abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87686937
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Zó, da's een verdomd mooi ding ^O^
Dankje :) En knetters wat is hij snel!
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_87687098
Hoii even een kleine update. Ik was 2 weken geleden gezakt bij Avanti voor de 3e keer (sneu) Maar sinds vorige week les ik nu bij Herst. :) Het gaat al stukken beter. Mijn rij-instructeur is een oude wijze man en weet meteen hoe ik mijn aandacht bij mijn rijlessen moet bijhouden en hoe ik mijn fouten moet corriceren. Ik heb het reuze naar mijn zin. Eindelijk een persoon niet die constant een stomme opmerking maakt en normaal les geeft. Ben er echt tevreden mee. Ik heb inmiddels al 3 lessen van gehad. (3x50 mins) Het gaat echt perfect. Dus vorige week bij mijn 3e les vroeg hij aan mij of ik een examen wilde inplannen. Hij zei dat ik er klaar voor ben, maar ik weet niet of ik moet aanvragen? Wat vinden jullie?
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:34:18 #278
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87687583
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:24 schreef koekii het volgende:
Hoii even een kleine update. Ik was 2 weken geleden gezakt bij Avanti voor de 3e keer (sneu) Maar sinds vorige week les ik nu bij Herst. :) Het gaat al stukken beter. Mijn rij-instructeur is een oude wijze man en weet meteen hoe ik mijn aandacht bij mijn rijlessen moet bijhouden en hoe ik mijn fouten moet corriceren. Ik heb het reuze naar mijn zin. Eindelijk een persoon niet die constant een stomme opmerking maakt en normaal les geeft. Ben er echt tevreden mee. Ik heb inmiddels al 3 lessen van gehad. (3x50 mins) Het gaat echt perfect. Dus vorige week bij mijn 3e les vroeg hij aan mij of ik een examen wilde inplannen. Hij zei dat ik er klaar voor ben, maar ik weet niet of ik moet aanvragen? Wat vinden jullie?
Klinkt een beetje als mijn verhaal haha ;) Of je moet inplannen... als je al 3 keer eerder op bent geweest ben je er in principe klaar voor natuurlijk, en het duurt toch nog wel een paar weken voor je ook echt op kan waarschijnlijk. In die tijd kun je nog een aantal lessen nemen. Ik heb ook na de 1e (dubbele) les bij m'n tweede rijschool het examen ingepland, en in de 3 weken die het duurde nog 5 dubbele lessen genomen. Sloot mooi aan. ^O^

Maar als je zelf niet het gevoel hebt dat dat genoeg tijd is, kun je beter een paar lessen extra nemen misschien. Dat voel je zelf het beste :P
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:21 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Dankje :) En knetters wat is hij snel!
Hoeveel PK heeft zo'n ding nou? En hoe snel gaat-ie? (naar de 100 en topsnelheid? :P )
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87687658
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:24 schreef koekii het volgende:
Als je instructeur denkt dat je er klaar voor bent.......waarom twijfelen?
Nu rij je ws. nog geen examenniveau maar je instructeur denkt vooruit. Hij weet hoe snel je leert, hoe je bent en zo.
Je kunt ook wachten tot je op examenniveau rijdt en dan pas aanvragen maar dan zit je een paar weken onnodig lessen te nemen en betalen of je zit afwachtend uit je neus te vreten.

Vertrouw die man maar gewoon, aanvragen die hap! ;)
pi_87688991
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:34 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als mijn verhaal haha ;) Of je moet inplannen... als je al 3 keer eerder op bent geweest ben je er in principe klaar voor natuurlijk, en het duurt toch nog wel een paar weken voor je ook echt op kan waarschijnlijk. In die tijd kun je nog een aantal lessen nemen. Ik heb ook na de 1e (dubbele) les bij m'n tweede rijschool het examen ingepland, en in de 3 weken die het duurde nog 5 dubbele lessen genomen. Sloot mooi aan. ^O^

Maar als je zelf niet het gevoel hebt dat dat genoeg tijd is, kun je beter een paar lessen extra nemen misschien. Dat voel je zelf het beste :P
[..]

Hoeveel PK heeft zo'n ding nou? En hoe snel gaat-ie? (naar de 100 en topsnelheid? :P )
Ik heb hem nu nog begrensd op 34pk. Qua acceleratie van 0-100kmh heeft dit niet zoveel invloed(ik denk zo rond de 4-5 sec) maar de topsnelheid ligt een stuk lager(190 tegenover 270 onbegrensd).
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_87689299
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:35 schreef vannelle het volgende:

[..]

Als je instructeur denkt dat je er klaar voor bent.......waarom twijfelen?
Nu rij je ws. nog geen examenniveau maar je instructeur denkt vooruit. Hij weet hoe snel je leert, hoe je bent en zo.
Je kunt ook wachten tot je op examenniveau rijdt en dan pas aanvragen maar dan zit je een paar weken onnodig lessen te nemen en betalen of je zit afwachtend uit je neus te vreten.

Vertrouw die man maar gewoon, aanvragen die hap! ;)
Ik weet het niet. Ik twijfel nog een beetje. Van mijn vorige rij-instructeur bij Avanti was ik er ook klaar en daar ging het 3 x mis. Dus vandaar. Maar ik had altijd het gevoel dat ik er klaar voor was alleen de kijkgedrag was slecht. ;(

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:34 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

[..]

Klopt, zo doe ik het ook altijd. :P
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:09:09 #282
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87689336
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat koeki! Achteraf haast spijt dat ik niet naar Hers ben gegaan.. Had me een hoop ellende en vooral geld bespaard. Hoe dan ook, als je instructeur vind dat je er klaar voor bent, doen! Niet twijfelen, je kunt toch niet meteen afrijden, dus je kunt tussendoor nog wat lesjes volgen :) Je hebt al 3 keer op examen niveau gezeten, dus dat ben je nog steeds natuurlijk meid! Echt heel fijn om te lezen!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_87698618
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef koekii het volgende:

alleen de kijkgedrag was slecht. ;(

Dan weet je waar je aan moet werken. ;)
pi_87702140
Laatste lessen + examen zijn gepland, en nu gaat het ook allemaal gewoon door en lukken vind ik.

2, 4 en 5 november ben ik weer op de weg.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:48:22 #285
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87706837
Net mijn rijbewijs opgehaald en eerste ritje gemaakt :')......
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:49:30 #286
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87706872
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef -SG- het volgende:
Net mijn rijbewijs opgehaald en eerste ritje gemaakt :')......
Vertel vertel! Is iedereen en de auto nog heel? ;)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:52:48 #287
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87706988
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:49 schreef Purdey het volgende:

[..]

Vertel vertel! Is iedereen en de auto nog heel? ;)
In de auto wel ja....

Nee grapje. Was in staat om in een ritje van een kilometer de auto 2 keer af te laten slaan :').

Maar zoals ik net ergens anders ook al zei, de zin; 'Een diesel rijdt toch anders als benzine.' ga ik in veelvaak gebruiken :D!
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:53:43 #288
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87709108
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:52 schreef -SG- het volgende:

[..]

In de auto wel ja....

Nee grapje. Was in staat om in een ritje van een kilometer de auto 2 keer af te laten slaan :').

Maar zoals ik net ergens anders ook al zei, de zin; 'Een diesel rijdt toch anders als benzine.' ga ik in veelvaak gebruiken :D!
Maakt helemaal niet uit, was tot een paar weken geleden mijn grootste angst, het af laten slaan van de auto. Maar je hebt het in een diesel geleerd, dus dan krijg je het met een andere auto ook wel weer aangeleerd :) De mijne sloeg gister nog af met achteruit inparkeren, maar daar lach ik inmiddels gewoon om ;)
pi_87714234
Jeuj. Meeleespost. :@
Afgelopen zaterdag eerste rijles gehad. ;o spannend ;D
pi_87731893
23/11 weer examen
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:06:29 #291
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87732355
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
23/11 weer examen
Succes ;) Hopelijk brengt de 4e keer jou ook geluk :P

Ik heb vanmiddag m'n pasje opgehaald en een goeie 10km terug naar huis gereden *O* Op de heenweg reden we achter iemand die ook pas geslaagd was en daar zat m'n moeder heel de tijd op te vitten dat die door moest rijden en dat het een schande was toen ze hem af liet slaan dus ik zat hem al te knijpen, maar het ging goed gelukkig :P Moest nog wel een noodstop maken bij een zijstraatje waar het heel slecht zicht is, maar dat is altijd daar dus ik reed maar heel langzaam.

Donderdag moet ik naar het ziekenhuis, ruim 50km en groot stuk snelweg. Spannend :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_87737535
Ben verdomme geslaagd voor m'n theorie *O*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 00:24:33 #293
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87737550
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:24 schreef Straalkachel het volgende:
Gefeliciteerd *O* Da's al 1 deel ;)
pi_87737651
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O* Da's al 1 deel ;)
Thnx, idd :P ben al blij dat dit achter de rug is. _O_
pi_87741311
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:24 schreef Straalkachel het volgende:
Gefeliciteerd ^O^

9 uur begint mijn rijles weer.. hopelijk gaat het goed. :+
pi_87741552
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:06 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Succes ;) Hopelijk brengt de 4e keer jou ook geluk :P

ik hoop het toch ook.. wordt er wat moedeloos van als ik het weer niet haal :')
pi_87742731
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 08:07 schreef Franneh het volgende:

[..]

Gefeliciteerd ^O^

9 uur begint mijn rijles weer.. hopelijk gaat het goed. :+
Of niet, want hij is ziek :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:41:45 #298
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_87742873
Een auto slaat na jaren rijden ook nog wel eens af hoor. Op een gegeven moment heb je er een gevoel voor, maar soms maak je gewoon een fout. Vooral als je te snel wilt.

Ik vond rijden zonder instructeur naast me makkelijker. Ironisch genoeg rij ik ook slechter als mijn vriendin bij me in de auto zit. Ik weet niet, mijn theorie is dat ik makkelijker fouten maak omdat ik denk dat er wel iemand naast mij zit die ingrijpt als het fout gaat.. of zo. Bij alleen rijden let ik meer op én rij ik relaxter, waardoor ik minder fouten maak.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_87743409
Jongens, ik ben eronder uit. Examen staat ingeplant op 1 november. Hopelijk dat de 4e keer mij zegenviert. :D
pi_87743480
Ik rij ook slechter als de instructeur heel veel commentaar gaat geven. Dan heb ik het idee dat ik niet meer hoef op te letten omdat alles toch wordt voorgekauwd :P . Je hebt het idee dat je alleen maar zijn 'opdrachten' moet uitvoeren en daarbij precies doen/kijken wat hij zegt. En als hij dan een keer niks zegt vergeet je al snel te kijken bijvoorbeeld. Terwijl als hij zijn mond houdt let je veel beter op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')