Nee je kan daar gewoon de goede maat uitzoeken en aandoen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt voor je zeer nuttige bijdragemaken ze 'm daar ook op maat voor je?
Dan krijg je dus de Suits4All achtige opties, waar zij het voor je laten maken in een Aziatisch land en het vervolgens voor 20x die prijs aan jou doorverkopen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
Geen Chinese bedrijven die shippen naar NL oid?
Maten doorgeven inderdaad. En ik zeg hier toch duidelijk dat ik niets van de C&A hoefquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:50 schreef Dionysius85 het volgende:
Hoe had je dat gedacht dan met een Chinees bedrijf die je pak verstuurd naar Nederland? Je hebt het toch over een maatpak?
Kijk dan gewoon bij de C&A of iets dergelijks.
Denk je nu echt dat die Chinese maatpakken beter zijn dan van de C&A of Zeeman?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maten doorgeven inderdaad. En ik zeg hier toch duidelijk dat ik niets van de C&A hoef?
Die staat al op m'n lijstje inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef JaapB het volgende:
http://www.dasarto.com/
Op maat gemaakt en voor een hele redelijke prijs. Zit als gegoten!
Ze zijn in ieder geval op maatquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat die Chinese maatpakken beter zijn dan van de C&A of Zeeman?
Die website geeft nou niet echt veel informatie. En, ik kan het niet laten: blousen zijn voor dames. Mannen dragen overhemden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:29 schreef Peder het volgende:
Heb in Bussum, bij business-suit mijn trouwpak gekocht...
Niet helemaal maatpak, maar word op maat gemaakt...
Heel goede kwaliteit en goeie service (eigenaar, jongen van rond de 25 is wat gay, maar wel aardig)
Tevens hebben ze daar ledub blousen waar ik vanaf toen fan van ben...Mooi getailleerd, kreukvrij enz..
Ik was voor 350 euro klaar; een heel mooi 2 delig pak, 2 blousen en een zijden das...
Klinkt goed! Maar goed, dat kan dus alleen in Bussum?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:29 schreef Peder het volgende:
Heb in Bussum, bij business-suit mijn trouwpak gekocht...
Niet helemaal maatpak, maar word op maat gemaakt...
Heel goede kwaliteit en goeie service (eigenaar, jongen van rond de 25 is wat gay, maar wel aardig)
Tevens hebben ze daar ledub blousen waar ik vanaf toen fan van ben...Mooi getailleerd, kreukvrij enz..
Ik was voor 350 euro klaar; een heel mooi 2 delig pak, 2 blousen en een zijden das...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |