Ja 90s, hoe chill en onbezorgd was het leven toen hequote:Op maandag 27 september 2010 19:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Kippenvel deeltje 2. Kon het maar iedere week 90's Request zijn. Of nee, kon het gewoon maar altijd de Nineties zijn.
Het komt ongetwijfeld door m'n leeftijd, maar ik heb soms echt het idee dat alles toen een stuk onbezorgder was. Uiteraard komt het ook omdat financieel alles toen stukken beter was. Alles kon leek het welquote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja 90s, hoe chill en onbezorgd was het leven toen he
het ergste dat je kon overkomen was een onverwachte overhoring. dat de leraar zegt: Banken uit elkaar! KUUUUUUUT!quote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja 90s, hoe chill en onbezorgd was het leven toen he
Ik moest lachenquote:
ik 8...toen bestond mijn muziek uit Kinderen voor Kinderen en de rommel die mijn ouders luisterdenquote:
Denk je nog steeds zo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2003 @ 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het kuiken moet blijven
En Luyckx mag bij z'n vetrek het nieuwe logo meteen meenemen![]()
Dien bij 3FM een voorstel voor een 3FM 90s Request-themakanaal in zou ik zeggen, met non-stop 90s-muziek.quote:Op maandag 27 september 2010 19:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Kippenvel deeltje 2. Kon het maar iedere week 90's Request zijn. Of nee, kon het gewoon maar altijd de Nineties zijn.
Die dubbele entries heb ik aan mijn kant al opgelost hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)ot-van-538-naar-3FM/
geen idee of dit al in deze reeks staat, maar het scheelt iig een boel dubbel entries in de playedlist!
dan kan die producert ook wel wegquote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die dubbele entries heb ik aan mijn kant al opgelost hoor.
Nee joh, Lycos ftw!quote:Op maandag 27 september 2010 20:21 schreef borisz het volgende:even een half uurtje op het net want mag niet langer wordt te duur al die beltikken.
Heb iets gehoord over Google een zoekmachine.. We hebben altavista toch?
Ik kan je Ilse aanraden. Of pak gewoon Encarta er bij als je iets wil weten. Kan ook offline!!!quote:Op maandag 27 september 2010 20:21 schreef borisz het volgende:even een half uurtje op het net want mag niet langer wordt te duur al die beltikken.
Heb iets gehoord over Google een zoekmachine.. We hebben altavista toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |