SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door honkeytonk op 27-09-2010 17:21:09 ]
Ik hoop dat dit topic wel openblijft! Ik vind het een serieus ONZ topic!quote:Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef Dhaha het volgende:
Terechte klacht, dat dit kan in Nederland!
sma's hosselenquote:Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat doe jij überhaubt op die site?
We mochten hier niet Slowchatten met de meiden van GSc, op GSc mag dat blijkbaar ook niet(Als je een jongen bent)quote:Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat doe jij überhaubt op die site?
Anders gaat iedereen tegen me lullen...quote:Op maandag 27 september 2010 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Tevens, offline weergeven op msn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef Dhaha het volgende:
Terechte klacht, dat dit kan in Nederland!
Al 2 keer gedaan, ik ben nu ook nog in discussie met GScquote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef Stokstaart het volgende:
Dien een klacht in bij de Commissie gelijke Behandeling
Nee, ik was aan het chatten met een 18 jarige student uit Utrecht die dezelfde interesses heeft en die me heel aardig leek.quote:Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef Anushaar het volgende:
dude, lig je je te fappen op meisjes die voor het eerst ongesteld worden ofzo?
Heel erg;) Maar weet jij dat wie een KLACHT over mij heeft ingediend? Dat vind ik wel het toppunt van triestheid!quote:Op maandag 27 september 2010 17:09 schreef jemeenthet het volgende:
Inderdaad erg flauw, maar het is en blijft natuurlijk GIRLscene. En daarbij staat het in de regels. Pfoe volgens mij klink ik heel erg zeurderig.
Heeft iemand over je geklaagd?quote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heel erg;) Maar weet jij dat wie een KLACHT over mij heeft ingediend? Dat vind ik wel het toppunt van triestheid!
Inderdaadquote:Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Heeft iemand over je geklaagd?Wat een huilerds. Wat mij betreft had je trouwens mogen blijven, je deed normaal (niet zoals apij4125, zeg maar) en maakte geen sneue fake-topics aan of iets.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:52 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zag onlangs een topic hier vanwege dat jongeren gediscrimineerd werden in de apenheul. Ik vind nu ook dat dit topic helemaal terecht is en dat het een redelijk duidelijke klacht is.
Ik heb mijn gister dus aangemeld op het forum van Girlscene, (dat overigens leuk is!) dat deed ik om met mensen te kunnen slowchatten, in meer topics reageerde ik ook niet. Ik heb alleen maar gereageerd in een speciaal aangemaakt topic voor de mensen van FOK! die ook naar Girlscene wouden! Nu, 1 dag later, ik heb niks mis gedaan, krijg ik deze PM:
Hallo,
Leuk dat je een profiel aangemaakt hebt op Girlscene, maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat jongens op deze meidensite gaan reageren. Dit staat ook in de regels van het forum, en ik heb er dan al klachten over gekregen van een aantal (vrouwelijke) members.
Je mag hier best rondkijken en natuurlijk de andere scenes bezoeken (die natuurlijk allemaal wel voor jongens ‘bedoeld’ zijn), maar berichten plaatsen is niet de bedoeling.
Ik hoop dat je dit begrijpt!
Mvg,
Het Girlscene Team
Dit vind ik dus echt belachelijk, ik geloof ook niet dat er klachten over mij waren, aangezien ik maar in 1 topic reageerde. Er waren eerder mensen die mij aardig vonden! Niet andersom.
Ik kan nu ook niet meer op het forum reageren omdat ik beblokt ben![]()
Voor de duidelijkheid mijn klacht: Gediscrimineerd worden op een forum omdat je een jongen bent.
Nog even een plaatje: [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat Momo een excuus zocht om je te bannen want je hebt niet eens buiten de SC gereageerd. Niemand heeft last van je gehad. Maar misschien kun je een nieuw account maken waarin je je geslacht op vrouw zet?quote:Op maandag 27 september 2010 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
InderdaadLees in de openingspost maar de note die ik heb gekregen
Nu kan ik niet meer slowchatten met jullie! Het was zo gezellig!
Dat heeft ze wel door... Een account dat na mijn ban is en in het zelfde topic reageert en dezelfde identiteit aanneemtquote:Op maandag 27 september 2010 17:21 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Ik denk dat Momo een excuus zocht om je te bannen want je hebt niet eens buiten de SC gereageerd. Niemand heeft last van je gehad. Maar misschien kun je een nieuw account maken waarin je je geslacht op vrouw zet?
quote:Op maandag 27 september 2010 17:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel door... Een account dat na mijn ban is en in het zelfde topic reageert en dezelfde identiteit aanneemtZit je nog in die slowchat? Wil je mijn afscheidsbericht achterlaten?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik wil wel een goede indruk achterlatenquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 17:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel door... Een account dat na mijn ban is en in het zelfde topic reageert en dezelfde identiteit aanneemtZit je nog in die slowchat? Wil je mijn afscheidsbericht achterlaten?
Dat weet ik nog niet zo zeker, ik spam ook in zowat elk topic wat mijn oude (gebande) account is en ben nog steeds niet opnieuw gebanned.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja, met alle liefde.![]()
Ik probeer het morgen weer... misschien is hij/zij me dan vergeten... Wat lief dat je dat hebt gepost!quote:Op maandag 27 september 2010 17:28 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo zeker, ik spam ook in zowat elk topic wat mijn oude (gebande) account is en ben nog steeds niet opnieuw gebanned.![]()
En ja, met alle liefde.
Haha, ik hoop het! En graag gedaan hoor. :'3quote:Op maandag 27 september 2010 17:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer het morgen weer... misschien is hij/zij me dan vergeten... Wat lief dat je dat hebt gepost!
Ga er een keer opquote:Op maandag 27 september 2010 17:31 schreef omg-rmc het volgende:
hier ben je blij mee toch? Dit is toch geen klacht????
GirlScene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze was 19quote:Op maandag 27 september 2010 17:32 schreef Me. het volgende:
Het is dan ook wel ontzettend triest om als man op het GS forum te zittenLekker discussiëren met 13 jarige kids
Niks mis met 13-jarigen.quote:Op maandag 27 september 2010 17:32 schreef Me. het volgende:
Het is dan ook wel ontzettend triest om als man op het GS forum te zittenLekker discussiëren met 13 jarige kids
Dat ook niet! Die zijn ook heel aardig... Beter dan het volk op FOK!... Pas bij 11 jaar zijn ze té jongquote:
Klopt, 13 is een goede leeftijd.quote:Op maandag 27 september 2010 17:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat ook niet! Die zijn ook heel aardig... Beter dan het volk op FOK!... Pas bij 11 jaar zijn ze té jong
Hoe oud ben jij dan? 13quote:Op maandag 27 september 2010 17:36 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Klopt, 13 is een goede leeftijd.
Je krijgt een banquote:Op maandag 27 september 2010 17:38 schreef First het volgende:
goed topicik ga onzin topics op GS aanmaken
Ja, ik ben 13.quote:Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? 13? Prima leeftijd
U is een latente homo?quote:Op maandag 27 september 2010 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze was 19En ik ben (nog) geen man
En je denkt zoals de rest van GSc ook dat je zwanger bent van pindakaas?quote:
Oké, ik bereid me voor.quote:Op maandag 27 september 2010 17:38 schreef First het volgende:
goed topicik ga onzin topics op GS aanmaken
quote:Op maandag 27 september 2010 17:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En je denkt zoals de rest van GSc ook dat je zwanger bent van pindakaas?
Ja, en ik houd ervan om foto's van mezelf te maken in de spiegel en heb 3 paar fake Uggs. Met bontrandje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word spontaan verliefd op jequote:Op maandag 27 september 2010 17:42 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Ja, en ik houd ervan om foto's van mezelf te maken in de spiegel en heb 3 paar fake Uggs. Met bontrandje.
Als je me een breezer geeft zal ik ook van jou houden.quote:Op maandag 27 september 2010 17:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik word spontaan verliefd op je![]()
![]()
2 breezers, heb ik je dan voor 2 nachten? En mag ik dan alles doen?quote:Op maandag 27 september 2010 17:54 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Als je me een breezer geeft zal ik ook van jou houden.
Voor twee breezer mag je alles met me doen.quote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
2 breezers, heb ik je dan voor 2 nachten? En mag ik dan alles doen?![]()
![]()
Kom maar naar het mooie oostenquote:Op maandag 27 september 2010 17:58 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Voor twee breezer mag je alles met me doen.
Gelukkig, daarvan lopen er genoeg rondquote:euhm ja ik kan een 3 pagina's lange lijst opnoemen, maar de belangrijkste dingen: donkerbruin halflang haar met een beetje slag erin, en fel blauwe of groene ogen, beetje gespierd maar niet té, wel blokjesbuik, kledingstijl beetje baggy jeans met een leuke polo ofzo, en euhm ja hij is 2 jaar ouder dan mij ennn ong 5 cm groter dan mij. OJa en als het hem staat maggie wel een oorbel hebben (wel in beide oren en dan gewoon een mooie bling erin ) Okee dat waren de dingen van het uierlijk qua innerlijk zijn de balangrijkste dingen: lief, zorgzaam, grappig, te vertrouwen, respectvol, sportief, volwassen, verzogd, geeft me genoeg aandacht en dat soort dingen:D ojaa hij moet niet van hardcore enz houden of hele harde rock, maar gewoon een beetje hiphop em r&b enzo. euhm. oke hier zal ik het wel even bij laten
Toch wel sneu als je daar als jongen op gaat om wat van die underaged sluts te gaan versierenquote:Op maandag 27 september 2010 18:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe ziet jouw Perfecte jongen eruit? http://forum.girlscene.nl(...)t/list_messages/7960
[..]
Gelukkig, daarvan lopen er genoeg rond![]()
Ik heb het idee dat het meer een Barbie forum is
Klinkt als de gemiddelde Fok! userquote:Op maandag 27 september 2010 18:03 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe ziet jouw Perfecte jongen eruit? http://forum.girlscene.nl(...)t/list_messages/7960
[..]
Gelukkig, daarvan lopen er genoeg rond![]()
Ik heb het idee dat het meer een Barbie forum is
Probeer je nou met me aan te pappen?quote:Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben blauwe ogen, kort blond haar en niet gespierd
Neequote:Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef Two het volgende:
[..]
Probeer je nou met me aan te pappen?
In dat geval :quote:Op maandag 27 september 2010 18:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NeeEerder met "jemeenthet"!!!
quote:
Ben ik tevreden mee. Stuur die breezers maar op, in de herfstvakantie kom ik wel even langs.quote:Op maandag 27 september 2010 18:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben blauwe ogen, kort blond haar en niet gespierd
Ik hou van jemeenthetquote:Op maandag 27 september 2010 18:35 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
jemeenthet is een 13-jarig breezersletje met lang blond haar en een volle cup C.
pics van jou en je zusjequote:Op maandag 27 september 2010 18:35 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
jemeenthet is een 13-jarig breezersletje met lang blond haar en een volle cup C.
Eerst de breezers, dan pics.quote:Op maandag 27 september 2010 18:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hou van jemeenthet![]()
![]()
En nu PM je me naaktfoto's! Slet!
dan ik in de gevallen op GSc!quote:Op maandag 27 september 2010 18:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ze zeggen allemaal "als mij" of "zoals mij"
En het is "als ik"
Ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het chatten met een 18 jarige student uit Utrecht die dezelfde interesses heeft en die me heel aardig leek.
Ja. Het mocht gewoon niet!quote:Op maandag 27 september 2010 18:42 schreef koekii het volgende:
TS heb je met die website beheerder gesproken?
Je wordt ook aangesproken!quote:
Best wel een zeikerd... De beheerder! FOK! is daar wat makkelijker in:)quote:Maar wel echt onzin dat alle jongens zijn geblokt. Was een tijd geleden ook een soort adviestopic waar meiden vragen over jongens konden stellen die beantwoord werden door jongens, maar die werden ook geblokt, terwijl ze niet eens buiten dat topic kwamen.
Zucht.quote:Op maandag 27 september 2010 18:45 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
PM me je adres en ik sta morgen op de stoep![]()
![]()
Kut, jullie hebben ons door.quote:Op maandag 27 september 2010 18:45 schreef Two het volgende:
Girlscene is stiekem één grote feministische breezer beweging!
Ach man, die vind je in ieder topic.quote:Op maandag 27 september 2010 18:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
IK HEB EEN HUILLACH GESPOT
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/5943547#m5943547
Daar heb je een punt..quote:Op maandag 27 september 2010 18:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kut, jullie hebben ons door.
Helft van gs kent volgens mij het woord 'feminisme' niet eens xD
ja... Zal ik het bericht qouten?quote:Op maandag 27 september 2010 18:46 schreef koekii het volgende:
[..]
Dus omdat je een jongen bent, mag je niet geen account maken en in topics reageren?
Nee hoef niet ik wilde even voor de duidelijkheid horenquote:Op maandag 27 september 2010 18:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ja... Zal ik het bericht qouten?
IQ deurknopquote:
True, jammer dat die allemaal gebanned worden.quote:Op maandag 27 september 2010 18:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
IQ deurknop![]()
Maar er zitten ook nog wel leuke mensen tussen
Dit dus:quote:Op maandag 27 september 2010 18:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
IQ deurknop![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 18:50 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
True, jammer dat die allemaal gebanned worden.
quote:Ben je een groot van van Leighton Meester en wil je weten hoe ze er elke keer weer stralend uitziet in Gossip Girl en op de rode loper? Lees dan hier wat haar beauty musthaves zijn.
Ja, en nu eentje minder omdat hij een jongen is....quote:Op maandag 27 september 2010 18:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
IQ deurknop![]()
ik heb opeens hoop gekregen in onze usersquote:Op maandag 27 september 2010 19:17 schreef murp het volgende:
nee, omdat er altijd kutusers zijn die de site gaat verneuken
Wat lief! We kunnen verder gaanquote:Op maandag 27 september 2010 19:26 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb opeens hoop gekregen in onze users
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |