Hier kun je juist gratis met de busquote:Op maandag 27 september 2010 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hier in het hoge Noorden hebben ze dat ding nog steeds niet ingevoerd.
Maar als ik naar het midden des lands ga heb ik hem wel nodig ja.
quote:Op maandag 27 september 2010 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In Utrecht niet hoor. Kan nog gewoon met treinkaartjes en buskaartjes.
Wat jammer dat je dan al weg bent.quote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
trouwens, ik heb 5 loten gekocht voor aanstaande vrijdag, spaanse loterij
Dan kan je 100.000.000 winnen
Whoehoe!!!!!!!
Hier hoef je dat ding alleen te laten zien, dus ik reis ook de hele week gratis omdat ze niet weten of het een weekend of week ov isquote:Op maandag 27 september 2010 18:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hier kun je juist gratis met de bus
quote:Op maandag 27 september 2010 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Drie zijn er niet genoeg. Mijn begrafenis wordt een weekdurend evenement waar al mijn lievelingsmuziek en -films verplichte kost zijn. En lekker eten. En mijn favoriete gedichten. En lezingen uit mijn favoriete boeken. En excerpten uit mijn eigen schrijfsels.
Zin in.
Welke busmaatschappij?quote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hier hoef je dat ding alleen te laten zien, dus ik reis ook de hele week gratis omdat ze niet weten of het een weekend of week ov is.
je kan op internet checken...quote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat jammer dat je dan al weg bent.
Conexxion. Ofzo.quote:
Dan verleng je nog voor een uurquote:Op maandag 27 september 2010 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga uitloggen... voordat hij er zou mee stopt... wil niet dat een russische debiel of een gekke pool, of whatever.... op mijn account ga zitten fokken
Ik zal ze ff waarschuwenquote:
Dag c_aquote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
jongens tot morgen, overmorgen of donderdag
Doeggquote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, dat bedoel ik dus, zo werkt het hier ookquote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hier hoef je dat ding alleen te laten zien, dus ik reis ook de hele week gratis omdat ze niet weten of het een weekend of week ov is.
Okay, ga ze ff mailen.quote:
Hoe tofquote:Op maandag 27 september 2010 19:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus, zo werkt het hier ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |