ik weet zelf wel wat het is en hoe ik weet.quote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gender_identity_disorder
Hoe doe jij dat dan, gebruik jij dan je eigen lichaam, om pas jij het aan door zelf borsten te nemen,quote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef WatStinkJeLekker het volgende:
Ik zit sinds ik 17 ben af en toe in een meisjeslichaam. Maar dat vind ze niet zo erg.
Ik heb er ook niet zo'n problemen mee.
ik ben nu 16, en dus is geen optie meer..quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef JustRocking het volgende:
Hoe oud is TS? Anders kan je gewoon hormonen toegediend krijgen waardoor je je meer als vrouw gaat ontwikkelen dan als man. Ga btw gewoon naar je huisarts.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef thimothy-afca het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan, gebruik jij dan je eigen lichaam, om pas jij het aan door zelf borsten te nemen,
bijv. BH met sokken? want ik wil qua kleding zowizo als een meisje eruit zien
Wat zeggen je ouders erover?quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef thimothy-afca het volgende:
[..]
ik ben nu 16, en dus is geen optie meer..
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef thimothy-afca het volgende:
[..]
ik ben nu 16, en dus is geen optie meer..
Mijn vader, krijgt dit niet te horen,quote:
hoe ebdoel jij dit dan: 'een vrouwelijkere stem met dito lichaam gekrege'quote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Een vriend van me is op zijn (ff denken 24e) begonnen aan een kuur en heeft tegenwoordig gewoon borsten, heeft laser behandeling gehad voor het overtollig haar over zijn lichaam en heeft door de hormoon behandeling een vrouwelijkere stem met dito lichaam gekregen. Ze is er inmiddels heel blij mee. Ga gewoon naar de doctor, die kan je er echt mee helpen.
Hij/Zij/Het heeft na de behandeling zowel een vrouwelijker stem als lichaam gekregen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef thimothy-afca het volgende:
[..]
hoe ebdoel jij dit dan: 'een vrouwelijkere stem met dito lichaam gekrege'
quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef thimothy-afca het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan, gebruik jij dan je eigen lichaam, om pas jij het aan door zelf borsten te nemen,
Ik weet niet hoe jij erover denkt dan, maar ik zie dit niet als een probleem als ik weet hoe ik er 100% mee weet omtegaan,quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Haha, wat een grap. Wat is er kortzichtig aan mijn reactie's, het is aangetoond dat het een psychische stoornis is. Waarom zou iemand eraan toe moeten geven terwijl het evt. ook te verhelpen is in de vorm van therapie? En daarnaast is mijn reactie enigszins hard omdat TS niet de eerste troll zou zijn die met absurde problemen komt.
Dat ze (toen ze nog een hij was) een mannenlichaam had, zonder de secundaire geslachtskenmerken van een vrouw, nu heeft ze dat wel, vollere heupen en borsten. Met een stem die een paar octaven hoger is (aangezien dat ook enigszins bepaald wordt door hormonen. )quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef thimothy-afca het volgende:
[..]
hoe ebdoel jij dit dan: 'een vrouwelijkere stem met dito lichaam gekrege'
eejh geen geinen over Ajax heaquote:Op maandag 27 september 2010 14:52 schreef Spittie het volgende:
De oorzaak staat in het tweede deel van je username
Right, wil jij mij dan even de anatomische plaats van het zelfbewustzijn aanwijzen?quote:Op maandag 27 september 2010 14:52 schreef SlevinX het volgende:
In principe kan je helemaal niet in een ander lichaam zitten of in een verkeerd lichaam. We hebben geen ziel ofzo. Je kan hooguit een geestelijke afwijking hebben, omdat je vind dat je een meisje bent ofzo. Het blijft een psychische aandoening.
Maar ieder zijn eigen keus en ik hoop dat je gelukkig wordt!
Het is gewoon aantoonbaar dat de hormoondosering niet klopt hoor bij zulk soort menschen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef SlevinX het volgende:
Denk eens wetenschappelijk en biologisch goed na wat een meisje en wat een jongen is.
Dan zeg ik ook -> psychische aandoening
Ik snap niet wat die vraag met mijn opmerking te maken heeft. Ja het probleem zit in het zelfbewustzijn. En dat is psychisch.quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Right, wil jij mij dan even de anatomische plaats van het zelfbewustzijn aanwijzen?
en dat gevoel kreeg ik rond me 5/6e leeftijd.quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Aan alle wijsneuzen: Het is wetenschappelijk bewezen dat duidelijk verschil is tussen mannelijke en vrouwelijke breinen, wanneer je bij de vroegste ontwikkeling lichamelijk anders ontwikkelt dat het brein krijg je het gevoel in een verkeerd lichaam te zitten.
Ik gebruik m'n eigen lichaam daarvoor inderdaad. Als ik me in haar verplaats voelt dat alsof het zo is voorbestemd. Maar dit kan ik niet te vaak doen omdat het erg uitputtend is.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef thimothy-afca het volgende:
[..]
Ja, maar de hormoondosering bepaald wat je bent dus dan denk je toch ook aan hoe je je voelt.quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Het is gewoon aantoonbaar dat de hormoondosering niet klopt hoor bij zulk soort menschen.
Maar, hoezo uitputtend is?quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef WatStinkJeLekker het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n eigen lichaam daarvoor inderdaad. Als ik me in haar verplaats voelt dat alsof het zo is voorbestemd. Maar dit kan ik niet te vaak doen omdat het erg uitputtend is.
Mwah, voor de meeste mensen bepaald het deel tussen de benen wat ze zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ja, maar de hormoondosering bepaald wat je bent dus dan denk je toch ook aan hoe je je voelt.
Heel plat gezegd zou het niet moeten kunnen, maar die wetenschappers zullen het dan wel weten! weer wat geleerd.
maar leren kan je niet, ik weet zelf meer dan in zo'n boek staat, of op papier door een machine wordt uitgeprintquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ja, maar de hormoondosering bepaald wat je bent dus dan denk je toch ook aan hoe je je voelt.
Heel plat gezegd zou het niet moeten kunnen, maar die wetenschappers zullen het dan wel weten! weer wat geleerd.
Godver, snap je nu nog niet dat hij het al de hele tijd over seks met zijn vriendin heeft?quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef thimothy-afca het volgende:
[..]
Maar, hoezo uitputtend is?
hihi, dan zou ik neit uitgeput raken van me kleren en lichaam hurquote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Godver, snap je nu nog niet dat hij het al de hele tijd over seks met zijn vriendin heeft?
Plat gezegd:Pquote:Op maandag 27 september 2010 15:02 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Mwah, voor de meeste mensen bepaald het deel tussen de benen wat ze zijn.
maar zoals de meste vriendinnen en vrienden van me hebben en ik niet zijn hersens in me boxer/slipjequote:
quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef thimothy-afca het volgende:
[..]
echt jij kan echt wat krijgen van my hea.
Dus, je hebt een vriendin?quote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef thimothy-afca het volgende:
[..]
hihi, dan zou ik neit uitgeput raken van me kleren en lichaam hur
kijk mijn vriendin, die kleed me gwn uit dus jaa
uhu, doek straksies wel, want me ma wil da ik met haar mee ga nu ofzoquote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
Maar, timothy ff serieus, ga ff in dat Genderdysforie topic kijken, dan krijg je wat zinnigere reacties dan hier.
Ik ben zelf bi-seksueel, en wil echt worden, qua alles. maarjha, enige wrm ik deze topic starte was meer om,quote:Op maandag 27 september 2010 15:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, je hebt een vriendin?
Ben je dan lesbisch, denk je? Of denk je dat je als vrouw wel op mannen valt?
Eén goede raad, zoek hulp! Ik zeg niet dat je gek bent, want dit komt vaker voor dan je denkt, maar zonder hulp kom je er niet. Ga dus gewoon naar de huisarts en vraag om een doorverwijzing naar een goede psycholoog. Die weten vaak ook wel wat eventuele volgende stappen zijn.
Wil je niet lichamelijk echt een vrouw worden, maar alleen als een vrouw eruit zien, dan zijn er vast wel websites over dragqueens waar je tips kunt vinden.
Sterkte.
Geweldige inzichtelijke analyse. Op welke universiteit heb je dat geleerd?quote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef JustRocking het volgende:
TS valt op vrouwen dus is gewoon makkelijk maar wil wel borsten en een kutje omdat die dat gewoon lekkerder vindt dan een lul.
Oh, want daar was je zelf al achter gekomen? Mooi, dat is al een hele stap.quote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef thimothy-afca het volgende:
[..]
Ik ben zelf bi-seksueel, en wil echt worden, qua alles. maarjha, enige wrm ik deze topic starte was meer om,
hoe ik tot me 18e me uiterlijk als vrouw kan laten zien, bijv borsten..
niet om aan te horen da ik gek ben enc.
Lesbische mensen bestaan niet?quote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef JustRocking het volgende:
Ik geloof best dat je in een verkeerd lichaam kan zitten, maar dat ts dan nog op vrouwen valt lijkt me onlogisch.
drukstickNL, ga jij echt gvd is een leven zoeken, ik ben 16, heb dyslexty, en boeit mij wa of ik anders typ dan mongolen zoals jou.. dus als je gewoon je bek houd..quote:Op maandag 27 september 2010 15:15 schreef drumstickNL het volgende:
Serieus mensen, dit moet toch wel een troll zijn. Kijk dan naar dat spelling/taalgebruik, dat is amper nederlands te noemen. Ik ga hier verder niet meer serieus op in..
...quote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh, want daar was je zelf al achter gekomen? Mooi, dat is al een hele stap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |