Die BBC player is toch geblokt voor toegang buiten de UK ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:48 schreef DeeBee het volgende:
Andrew was wel echt goed in de voorronde deze week.
Ben benieuwd naar vandaag, helaas moet ik werken als het wordt uitgezonden, maar gelukkig biedt BBC iPlayer uitkomst!
Gewoon even Brits ip-adres faken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:00 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
Die BBC player is toch geblokt voor toegang buiten de UK ?
quote:die ene was wel erg rood hoor...Op woensdag 20 oktober 2010 22:07 schreef RobinOok het volgende:
Wat zijn dat toch voor een zeikerds daar in Engeland dat ze geen "rauw" vlees kunnen eten? Man, man, man, het is geen kip. Gewoon een beetje lekker rood lamsvlees. Niks mis mee!
quote:Idd. Lijkt me ook gewoon niet lekker.Op woensdag 20 oktober 2010 22:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die ene was wel erg rood hoor...
quote:Nou en? Beter dan te gaar. Ze zitten in de jury hoor, dan moet je proeven!Op woensdag 20 oktober 2010 22:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die ene was wel erg rood hoor...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:47 schreef numero_uno het volgende:
De zin van de avond:
" Isn't there any other creature with a pulse that we can eat besides a lamb?"
Daarnaast hou ik van een lekker rood stukje vlees
quote:Mooiste vond ik een keer dat Greg het veels te zuur vond, en die Monica "I think it's lovely especially that touch of lemon"Op donderdag 21 oktober 2010 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is ook heel wisselend, Roux himself zou het wel eten en greg weer niet etc... smaak en wat je 'weg kan krijgen' is persoonlijk.
quote:Idd, die opmerking over als je er een hartdefibrillator op zet dat ie dan weer opstaat en weglooptOp woensdag 20 oktober 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Het was zo rauw, dat je het beestje bijna zag opstaan en weglopen
aldus de jury
quote:Ja, maar een jurylid moet die persoonlijke smaak opzij zetten als ie een eten moet beoordelen.Op donderdag 21 oktober 2010 11:58 schreef Bluezz het volgende:
smaak en wat je 'weg kan krijgen' is persoonlijk.
quote:Michel Roux heeft een goeie invloed op iedereenOp donderdag 21 oktober 2010 12:29 schreef RobinOok het volgende:
Michel Roux heeft een goeie invloed op hem
quote:"I was an idiot!"Op zaterdag 23 oktober 2010 09:29 schreef Rewimo het volgende:
Op voorhand zagen de critici de rozijnen ook helemaal niet zittenMaar die draaiden bij toen ze het gerecht hadden geproefd.
quote:Je blijft je afvragen waarom wij in Nl niet zo'n mooi programma kunnen maken, doodzonde..Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef Rewimo het volgende:
Dat vind ik leuk aan Roux: hij weet ook altijd de positieve punten te benadrukken. En over het algemeen heeft smaak toch echt de voorkeur boven presentatie. Presentatie en techniek kun je leren, "palate" moet je van nature hebben.
Alice was erg goed vond ik, leuke meid ook
quote:die makreel zag er anders nogal aangebrand uit op mijn tv-tjeOp maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef golfer het volgende:
Eerste halve finale weer geweest. Met Monica i.p.v. Greg.
Ben het eens met het wegsturen van Stacey, maar had Ben ook wel willen zien vetreklken. Rauw lamsvlees kan echt niet meer op dit niveau.
Alice en die wat gezettere dame waren weer erg goed. met name die laatste waarvan Michel zei: 99 out of 100 score.
quote:Dat zat ik ook te denken.....Op dinsdag 26 oktober 2010 09:31 schreef computergirl het volgende:
die makreel zag er anders nogal aangebrand uit op mijn tv-tje
quote:Running gag geworden, ik vind het leukOp dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef computergirl het volgende:
dat is het enige wat ik wel irritant vind aan het programma, die overdreven gezichtsuitdrukkingen steeds tussendoor![]()
quote:Michel : "you may smile"Op dinsdag 26 oktober 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Running gag geworden, ik vind het leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |