Maar 11 keer? Dan komt er toch niks meer uit, dat voelt toch ook niet lekker meer?quote:Op maandag 27 september 2010 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, geen last van. Als zij goed nat is, heb je dat soort dingen niet.
squirtenquote:Op maandag 27 september 2010 16:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee hoor, enkel als ze al trillend weer eens squirt.
Ok, wat had je gebruikt? Dat kan nooit nuchter zijn geweest.quote:Op maandag 27 september 2010 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iets van 1,5 uur bij elkaar.
Het hele weekend samengenomen 28 keer.![]()
Of er niks meer uitkomt, weet ik niet. Maar het voelt nog steeds heerlijk hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar 11 keer? Dan komt er toch niks meer uit, dat voelt toch ook niet lekker meer?
Inderdaad, mijn ex en ik hadden een record van 10quote:Op maandag 27 september 2010 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, geen last van. Als zij goed nat is, heb je dat soort dingen niet.
Dat zijn stomme mensen!quote:Op maandag 27 september 2010 16:06 schreef YipYip het volgende:
Altijd handig...wil je terug PM'n,is de inbox vol
Dat er niks meer uitkomt zegt niets over wel of niet klaarkomenquote:Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef RealZeus het volgende:
Maar 11 keer? Dan komt er toch niks meer uit, dat voelt toch ook niet lekker meer?
Vrijdag wat bier en wat geblowd (en toen dus die 11 keer), zaterdag bier op de FOK!meet en zondag 1 blowtje en wat bier.quote:Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, wat had je gebruikt? Dat kan nooit nuchter zijn geweest.
met x kan ik dat ookquote:Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ok, wat had je gebruikt? Dat kan nooit nuchter zijn geweest.
Dat.quote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat er niks meer uitkomt zegt niets over wel of niet klaarkomen
Nice !quote:Op maandag 27 september 2010 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iets van 1,5 uur bij elkaar.
Het hele weekend samengenomen 28 keer.![]()
JA! Vooral met X en erna een blowtje, dat werkt echt geniaal. Horny flippen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met x kan ik dat ookgewoon de hele nacht lang iedere paar minuten komen
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met x kan ik dat ookgewoon de hele nacht lang iedere paar minuten komen
Jaloers...quote:Op maandag 27 september 2010 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar hoe?t gebeurt alleen als iemand t bij me doet
quote:Op maandag 27 september 2010 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Seks en drugs is sowieso de beste combi ever!quote:
dat heb ik twee keer gedaan en vooral die eerste keer was echt de beste seks ever, allebei tonnen energie, je voelt elkaar helemaal aan en je blijft maar klaarkomenquote:Op maandag 27 september 2010 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
JA! Vooral met X en erna een blowtje, dat werkt echt geniaal. Horny flippen.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seks en drugs is sowieso de beste combi ever!
Daar moet je ook niet bij nadenken. Je gewoon laten gaan. De rotzooi is voor later.quote:Op maandag 27 september 2010 16:11 schreef Merel- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar maar.. het idee.. van tsunamis vocht spuiten.. vind ik altijd een beetje nasty..
Is het echt zo geweldig?
Ik kan het ook....quote:Op maandag 27 september 2010 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
15 keer?quote:Op maandag 27 september 2010 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met wiet vooral! Ik kan me helemaal concentreren op haar (met 1 keer dat ze 15 keer achter elkaar klaarkwam) en ben totaal niet bezig met mijn eigen orgasme. Dat is echt zoooo lekker.
lol ik voel zelf niet echt het verschil, t voelt gewoon als vaginaal klaarkomen zeg maar.. Alleen de reactie van de man die het dan voor elkaar krijgtquote:Op maandag 27 september 2010 16:11 schreef Merel- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar maar.. het idee.. van tsunamis vocht spuiten.. vind ik altijd een beetje nasty..
Is het echt zo geweldig?
Ja, je mist een hoop, Yuki.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 16:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 16:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol ik voel zelf niet echt het verschil, t voelt gewoon als vaginaal klaarkomen zeg maar.. Alleen de reactie van de man die het dan voor elkaar krijgt
wacht wacht wacht.. ik weet niet zeker of ik het goed begrijp....quote:
Net als met alles; verstandig en goed voorbereiden en het is echt een verrijking van je seksleven samen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:13 schreef RealZeus het volgende:
Godver, als ik dit zo lees zou ik haast drugs gaan gebruiken.
Mijn bek viel ook open, ja.quote:Op maandag 27 september 2010 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
wacht wacht wacht.. ik weet niet zeker of ik het goed begrijp....
maar ik denk dat jij zegt dat je 11 keer gekomen bent in anderhalf uur?
Jep.quote:Op maandag 27 september 2010 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
wacht wacht wacht.. ik weet niet zeker of ik het goed begrijp....
maar ik denk dat jij zegt dat je 11 keer gekomen bent in anderhalf uur?
Ik niet. Echt nietquote:
Yeshquote:Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als met alles; verstandig en goed voorbereiden en het is echt een verrijking van je seksleven samen.
We willen binnenkort es GHB proberen samen, daar schijn je echt superdepupergeil van te worden.![]()
Ja, toen moest ik stoppen.quote:
Ik hoorde van een hopelijk toekomstige scharrel dat poppers ook helemaal te gek is.quote:Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als met alles; verstandig en goed voorbereiden en het is echt een verrijking van je seksleven samen.
We willen binnenkort es GHB proberen samen, daar schijn je echt superdepupergeil van te worden.![]()
ok danquote:Op maandag 27 september 2010 16:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon oprecht geinteresseerd?![]()
Bij de buren is het goed.Beetje regenachtig.
Poppersquote:Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoorde van een hopelijk toekomstige scharrel dat poppers ook helemaal te gek is.
Ervaring mee? Vertel!quote:
moet je wel goed op je dosering letten!quote:Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |