Thimothy-afca, denk eens na over het volgende:
Ben jij een meisje in een jongenslichaam die zich voordoet als thimothy-afca? Of ben jij thimothy-afca die zich voordoet als een meisje in een jongenslichaam?
Wat ik je wil zeggen is dat het leven van een jongen in principe niet meer of minder leuk is dan dat van een meisje. Het jongens-zijn gevoel, of meisjes-zijn gevoel is volledig of in ieder geval tot een groot deel met medicijnen aan te passen, ook op jouw leeftijd (en nog ouder).
De keuze is dus, moet ik mijn lichaam aanpassen, of moet ik mijn hormonen ed. aanpassen?
Welke keuze je het beste kan maken ligt voor een groot gedeelte aan je sociale omgeving
Hoe zien jouw ouders/familie/klas/vrienden/vriendinnen jou? als meisje of jongen? Hoe denk je dat ze zullen reageren op een geslachtsverandering? Wil je later kinderen? Hoe hoop je dat je liefdesrelaties er uit zien? Hoe 'normaal' wil je dat je leven er uit gaat zien?
Bedenk goed dat zeer veel ('normale') mannen en vrouwen zullen afschrikken van iemand die een geslachts veranderende operatie heeft ondergaan, je liefdesrelaties zullen waarschijnlijk alleen met mensen zijn die hetzelfde hebben laten doen en/of bi-homoseksuele mannen/vrouwen.
Het beste advies dat iemand jou kan geven op dit moment:
Maak een afspraak met je huisarts, hij zal je hier heel goed mee kunnen helpen zonder dat iemand het hoeft te weten. Beter dan iemand op internet of je ouders of vrienden, neem dat maar van mij aan.
[ Bericht 1% gewijzigd door NDAsilenced op 27-09-2010 15:51:25 ]