SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door De_Kardinaal op 27-09-2010 16:48:42 ]______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
IckK ben nii Arr0ganT, Jy b3nt gwnn nii int3ressaNnT!quote:Op maandag 27 september 2010 16:33 schreef Editeur het volgende:
[..]
Alleen: " IckK ben nii Arr0ganT![]()
![]()
"
Echt? Ik woon daarboven naast de keukenquote:Op maandag 27 september 2010 16:40 schreef xibalba het volgende:
[..]
He, daar heb ik ook nog een tijdje gewoond (beneden aan de tuin)
Scherpquote:Op maandag 27 september 2010 16:41 schreef IrishBastard het volgende:
Maar misschien krijgt ze wel een groot cadeau
Ja, ik had het kleinste hok daar in huis. Wel met customized hoogslaper/bureauquote:Op maandag 27 september 2010 16:41 schreef Editeur het volgende:
[..]
Echt? Ik woon daarboven naast de keuken
Ik snap 'm niet, uitleg?quote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Scherp![]()
Ik moet er alleen wel zelf voor betalen
Vond je het gezellig? Ik ken de mensen nog lang niet allemaal, laatst voor het eerst een avondje gepooled met een paar.quote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef xibalba het volgende:
[..]
Ja, ik had het kleinste hok daar in huis. Wel met customized hoogslaper/bureau
Oh, gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een ander huis ws
Is Stefan daar dan pas net weg?quote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef Editeur het volgende:
[..]
Vond je het gezellig? Ik ken de mensen nog lang niet allemaal, laatst voor het eerst een avondje gepooled met een paar.![]()
Mijn kamer is ook echt niet groot zoals je misschien wel weet. Stefan's oude kamer, zegt je wat?
Bijnaquote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef royjn het volgende:
Mikkie, het was voornamelijk afhankelijk van externe factoren.
Is klote, is het al weekend?
Nee ik ben in zijn plaats gekomen. Hij zat er 10 jaar hoorde ik, dus ik neem aan dat je hem wel kendequote:Op maandag 27 september 2010 16:52 schreef xibalba het volgende:
[..]
Is Stefan daar dan pas net weg?
Was een heel gezellig huis, maar ik was er alleen heel weinig (vriendin had grotere kamer en ik werkte in het weekend nog in mijn geboorte plaats). Die kamer was eerst van mijn neef, toen van mij, daarna heeft mijn broertje daar ook nog even gezeten
Vijf uur hè! Uitklokken en naar huis!quote:
FOKen onder het werk, zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vijf uur hè! Uitklokken en naar huis!
Wat is SOG?quote:Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ultieme SOG reeks dit![]()
Jan Linders heeft goede brood en vlees/vis aanbieding![]()
4 broden voor 5 euro, en 5 soorten vlees voor 10 euro. Heb een rollade, varkenslappen en 3 grote stukken vis meegenomen
quote:Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
FOKen onder het werk, zou verboden moeten worden
Heeeelemaal waarquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 17:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik moet van binnen altijd gniffelen als ik die naam hoor
Ha, onze huisman meldt zich weerquote:Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ultieme SOG reeks dit![]()
Jan Linders heeft goede brood en vlees/vis aanbieding![]()
4 broden voor 5 euro, en 5 soorten vlees voor 10 euro. Heb een rollade, varkenslappen en 3 grote stukken vis meegenomen
Klote, maar weinig aan te doen. Moet je nu herschrijven dan? Da's helemaal kut, demotivatie ten topquote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef royjn het volgende:
Mikkie, het was voornamelijk afhankelijk van externe factoren.
Is klote, is het al weekend?
Tong, eskimo, industrial, 2x 3mm, en gewone gaatjes nog over. Ik had er meer, vroeger.quote:Op maandag 27 september 2010 07:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel goede verhalen gehoord over all or nothing, maar skin-a-matic schijnt ook prima te zijn. Google maar eens voor reviews ofzo. Heb zelf alleen ervaring met het zetten van een piercing. Ik vond Sjon's tattoostudio daarvoor erg fijn, zij worden ook aangeraden door de ggd.
Edit: ah je zit ook al in het piercingtopic zo te zienheb je alleen een tongpiercing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |