harder dan 160-180 rijden ze echt niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet zo, maar meeste duitsers rijden gewoon netjes 130 op de rechterbaan.
Duh Brezahnquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Raad eens welk bedrijf ik wil proberen Heimen voor stage
Neequote:
Nogmaals nee, nog één kansquote:
Nee op die stukken kom ik nooit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee.. maar t is geen uitzondering dat je ingehaald wordt als je 250 rijd..
Nouja wij rijden dan ook op stukken waar je het gas vol open kan trekken dan
de die hard linkerbaanstrijders tikken de 250 ongeveer aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt en veel harder dan 160-180 rijden ze echt niet.
Nope, eerste keus is t 4x4 centrumquote:
ah okequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nope, eerste keus is t 4x4 centrum.. Ga er nu maar even heen.
Daarom pools nummerbord en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef Rauw. het volgende:
A37 richting duitsland, daar kun je pas mooi trappen.
Alleen veel controle
het kan, maar de weg is er niet op gebouwt. Duh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef xyzyx het volgende:
Ik moet trouwens nog wel ergens filmpje hebben van een echte baas die wel zo dom was om te gaan filmen tijdens t te hard rijden.. dacht dat ze ook 200 rijden tussen heerde en zwolle.. zal straks wel ff opzoeken zie je dat het gewoon prima kan
Man Rauw, jouw autokennis valt in het niets bij die van Justin Bieber, dus probeer het maar geeneens.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
het kan, maar de weg is er niet op gebouwt. Duh.
Beebie beebie beeeeebiequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man Rauw, jouw autokennis valt in het niets bij die van Justin Bieber, dus probeer het maar geeneens.
OP HET CIRCUIT OOK! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man facking wreed gek
quote:
Ja, vet grappig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zag gisteren een filmpje van een gozer met het syndroom van tourette. Ging ie zingenkomisch
Opgezwollequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:06 schreef Rauw. het volgende:
Dus ik ga naar macdonalds of haal pizza al tonno
mag ik je nu aanrakenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef TripleP het volgende:
Lol een pool die ik neit ken heeft gereageerd op een tweet van mij.
Amai.
Thinking bout the robber-e, that I did last week!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Bravebart het volgende:
Ready or not, here I come, you can't hide
huhu en nu vuur erbijquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef Hyman het volgende:
Koekblik zit ook weer vol met brandbaar spul
Voedsel prepareren.quote:
Vader prepareren dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, dat doet mn vader.
Flexxxxxxxxxxquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb een zelf preparerende vader, vet handig.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn moeder maakt geen eten, macaroni.
Waarom niet apart reizen dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat een gedoe om naar een begrafenis te gaan als er vier mensen samen heen moeten en twee ervan allebei compleet ergens anders dan de andere twee wonen.
Ja dat kan dus wel maar we moeten er wel tegelijk zijn zegmaar, dus ergens meeten blablaquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet apart reizen dan?
?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef Marco001 het volgende:
hhhmm, Carnolli's(ofzoiets.. die rolletjes)
En inderdaad, apart reizen en anders tja, jammer dan, weet je ook eens hoe een taxichauff zich voelt..
gecondoleerd trouwens
Ik wil horen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef TripleP het volgende:
Ik ga denk ik vanavond een mixje opnemen![]()
![]()
![]()
Ajaxquote:
quote:
Nee.quote:
quote:By Entering this Page, You accept that distributing/downloading Mp3 Files is illegal unless you do so for previewing purposes and you intend to delete Mp3 Files in 24 hours, after previewing.
Mp3's downloaden is niet illegaal. Uploaden/verspreiden welquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef TripleP het volgende:
www.mrtzcmp3.net
ik zit daarmee nu te downloaden maar ik ben bang dat je me gaan tracken door dit:
[..]
Is dat een pak van m'n hard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mp3's downloaden is niet illegaal. Uploaden/verspreiden wel
Ik heb gewoon spotify en dat voldoet prima aan mijn muziek behoefte..quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
Is dat een pak van m'n hard.
Mulve.com is offline gehaald en dat was ZON heldenprogramma, maar ik vrees dat ik volgende maand een mandje van beatport moet kaufen.
Koop een 58 mm fisheye lens voor mequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin om wat te bestellen bij DealExtreme maar weet niet wat.
Youtube/internet radio>spotify.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon spotify en dat voldoet prima aan mijn muziek behoefte..
