Donequote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Klik hier dan links in het menu profiel aanpassen aanklikken. Dan boven je profieltekst staan twee vakjes die je aan of uit kan vinken, bovenste moet je uitvinken
quote:
Nou, dat valt ook wel mee hoorquote:
Daarvoor verzin ik liever iets andersquote:Op maandag 27 september 2010 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar misschien wilde je me verassen
Thanks voor de tip!!quote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je iets in de aanbieding zoekt; check voordeelmuis.nl Kun je precies zien waar je heen moet en wanneer (en of je te laat bent.)
No stress. Handdoeken neerleggen, klaar!quote:Op maandag 27 september 2010 15:21 schreef Myraela het volgende:
De halve badkamer is nat doordat ik het deurtje niet goed dicht had gedaan bij het douchen.
maar jij mag datquote:
Veel plezier!quote:Op maandag 27 september 2010 15:23 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga maar eens lekker door de regen op weg naar m'n paardebeestje.
Arme ikByeee
partypooperquote:Op maandag 27 september 2010 15:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daarvoor verzin ik liever iets anders
Grey's Anatomyquote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik kruip lekker achter m'n Grey's Antomy DVD's
aaaau. nee ik zou down under nooit een piercing nemen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee hoorTenzij je 'm door je clit laat jassen
Die doet nog altijd minder pijn dan door je tepelsquote:Op maandag 27 september 2010 15:25 schreef antimali het volgende:
[..]
aaaau. nee ik zou down under nooit een piercing nemen.
Dat inderdaad. En dan tegen je moeder zeggen:"Kijk eens, ik heb de badkamer schoon gemaakt."quote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
No stress. Handdoeken neerleggen, klaar!
Ik denk dat ik maar meteen een sopje doorheen gooi en dweil. Dan lijk ik zelfs lief als ze terug zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
No stress. Handdoeken neerleggen, klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |