Dus niet alleen striae op je buik?quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Schatttig juist.
Ik heb weer een nieuwe cupmaat. De monstertieten zijn nu officieel 4 maten gegroeid. Das best eng in krap 5 maanden.
En ik kan je verzekeren dat ik al niet begon met AA.. Tis redelijkquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef lezzer het volgende:
Nee, maar zelfs als je om te beginnen AA had, heb je nu een flinke set...
Valse nicht!quote:
Ik vroeg me meer af van "waar komend die dan vandaan?"quote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Vanyel het volgende:
Bij mij roept het niks op hoor, maar ik zal het weghalen als dat je rust geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vroeg me meer af van "waar komend die dan vandaan?"Van snelle groei.. Ik heb ze ook, en horizontale op mijn rug van het in de hoogte schieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Dat vond ik toch zielig....quote:
Dat komt ws als over een jaar ofzo het volume eruit gaat. Mooi moment voor een lift!quote:Op maandag 27 september 2010 21:46 schreef Bakfiets. het volgende:
M-Monstertieten? Misschien nemen ze straks je lichaam over en ben je een slaaf van je grote borstomvang.
Nee, maar hangen ze nog niet op de grond?
Ik had het na een minuutje wel gezien.quote:
OMGquote:
Went vanzelf.quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:37 schreef Brittie het volgende:
HAI!
Dus. Mijn vriendin heeft bedacht dat ze haar haar kort wil. ARGH! Wat een schok zo op de vroege ochtend.
Nee hoor. Ik blijf wel meepraten. Heus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 06:44 schreef Vanyel het volgende:
Vroeg!
Komt skunk nou alleen nog voor de foto's?
Ze zijn niet zo groot, vast niet zo veelquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:33 schreef lezzer het volgende:
Bokkepootjes... hoeveel calorieën zouden daar in zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |