abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86902082
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Lesbische mensen bestaan niet? :')
Wel, maar volgens mij is TS gewoon een troll.
pi_86902168
drumstickNL _O_

_O-
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  maandag 27 september 2010 @ 15:22:22 #53
3542 Gia
User under construction
pi_86902175
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:15 schreef drumstickNL het volgende:
Serieus mensen, dit moet toch wel een troll zijn. Kijk dan naar dat spelling/taalgebruik, dat is amper nederlands te noemen. Ik ga hier verder niet meer serieus op in.. :')
Zeg, die jongen zit op vmbo K. Wat wil je nou? Zo spellen die kids tegenwoordig, da's stoer. Snappie?
pi_86902200
Weetje, echt mensen..

Ik dacht dat forum wel gewoon zou zijn. maarjha,
zoals ik het nu ken, is veel verandert.. en denk ik dat ik gewoon maar,
niet meer terug kom.. met dank aan de mongolen die hier rondneuzen, die toch niks doen met hun leven.
pi_86902249
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:22 schreef thimothy-afca het volgende:
Weetje, echt mensen..

niet meer terug kom.. met dank aan de mongolen die hier rondneuzen, die toch niks doen met hun leven.
Zoals ik al zei, ga dan gewoon naar dat topic wat ik aangaf. Daar komen die mensen niet en is het allemaal een stukje serieuzer. Gewoon niet meer reageren hier als je serieus geholpen wil worden of informatie wil inwinnen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 27 september 2010 @ 15:24:40 #56
3542 Gia
User under construction
pi_86902272
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef thimothy-afca het volgende:

[..]

Ik ben zelf bi-seksueel, en wil echt worden, qua alles. maarjha, enige wrm ik deze topic starte was meer om,
hoe ik tot me 18e me uiterlijk als vrouw kan laten zien, bijv borsten..

niet om aan te horen da ik gek ben enc.
Als jij je na je 18de wilt laten verbouwen, zou ik toch maar alvast met hormonen beginnen, anders wordt je straks een freak. Zo'n omgebouwde vrouw met een adamsappel en een zware stem. Dat wil je toch ook niet.

Dus, niet alleen je kleding aanpassen, maar ook even langs de huisarts voor een goed gesprek.
  maandag 27 september 2010 @ 15:33:52 #57
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_86902628
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:22 schreef thimothy-afca het volgende:
Weetje, echt mensen..

:') Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  maandag 27 september 2010 @ 15:38:59 #58
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_86902825
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef thimothy-afca het volgende:

[..]

eejh geen geinen over Ajax hea :P
wel beste club :$
Nou dat heb je al mee van Vrouwen: ook geen verstand van voetbal :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_86903067
Thimothy-afca, denk eens na over het volgende:

Ben jij een meisje in een jongenslichaam die zich voordoet als thimothy-afca? Of ben jij thimothy-afca die zich voordoet als een meisje in een jongenslichaam?
Wat ik je wil zeggen is dat het leven van een jongen in principe niet meer of minder leuk is dan dat van een meisje. Het jongens-zijn gevoel, of meisjes-zijn gevoel is volledig of in ieder geval tot een groot deel met medicijnen aan te passen, ook op jouw leeftijd (en nog ouder).
De keuze is dus, moet ik mijn lichaam aanpassen, of moet ik mijn hormonen ed. aanpassen?

Welke keuze je het beste kan maken ligt voor een groot gedeelte aan je sociale omgeving
Hoe zien jouw ouders/familie/klas/vrienden/vriendinnen jou? als meisje of jongen? Hoe denk je dat ze zullen reageren op een geslachtsverandering? Wil je later kinderen? Hoe hoop je dat je liefdesrelaties er uit zien? Hoe 'normaal' wil je dat je leven er uit gaat zien?
Bedenk goed dat zeer veel ('normale') mannen en vrouwen zullen afschrikken van iemand die een geslachts veranderende operatie heeft ondergaan, je liefdesrelaties zullen waarschijnlijk alleen met mensen zijn die hetzelfde hebben laten doen en/of bi-homoseksuele mannen/vrouwen.

Het beste advies dat iemand jou kan geven op dit moment:
Maak een afspraak met je huisarts, hij zal je hier heel goed mee kunnen helpen zonder dat iemand het hoeft te weten. Beter dan iemand op internet of je ouders of vrienden, neem dat maar van mij aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door NDAsilenced op 27-09-2010 15:51:25 ]
pi_86903265
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:44 schreef NDAsilenced het volgende:
Thimothy-afca, denk eens na over het volgende:

-tekst-
Als je serieus bent dan is dit inderdaad het beste advies dat iemand je kan geven.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86903385
Dicht, PM aan TS :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')