Ja of er wordt een hendel overgehaald ofzo, dan stuitert er iets dof.. Sja en dat geluid erna, de volgende wordt geladen ofzo?quote:foto Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef Razor21 het volgende:
We zijn het er toch over eens dat :
• Er stuitert iets.
• Het schiet weg
• Hierna klapt er iets dicht.
En dat samen met de hint 2x2 = 4
Maar heeft het nummer ook iets met de hint te maken? Of hebben ze gewoon een willekeurig nummer gekozen?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:43 schreef emss het volgende:
Ik heb mijn vriend in Australia even gevraagd, nou hij weet het hoor:
"it must be a someone that kicked a very sturdy but thin pole that had a distressed cat stuck that fell to save the poor bugger...
...or its a event that happened on Australia Amazing race...there is this girl that needs to catapult a watermelon to knock a metal knight over...ok so she stuffs it up and the the catapult does not release when it should and hits her smack in the face the whole melon exploded on her face...ouch"
IEMAND? Alsjeblieft?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:57 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
heeft iemand een linkje van de hint? in dat nummer? die download die eerder geplaatst was werkt niet.
Hoezo werkt niet heb heb binnengehaald ben nu aan het luisteren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:57 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
heeft iemand een linkje van de hint? in dat nummer? die download die eerder geplaatst was werkt niet.
En wat is dan precies het 'stuiteren'?quote:foto Op vrijdag 1 oktober 2010 22:54 schreef Inlognaam het volgende:
Ordner map die geopend wordt. Zo'n ringband voor a4'tjes waarbij je dus die a4'tjes aandrukt (2+2=4)
De veer die losspringt en weer in rust komt? Dat ding staat onder spanning.quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En wat is dan precies het 'stuiteren'?
Staat al bij de foute antwoorden van http://hetgeluidvanq.nl/quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De veer die losspringt en weer in rust komt? Dat ding staat onder spanning.
Het is te dof voor een veer, denk ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De veer die losspringt en weer in rust komt? Dat ding staat onder spanning.
Nee, die staat er niet tussen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Staat al bij de foute antwoorden van http://hetgeluidvanq.nl/
Vertel het mij ook , dan sms ik ook evenquote:foto Op maandag 4 oktober 2010 17:51 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is dit frustrend zegIk weet het antwoord 100% zeker.
Geef even een hint of welke richting we moeten zoeken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:51 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een onzin.quote:foto Op maandag 4 oktober 2010 18:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Geef even een hint of welke richting we moeten zoeken.
Trouwens je moet wel mocht je winnen dan heb je dit aan mijn topic te danken![]()
Als ik nooit dit topic had geplaatst had hij wellicht nooit aan dit spel mee gedaan ......quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat een onzin.Alsof dit topic zo verhelderend is geweest.
TS is bang dat hij geen geld krijgt..quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Als ik nooit dit topic had geplaatst had hij wellicht nooit aan dit spel mee gedaan ......
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
TS is bang dat hij geen geld krijgt..![]()
TinkePink gaat toch keihard falen...
konijn dat van de trap afroltquote:Op donderdag 30 september 2010 13:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sommige mensen bedenken echt de meest mongolische oplossingen.
ja mij ook effe pm'etje doen. dan maken we meer kans en splitten we de buitquote:foto Op maandag 4 oktober 2010 17:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ja doe mij dan ook maarquote:foto Op maandag 4 oktober 2010 23:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja mij ook effe pm'etje doen. dan maken we meer kans en splitten we de buit
(erewoord)
quote:foto Op dinsdag 5 oktober 2010 08:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja doe mij dan ook maar
Maarre wie kan de hint zometeen even posten? Ben niet in de gelegenheid uitgebreid te luisteren zometeen!
De aankondiging van een nieuwe hint dusquote:05 okt. : Vannochtend om 08:45 heeft Gijs Stavermans in zijn programma de brief van de Jury opengemaakt. Daarme is inmiddels zelfs al een 2e tip aangekondigd. Aanstaande donderdag gaat de Jury via het interne communicatie systeem van Q-Music een tip geven, gedurende de hele dag te horen op Q-Music.
Jaaaaaa ja duidelijkquote:foto Op dinsdag 5 oktober 2010 09:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
De aankondiging van een nieuwe hint dus
Ok met andere woorden om dagelijks te smsen heeft geen nut?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:44 schreef emss het volgende:
Er staat in het wedstrijd reglement dat elk sms-je (dus elke aanmelding) evenveel kans heeft gedurende de loop van het spel. Maar zou dit betekenen dat meerdere sms-jes = meerder aanmeldingen = meer kans?
IK WIL GEBELD WORDEN!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop