Ja, doe iets. Als het maar leuk is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat een depri boel hier. Wat kan ik doen om jullie op te vrolijken?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef Brittie het volgende:
2 tieten in een evelop!
Dat was een inkoppertje
En terecht. Het is ook echt zunne 'gouwe ouwe'quote:
Die houding had ik van het weekend ook alquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef Brittie het volgende:
Eet nog maar een bokkepootje en laat die crosstrainer lekker zitten
Jaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef Brittie het volgende:
2 tieten in een evelop!
Dat was een inkoppertje
Ik vind de mist altijd wel iets hebben, beetje mysterieusquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:34 schreef lezzer het volgende:
Hier kan ik pas sinds een uurtje weer naar de overkant van de straat kijken (mist..)
Dat is echt ZO erg. Docenten moeten óók op cursus Engels gestuurd worden! Van hun studenten wel verwachten dat ze alles goed doen maar ondertussen zeggen ze zelf de meest lachwekkende dingenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:39 schreef skunkasaur het volgende:
Hier is het niet mistig, maar ik ben mijn portomonnee (met pinpas) vergeten en heb nu honger
En ik zit nu in een immens saai college van iemand die slecht engels spreekt...
Ghehe, een van de andere docenten zei "The printers are broke" :")quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:42 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat is echt ZO erg. Docenten moeten óók op cursus Engels gestuurd worden! Van hun studenten wel verwachten dat ze alles goed doen maar ondertussen zeggen ze zelf de meest lachwekkende dingen. VaRIAbles in plaats van VAriables, om er maar 1 te noemen
Sterkte skunk!
Dat heb ik nu dus ook, maar wel van een Nederlander.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef skunkasaur het volgende:
Toen ik in de USA was had ik college van een Amerikaan (jaja) over de geschiedenis van grafisch design.
Cool! Ook met dit boek erbij? Zou wel heel toevallig zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus ook, maar wel van een Nederlander.
Aan de hoeveelheid mist te zien wonen wij zo'n beetje op Avalon...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:39 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik vind de mist altijd wel iets hebben, beetje mysterieus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |