Maar een beetje inboedel hebben is ook wel zo handig(heb nog geen stoel, bureau, koelkast en frituurpan)quote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor een huurhuisje verdien je toch wel zat?
Ik weet wel zeker dat hij meer in de maand heeft dan mij.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
kramp in mijn kaak
dat heb ik ook regelmatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
en omdat dat waar was denk je dat ik tennis?quote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
tegen mij zeiden ze altijd een rukarm............
Ach kerel! Voor 2000 euro was ik al klaar.quote:Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar een beetje inboedel hebben is ook wel zo handig(heb nog geen stoel, bureau, koelkast en frituurpan)
toen ik het huis uit ging heb ik gewoon de kringloop bezochtquote:Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar een beetje inboedel hebben is ook wel zo handig(heb nog geen stoel, bureau, koelkast en frituurpan)
Maar je weet toch ik wil toch eerst een auto hebben en zie daarna welquote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ach kerel! Voor 2000 euro was ik al klaar.Je hoeft niet direct alles aan te schaffen. Kom maar een keertje hierheen, ik heb mijn woonkamer verbouwt voor 300 euro en was al klaar. Er is niks voor niks een Ikea.
En als je wilt, ik heb nog wel glazen, paar stoelen en dergelijke dat je voor je niks mag hebben.Bureau had ik je kunnen fixen, maar dan had je het even moeten zeggen voordat ik ging verhuizen.
daarvoor spaar je nu ook al jaren natuurlijk, gekkiequote:Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
Hey Beertjequote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes
![]()
DaMart ik wist niet dat jij naar GTST kijkt
neem station, kan je prima in slapenquote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je weet toch ik wil toch eerst een auto hebben en zie daarna wel
Was student ja en zo als bij zo velen ging dat bij mij ook niet zo goed samenquote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarvoor spaar je nu ook al jaren natuurlijk, gekkie
ik had gewoon 10.000 euro gespaardquote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toen ik het huis uit ging heb ik gewoon de kringloop bezocht
pandaquote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes
![]()
DaMart ik wist niet dat jij naar GTST kijkt
Wel een hele elitaire club. Volgens mij is iedereen en niemand en hun hond al lid van de mile high club tegenwoordig.quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
Club promoot seks in doodskist
Hey GF ga je nu niet een beetje ver?
quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had gewoon 10.000 euro gespaard
Daar heb je dan Peter voor.quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je weet toch ik wil toch eerst een auto hebben en zie daarna wel
Ik weet zeker dat hij mij niet altijd wil rijden en ik wil zelf ook wel eens rijdenquote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar heb je dan Peter voor.Maar succes met sparen.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem station, kan je prima in slapen
Dan moet je hem toch eens meer fooi geven.quote:Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij mij niet altijd wil rijden en ik wil zelf ook wel eens rijden
Als ik het voor elkaar krijg dan wordt het een Astra Gquote:Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet je hem toch eens meer fooi geven.Maar al een idee wat voor soort auto'tje je eerste gaat worden?
Ik niet, toen ik het had waren het nog guldens, best een boel, en toen ik het ging uitgeven waren het euro's geworden..leek toch echt heel erg minder veel ineensquote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
ik had ook 10.000 maar dan in guldens
Ja op het werk is het nogal druk af en toe en ik mag niet zoveel meer internetten (wat ik stiekem toch doe af en toe). Maar nog 4 dagen en dan ben ik 2 weekjes vrij ik heb er zin in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |