abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:18:54 #51
315763 Rabbitproof
Do more f what makes you happy
pi_93543607
Broeken? Little Big...! Voor mij echt i.d.e.a.a.l...

momenteel draag ik een diep donkerblauwe spijkerbroek
tuniekje van de sissy boy in mos groen
hoog-gehakte, cognac kleurige enkellaarsjes
lange ketting met oranje steen
Mist is niet veel meer dan motregen met grootheidswaan
pi_94082504
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 07:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]

vraagjen.

wat zal ik met de onderkant doen?

[ afbeelding ]

of

1 van deze 2?

[ afbeelding ]
Ik vind t ook moeilijk wat je onder zo'n broek moet doen. Vooral omdat t een beetje hoog water is. Gisteren had ik jouw onderste versie aan en ik werd door m'n vriend uitgemaakt voor zeilmeisje Laura. :{.

Hoe dragen jullie zo'n broek?
  maandag 14 maart 2011 @ 11:03:21 #53
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94085583
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:01 schreef karoltje het volgende:

[..]

Ik vind t ook moeilijk wat je onder zo'n broek moet doen. Vooral omdat t een beetje hoog water is. Gisteren had ik jouw onderste versie aan en ik werd door m'n vriend uitgemaakt voor zeilmeisje Laura. :{.
ff wennen
quote:
Hoe dragen jullie zo'n broek?
niet zelf maar zulke schoenen doen t wel

heb alleen op type gezocht, te lui om perse de mooiste modellen te zoeken
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:46:33 #54
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94286500
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:24 schreef jumala het volgende:
Hola, ff een vraagje

Een tijd geleden heb ik een soort van 'colbert' gekocht. Alleen... nog nooit gedragen. Reden: het ziet er niet uit als ik beweeg.

Op de foto ziet het er nog redelijk uit als ik het colbert dichtknoop, maar als ik een move maak dan gaat het bovenste gedeelte alle kanten op. Colbert open is ook nog wel ok. Nu heb ik 'brede schouders' en ben ik best lang (190). Soms pas ik wel eens een colbertje bij de h&m etc. maar altijd heb ik dat zelfde gezeik als ik mijn armen bijvoorbeeld uitstrek.
en als je een maat groter neemt?
quote:
Nu wordt het ook een keer tijd om een mooi pak te kopen, maar ik ben bang dat alleen maatpakken mijn probleem kunnen verhelpen en ja daar heb ik momenteel geen geld voor. Iemand suggesties? Is het een miskoop? te klein? of niet mijn model? of heeft iedereen hier in meer of mindere mate last van? imo ziet het er best leuk uit, maar ik irriteer me aan dat bovenste gedeelte.
Bij de Suit Supply worden pakken bijgezet waar nodig, ook niet bijster duur meen ik gelezen te hebben. En Betaalbare maatpakken?
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:40 schreef jumala het volgende:

[..]

ohh ok, dit is geen discussietopic :) Overhemden is nooit zo'n probleem (slimfit). alleen die &*@(&!% colbertjes |:(
Om een of andere reden denkt men dat de doelgroep voor slim-fit hemden alleen maar glimmende stoffen kan waarderen :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_94289413
Thnx n8n!

Maarre ja 'groter' is niet de oplossing. Ik denk dat het model van het jasje/colbertje mij gwn niet ligt.

Suit Supply is idd een betaalbare optie, misschien binnenkort een keer langs gaan voor een mooi pak.

Wat betreft slimfit glimmend, valt toch wel mee? Hugo Boss heeft mooie (alleen die prijs 100> :'( ) Daarnaast heb ik van de Zara een paar mooie overhemden niet slim fit, maar 'tailored fit'. en black label h&m is ook gwn goed... overhemden heb ik dus niks te klagen:)
pi_94292793
Het ligt vaak ook aan de kwaliteit van een colbert. Ik heb bijvoorbeeld redelijk brede schouders en stevig gebouwd. Ik trok eerst een colbertje aan van een onbekend merk dat me redelijk zat, daarna eenzelfde soort colbert van Hilfiger (¤300+) en die zat als gegoten. Het tweede is dan nog of je zoveel geld voor een colbertje uit wilt geven :)

Vandaag spijkerbroek van G-star
Wit overhemd met gekleurde bloemen en hoge kraag (ik gók van COG maar kan er net niet inkijken :P )
Met daaroverheen mn lichtgroene Hilfigertrui met V-kraag
En natuurlijk m'n vertrouwde donkerbruine d'Aquasparta's
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_94296140
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Het tweede is dan nog of je zoveel geld voor een colbertje uit wilt geven :)

Nee :+ ¤300+ voor een colbertje, voor dat geld heb ik 4 hele outfits bij de H&M :P (jaja kwantiteit boven kwaliteit ;) )
pi_94410751
Klopt inderdaad. Maar met zo'n colbertje zing je het jaren uit. Heb nu verscheidene colberts in de kast hangen, variërend in prijs van 120 tot 250 euro, het is een kledingstuk dat jaren meegaat. Je gaat mij niet vertellen dat zo'n outfit van de H&M 5 jaar kwalitatief goed blijft en modieus is :P

Maargoed, ik heb altijd zoiets van: Koop iets minder, maar wel dingen die mooi zijn en die je lang aanhebt. Opvattingen over kleding verschillen natuurlijk per persoon ;)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:32:35 #59
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_95739413
Hier verder,

Weet je wat ik speel mee:

quote:
Klaarblijkelijk ben je naast je stompzinnigheid ook nog eens slechtziend. Er zijn tal van inhoudelijke argumenten langs gekomen met feitelijke onderbouwing. Cirkelredeneringen blijken synoniem te staan voor jouw persoonlijkheid. De ironie straalt er vanaf, een verwijt maken, om vervolgens een argument op te geven dat dit volgens '' de modewereld''.... Zonder inhoudelijke argumenten met een daadwerkelijk raakvlak. Los van het feit dat jouw benaming voor slim-fit incorrect is en de modewereld niet specifiek aan te duiden is tot een gedachtegoed. Slim-fit betekent letterlijk; een slanke pasvorm.
quote:
Klaarblijkelijk ben je naast je stompzinnigheid ook nog eens slechtziend.
Discussiëren over een diffuus begrip is geen indicatie van intelligentie.Ook observeer is enkel enkele zaken die daadwerkelijk aanwezig zijn zoals de plooien en geef vervolgens mijn oordeel daarover. Mijn oordeel is misschien onjuist, de waarneming is onomstotelijk juist.

quote:
Er zijn tal van inhoudelijke argumenten langs gekomen met feitelijke onderbouwing.
Ik heb ze niet waargenomen, misschien te wijten aan mijn slechte zicht (komische toespeling, geen erkenning) maar ter onderbouwing moet je die eens onderstrepen, mij ontgaan ze wat de indrukt wekt dat ze niet bestaan.

quote:
Cirkelredeneringen blijken synoniem te staan voor jouw persoonlijkheid. De ironie straalt er vanaf, een verwijt maken, om vervolgens een argument op te geven dat dit volgens '' de modewereld''.... Zonder inhoudelijke argumenten met een daadwerkelijk raakvlak.
Je kent me niet en kan dus ook geen uitspraak doen over mijn persoonlijkheid, ook niet aan de hand van een zeer beperkte hoeveelheid eenzijdige berichten. Tevens is een paradoxale argumentatievorm geen persoonlijkheidseigenschap.

Mode is verre van een absolute wetenschap, er heerst een ongeschreven consensus waar je bekend mee raakt wanneer je je daarin interesseert en mengt. Ik berust dit dus op mijn beeldvorming van de sector, geen argumentatie slechts opinie en vandaar dus niet 'onjuist,'

Ínhoudelijke argumentatie heb ik gegeven: hiervoor verwijs ik naar de moderne orgine van de 'slim-fit' suits, het werk van Hedi Slimane onder Dior Men. Tevens is dit de eerste periode dat deze term gebruikt werkt sprekend over pakken, die term is dus in de 'modewereld' verbonden aan die pakken die bij moderne melding naar verwezen wordt als referentiemateriaal.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:51:06 #60
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95740657
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:

Mode is verre van een absolute wetenschap, er heerst een ongeschreven consensus waar je bekend mee raakt wanneer je je daarin interesseert en mengt. Ik berust dit dus op mijn beeldvorming van de sector, geen argumentatie slechts opinie en vandaar dus niet 'onjuist,'

Ínhoudelijke argumentatie heb ik gegeven: hiervoor verwijs ik naar de moderne orgine van de 'slim-fit' suits, het werk van Hedi Slimane onder Dior Men. Tevens is dit de eerste periode dat deze term gebruikt werkt sprekend over pakken, die term is dus in de 'modewereld' verbonden aan die pakken die bij moderne melding naar verwezen wordt als referentiemateriaal.
Ik hoef jou niet te kennen om daaruit een conclusie te trekken, aangezien een zeer summiere maar vooral gebrekkige argumentatie genoeg is om daaruit mijn opinie te stellen. Daarnaast is op het argument waar je naar een andermans werk verwijst een reactie opgegeven, waarin ik stel dat er voor stijl geen ''alleenrecht'' heerst en men daarvoor ook geen patent kan eisen.

Mode kun je kwalificeren als een opinie en waardering over een bepaald kledingstuk waarin de gedachtegoed niet als eenzijdig aangemerkt kan worden. De daadwerkelijke definitie voor slim-fit is daarentegen; een slanke pasvorm, volgens het woordenboek.

Een subjectieve waarneming, simpel en alleen gebaseerd op je eigen opinie kan wel degelijk als onjuist betiteld worden. Immers hoeft jouw mening hierover niet correct te zijn. De leidraad bij deze is: wat zegt het woordenboek hieromtrent over. Jouw foutieve aanname.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 20-04-2011 00:22:59 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:10:23 #61
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_95741861
quote:
Een subjectieve waarneming, simpel en alleen gebaseerd op een je eigen opinie kan wel degelijk als onjuist betiteld worden. Immers hoeft jouw mening hierover niet correct te zijn.
Er valt geen predicaat correct of incorrect op een mening te plakken, het is een subjectieve opvatting. De wijze waarop ik het beschouw, dit is een vast gegeven en absuluut. Je kan het er niet mee eens zijn maar dat maakt mijn opvatting niet minder valide.

quote:
Daarnaast is op het argument waar je naar een andermans werk verwijst een reactie opgegeven, waarin ik stel dat er voor stijl geen ''alleenrecht'' heerst en men daarvoor ook geen patent kan eisen.
Ik sprak dan ook niet over alleenrecht. Mijn punt was dat je een ontwerper linkt aan een bepaalde stijl, de wijze waarop suggesteert zeer duidelijk dat die bepaalde stijl iconisch is voor de ontwerper in kwestie. In ontkracht dat aannemen, ter herhaling Tom Ford is hierin een volger niet de daadwerkelijke schepper.

De pakken zijn inderdaad relatief slim, maar in verhouding tot hetgeen wat orgineel als slim fit bestempeld was relatief wijd. Het is een afgewaterd product, een moderne stijluiting geschikt gemaakt voor de massa en Tom Fords (naar eigen zeggen) conservatieve modebeeld. Dit modebeeld slaat terug op traditie, Tom Ford geeft als het ware een twist aan een bestaand iets, die twist valt misschien te bestempelen als iconisch voor hem, de orginele basis (wat jij beschrijft) niet.

Wanneer iets iconisch voor iemand is onderscheidt dat gegeven hem van de massa, wat jij bestempeld als typerend is iets wat vele ontwerpers eerder al gedaan hebben.
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:24:48 #62
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95742756
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:10 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Er valt geen predicaat correct of incorrect op een mening te plakken, het is een subjectieve opvatting. De wijze waarop ik het beschouw, dit is een vast gegeven en absuluut. Je kan het er niet mee eens zijn maar dat maakt mijn opvatting niet minder valide.
Een mening kan wel degelijk als onjuist betiteld worden, op het moment dat een reactie met daarin feiten het tegenovergestelde bewijzen kan men inderdaad dit als onjuist kwalificeren. Dat iemand dit echter niet wilt inzien, is voor ieder zich, een persoonlijke probleemstelling. Dat niet ter zake doet.

quote:
Ik sprak dan ook niet over alleenrecht. Mijn punt was dat je een ontwerper linkt aan een bepaalde stijl, de wijze waarop suggesteert zeer duidelijk dat die bepaalde stijl iconisch is voor de ontwerper in kwestie. In ontkracht dat aannemen, ter herhaling Tom Ford is hierin een volger niet de daadwerkelijke schepper.

De pakken zijn inderdaad relatief slim, maar in verhouding tot hetgeen wat orgineel als slim fit bestempeld was relatief wijd. Het is een afgewaterd product, een moderne stijluiting geschikt gemaakt voor de massa en Tom Fords (naar eigen zeggen) conservatieve modebeeld. Dit modebeeld slaat terug op traditie, Tom Ford geeft als het ware een twist aan een bestaand iets, die twist valt misschien te bestempelen als iconisch voor hem, de orginele basis (wat jij beschrijft) niet.

Wanneer iets iconisch voor iemand is onderscheidt dat gegeven hem van de massa, wat jij bestempeld als typerend is iets wat vele ontwerpers eerder al gedaan hebben.
Het gaat er niet om of dhr. Ford nu wel of geen volger is, dat terzijde kenmerkt stijl zich aan uiterlijke kenmerken waarin de koper zich daarin toe getrokken kan voelen. Het is irrelevant om te stellen wie nu daadwerkelijk als eerste met een bepaalde ontwerp is gekomen. Stijl is dan ook als een algemene benaming te beschouwen.

Je geeft het zelf al toe, ''de pakken zijn relatief slim'' hiermee voldoet het aan de voorwaarden die gesteld is als definitie voor het woord ''slim-fit'''. De mate echter waarin dit doorgevoerd is kan echter wijken aan de gestelde persoonlijke eisen. Hiermee wordt de voedingsbodem van jouw argumenten ontkracht. Het lijkt meer een interpretatie kwestie te worden dan daadwerkelijk hout te snijden.

[ Bericht 3% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-04-2011 23:33:36 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_95769820
Het is hier nu ook wel klaar met dat gezeik hoor. Ik blijf niet aan het vegen.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:54:50 #64
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_95774476
Ik vroeg me af of er mee rmensen hier zijn met geverfd rood haar. Ik heb nogal moeite met het vinden van kleuren die bij mijn haar passen. Meestal koop ik daardoor maar een bepaalde kleur paars,zwart,grijs en donkergroen/groen.. Maar met dit weer lijkt dat me veelste warm worden. Wit draag ik nooit omdat ik daar een veel te lichte huid voor heb.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')