Tof man. Kom je hier wel eens binnen zonder het over de auto van je vader te hebben?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef xyzyx het volgende:
Stonden we vanmiddag bij stoplicht te wachten omdat we naar supermarkt wilde want moesten weer nieuw traytje energie drank (we hadden dorst namelijk).. begint die klapjosti naast mij opeens op t raam van de auto naast ons te kloppen..
Dus ik en 2 luitjes achterin echt kijken van wtf..
Die kerel doet zo zn raam open.. schreeuwt die josti naast mij keihard:
HEEEY JIJ HEBT ENERGY DRINK
Ik dacht dat het niet zon kop te trekken kon maar t gezicht van die kerel kwam behoorlijk overeen met:
Ja maar ik ben zo'n idioot die leert draaien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon spotify en dat voldoet prima aan mijn muziek behoefte..
Wel goeie revieuws!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25495
Heb je ook een draaitafel enzo? Een vriend van me wel, maar die kan ook wel een aardig plaatje draaienquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:24 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo'n idioot die leert draaien.
'maar mijn vader werkt bij MC Donalds!'quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof man. Kom je hier wel eens binnen zonder het over de auto van je vader te hebben?
'tis toch zo? Binnen 5 posts gaat er altijd wel iets over autos in combi met hard rijdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
'maar mijn vader werkt bij MC Donalds!'
VET STOER.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:41 schreef VASND het volgende:
haha ik reed gisteren 200km/u in een woonwijk, komt er zo'n politie aan die zegt dat ik dat niet mag.
Ik zo:we zitten toch in duitsland.
Net was waar is de mol, in Suriname! Supertof, allemaal dingen waar ik geweest was!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
pfff, dan maar veronicaOplichters ontmaskert.
Das toch normaalquote:
Ik vond deze juist niet zo tof. Maar dit is al de 2de keer dat ze in Suriname zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Net was waar is de mol, in Suriname! Supertof, allemaal dingen waar ik geweest was!
Pfff, kunnen ze beter boefen gaan vangen, of pedo's. Dan wordt het teminste veilig hier in Nederland!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Das toch normaal? Hebben die klootzakken niks beter te doen ofzo.
Laatst ook al zeiken dat ik zo'n 14 jarig meisje zat te stalken
Echt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond deze juist niet zo tof. Maar dit is al de 2de keer dat ze in Suriname zijn.
Met patti brardquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Echt?Ik kijk het eigenlijk nooit, alleen toen ik hoorde dat ze naar Suriname gingen, ging ik kijken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10946
Kan je elk vliegtuig in meesmokkelen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28782 en die! Hoe vet!
Nope ik ben kankahblut.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je ook een draaitafel enzo? Een vriend van me wel, maar die kan ook wel een aardig plaatje draaien
Je hebt DX ook ontdekt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ze hebben ook fucking vette horloges!
nouja ik keek er wel eens en heb ooit hardcase iPodhoesjes besteld die ze bij Apple zelf nog niet hadden, $ 3,78 (jaja dat weet ik nog) voor twee van die dingen en ik heb de eerste nog steeds eromheen. Maar ik wist niet dat ze ook keukendingen hadden enzo. En ik ga denk ik 100 van die horloges bestellenquote:
Tot je ineens heel veel geld uitgeeft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:22 schreef VASND het volgende:
Wel bekend, op het begin had ik ook steeds van woow dit is vet wooow dit is nog veel vetter hebben hebben hebben!
Ooooh, Pluskut! Dichtbijquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.last.fm/event/1656909+KOSMOS
DatteEn iedereen moet komen! Het is maar € 2,50 oid.
Wáárop?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:22 schreef VASND het volgende:
Wel bekend, op het begin had ik ook steeds van woow dit is vet wooow dit is nog veel vetter hebben hebben hebben!
DXquote:
Precies wat ik ook dacht dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:33 schreef TripleP het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45772
verkopen ze tegenwoordig ook buttplugs?![]()
![]()
F5.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oops! The page is temporarily unavailable.
It seems the server is experiencing a temporary error.
The most likely reasons are:
The network is too crowded.
The server is temporarily down.
The operation you required is invalid.
To proceed, you can:
Go back to the last page you visited.
Go to DealExtreme.com front page.
Have a cup of coffee, and try again later.
Sorry for the inconvenience. We will look into this problem.
If you need further help, please contact our Customer Service Express.
NOESSSSS
God heeft altijd het goede antwoordquote:
DAT IS NIET BEST!quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 00:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.186524
Ik ga alleen die bestellen. Goed hè?
quote:the page or product could not be found
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |