quote:Idd. Ik zou 't niet eten. Snap ook niet dat ze het zo opdienen...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef RobinOok het volgende:
In shock hier, Greg die rauwe lever in zijn mond durft te stoppen en het nog lekker vindt ook!
quote:Prachtige locatie idd maar vooral wat zij moest maken sprak mij totaal niet aan. Ze deed het wel goed trouwens. En met veel plezier.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prachtige locatie.
The Dining Room. Twee Michelin Sterren.
quote:Zo een leuke chef, die Tom Kitchen van The Kitchen.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op naar The Kitchin in Edinburgh dus
quote:Kalfslever mag best een beetje zo zijn. Varkenslever niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Die lever zag er wel erg rauw uit ja. Zie je trouwens ook vaak bij lamsvlees vind ik.
quote:Ja, en daar werd John nog op afgerekend ook. Maar Alice deed het echt beter dan John vond ik. En ze had ook een moeilijk gerecht met al die dingen die precies getimed moesten worden. Alice isOp woensdag 27 oktober 2010 00:09 schreef golfer het volgende:
En wat een neuroot, die Burge met z'n lijntjes op het bord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Ben erg benieuwdOp woensdag 27 oktober 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
Volgende week dus de finale 2 uitzendingen met onder andere koken in het beste restaurant ter wereld in Kopenhagen: Noma.
quote:Alice was wel stukken beter in de reataurantkeuken. Maar dat laten ze blijkbaar minder meewegen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef DeeBee het volgende:
Vond het verrassend dat John won, maar hij was erg goed en is wel flink verbeterd in z'n gerechten, terwijl het Alice allemaal wat teveel leek worden.
quote:Pierre z'n macarons!Op donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef FigureBirdStars het volgende:
Heel leuk dat David door is naar de finale, dat had ik echt nooit verwacht toen ik hem in de eerste ronde die zalmmousse voor Monica zag maken met z'n trillende handen.
Volgende week ook Pierre Hermé
En goedkope inkoop: zelf plukken uit het bos en bij het strand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |