Nee, wij gebruiken geen boeken maar readers. Bovendien zijn we nu toch alleen maar bezig met projecten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Cool! Ook met dit boek erbij? Zou wel heel toevallig zijn.
Niet zo erg als je Julianna Margulies dan ook tegenkomt, lijkt mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid mist te zien wonen wij zo'n beetje op Avalon...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:33 schreef lezzer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet die film nog steeds eens in z'n geheel kijken...
Ik heb hem op DVD ^^quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef lezzer het volgende:
Nou ik die foto's zo zag had ik 'm bijna al besteld op dvd
Oh nou weet ik waar die bel om ging rinkelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:00 schreef Brittie het volgende:
ze zit ook in de eerste seizoenen ER
Jij werkt niet in een horecagelegenheid in Eindhoven he?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:00 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik heb hem op DVD ^^Vind Julianna ook mooi, ze zit ook in de eerste seizoenen ER
Haha, nee inderdaad niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij werkt niet in een horecagelegenheid in Eindhoven he?
Ik had net een hele vriendelijke Britt aan de telefoon
Dag fietsjequote:
Nee he..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef lezzer het volgende:
Het is vandaag gewoon niet zo'n heel geweldige dag vind ik...
Hoe ver ben je nou eigenlijk Vanyel?
Laat je niet te veel afleiden door moralistisch gezeur en dan zal het je zeker bevallenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:53 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat ik vanavond misschien maar eens naar Glee ga kijken...
Is dat elke keer met 2 afleveringen uitgezonden? Dan heb ik volgens mij al een half seizoen gemistquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef Avey het volgende:
[..]
Laat je niet te veel afleiden door moralistisch gezeur en dan zal het je zeker bevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |