quote:"I was an idiot!"Op zaterdag 23 oktober 2010 09:29 schreef Rewimo het volgende:
Op voorhand zagen de critici de rozijnen ook helemaal niet zittenMaar die draaiden bij toen ze het gerecht hadden geproefd.
quote:Je blijft je afvragen waarom wij in Nl niet zo'n mooi programma kunnen maken, doodzonde..Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef Rewimo het volgende:
Dat vind ik leuk aan Roux: hij weet ook altijd de positieve punten te benadrukken. En over het algemeen heeft smaak toch echt de voorkeur boven presentatie. Presentatie en techniek kun je leren, "palate" moet je van nature hebben.
Alice was erg goed vond ik, leuke meid ook
quote:die makreel zag er anders nogal aangebrand uit op mijn tv-tjeOp maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef golfer het volgende:
Eerste halve finale weer geweest. Met Monica i.p.v. Greg.
Ben het eens met het wegsturen van Stacey, maar had Ben ook wel willen zien vetreklken. Rauw lamsvlees kan echt niet meer op dit niveau.
Alice en die wat gezettere dame waren weer erg goed. met name die laatste waarvan Michel zei: 99 out of 100 score.
quote:Dat zat ik ook te denken.....Op dinsdag 26 oktober 2010 09:31 schreef computergirl het volgende:
die makreel zag er anders nogal aangebrand uit op mijn tv-tje
quote:Running gag geworden, ik vind het leukOp dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef computergirl het volgende:
dat is het enige wat ik wel irritant vind aan het programma, die overdreven gezichtsuitdrukkingen steeds tussendoor![]()
quote:Michel : "you may smile"Op dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Running gag geworden, ik vind het leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |