abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:25:42 #251
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_87620114
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:05 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ga je wel in een schakelauto lessen? Dan vind ik het eigenlijk best vreemd dat je in een automaat begint, dan leer je het toch eerst 'fout' aan?
inderdaad vreemd ja, ik begin ook direct in een schakelauto dacht dat iedereen dat deed. straks ben je zo'n amerikaan die niet kan schakelen. :P
pi_87623877
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef _Twinkle het volgende:
Inmiddels al 4 lessen gehad, tis nog wel spannend!
Ik les nu in een automaat, wie is ook zo begonnen? Of zijn jullie gelijk begonnen in een schakelauto?
Ik krijg ook gewoon les in een schakelauto. Blijft ook zo. :P
pi_87626497
Ik ga uiteraard wel voor een schakelrijbewijs, ik vond het zelf ook raar.
Hun slagingspercentage op Rijschoolvergelijker.net is 66-70% geslaagd voor de 1e keer, dat is toch wel netjes?
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:32:34 #254
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87626907
Dat wel ja. Al weet ik niet hoe betrouwbaar die gegevens zijn
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87628317
Ik geloof dat soort getallen ook niet echt... en dan nog, wat heb je aan de procenten. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen. :P
pi_87629545
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:11 schreef BasementDweller het volgende:
Of je instructeur nou de voor je schakelt of de automaat, zal niet zo vreselijk veel uitmaken. Maar ik begon de eerste les al met schakelen dus dan kan je beter gewoon in een schakelauto beginnen lijkt me.
schakelen is best eitje :D t lijkt zo ingewikkeld maar dr is ook geen fluit aan :')
pi_87630080
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:25 schreef Franneh het volgende:
Ik geloof dat soort getallen ook niet echt... en dan nog, wat heb je aan de procenten. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen. :P
Wat geloof je er niet aan? En ga je liever naar een school waar 1% slaagt of waar 90% slaagt? :P
pi_87630323
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:22 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Wat geloof je er niet aan? En ga je liever naar een school waar 1% slaagt of waar 90% slaagt? :P
Nee oke, dan kies ik wel voor de school met 90%.. dat is waar. :P
Denk wel dat ze cijfertjes overal wel vandaan kunnen halen. (maar dat is mijn 1e gedachte hoor.. weet verder niks van rijscholen af :+ )
pi_87631134
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:28 schreef Franneh het volgende:

[..]

Nee oke, dan kies ik wel voor de school met 90%.. dat is waar. :P
Denk wel dat ze cijfertjes overal wel vandaan kunnen halen. (maar dat is mijn 1e gedachte hoor.. weet verder niks van rijscholen af :+ )
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar ik denk dat die cijfers wel betrouwbaar kunnen zijn (zolang het via CBR gaat). Want bij CBR wordt natuurlijk precies geregistreerd hoeveel examens er afgenomen zijn en hoeveel daarvan succesvol zijn.
pi_87631152
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:52 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar ik denk dat die cijfers wel betrouwbaar kunnen zijn (zolang het via CBR gaat). Want bij CBR wordt natuurlijk precies geregistreerd hoeveel examens er afgenomen zijn en hoeveel daarvan succesvol zijn.
Daar zit wat in. :+
pi_87633418
http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2 daar kun je rijschool kiezen mbt slaginspercentages
lama
pi_87641489
Heb afgelopen donderdag mijn 26e uur les gehad, en dit was de eerste keer dat ik 'm niet heb laten afslaan tijdens het lessen :@ :@
Ook mijn kijkgedrag en dan vooral de dode hoek zag er nu ook stukken beter uit dan voorheen zei mijn instructeur, dus hij wilde me over een maandje wel op examen hebben..
Nu nog even theorie halen |:(
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:26:22 #263
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87669597
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:16 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Heb afgelopen donderdag mijn 26e uur les gehad, en dit was de eerste keer dat ik 'm niet heb laten afslaan tijdens het lessen :@ :@
Ook mijn kijkgedrag en dan vooral de dode hoek zag er nu ook stukken beter uit dan voorheen zei mijn instructeur, dus hij wilde me over een maandje wel op examen hebben..
Nu nog even theorie halen |:(
Over afslaan van de motor hoef je je geen zorgen te maken. Dat zal in je jonge bestaan als beginnend chauffeur nog wel vaker gaan gebeuren. Belangrijk is wel dat je niet in paniek raakt, maar rustig blijft en de auto weer opnieuw start. Heel grappig dat er altijd een moment is dat het ineens goed gaat. Fijn ook, om vooruitgang te zien. Zelfs op m'n examen sloeg de motor nog af, omdat iemand mij geen voorrang verleende, en ik te snel weer op probeerde te trekken. Uiteindelijk was ik gewoon geslaagd en heeft de examinator er niet eens iets over verteld in zijn 'eind-praatje'.
Met je theorie zou ik dan wel op gaan schieten, rij je nog niet zo lang les? Of is het er gewoon nog niet van gekomen?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_87672047
Ik heb mijn motor *O* Kostte wat moeite om hem op te halen ( :') ) maar dat is het zeker waard :D
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_87672155
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:26 schreef Purdey het volgende:

[..]

Over afslaan van de motor hoef je je geen zorgen te maken. Dat zal in je jonge bestaan als beginnend chauffeur nog wel vaker gaan gebeuren. Belangrijk is wel dat je niet in paniek raakt, maar rustig blijft en de auto weer opnieuw start. Heel grappig dat er altijd een moment is dat het ineens goed gaat. Fijn ook, om vooruitgang te zien. Zelfs op m'n examen sloeg de motor nog af, omdat iemand mij geen voorrang verleende, en ik te snel weer op probeerde te trekken. Uiteindelijk was ik gewoon geslaagd en heeft de examinator er niet eens iets over verteld in zijn 'eind-praatje'.
Met je theorie zou ik dan wel op gaan schieten, rij je nog niet zo lang les? Of is het er gewoon nog niet van gekomen?
Gewoon te druk gehad en te lui geweest.. Zomervakantie kwam er ook tussendoor.. Nja goed, even snel halen dan maar :)
pi_87672536
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

inderdaad vreemd ja, ik begin ook direct in een schakelauto dacht dat iedereen dat deed. straks ben je zo'n amerikaan die niet kan schakelen. :P
Ik ben Nederlands, maar ik kan voor geen meter schakelen.
Ben blij dat ik mn rijbewijs toch heb gehaald.
Zodra ik later een eigen auto heb (en m dus niet hoef te delen met mn vriend),
koop ik een automaat! :D
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?!
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:11:01 #267
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87673625
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:31 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb mijn motor *O* Kostte wat moeite om hem op te halen ( :') ) maar dat is het zeker waard :D
Gefeliciteerd Jac0bus! Tof hoor, lekker zelf karren met de motor :)
pi_87673678
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef Purdey het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Jac0bus! Tof hoor, lekker zelf karren met de motor :)
Zeker :) Echt zo'n lawaai supersport dus iedereen kijkt om als ik langsrij :P
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:25:12 #269
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87674215
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Zeker :) Echt zo'n lawaai supersport dus iedereen kijkt om als ik langsrij :P
Pics :9~

Ik hoorde net dat als het een beetje meezit, m'n pasje morgen al op het gemeentehuis ligt ipv donderdagavond *O* Ik ben wel echt superzenuwachtig om zelf te rijden, niemand naast me die in kan grijpen als ik iets stoms doe... ik ben echt bang dat ik op de terugweg al een ongeluk maak of zo :X Hadden jullie dat ook voor je eerste eigen rit? En het zal wel loslopen, maar ik heb wel vaker faalangst en nu mis ik een groot stuk veiligheid van een instructeur
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_87674369
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:25 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Pics :9~

Ik hoorde net dat als het een beetje meezit, m'n pasje morgen al op het gemeentehuis ligt ipv donderdagavond *O* Ik ben wel echt superzenuwachtig om zelf te rijden, niemand naast me die in kan grijpen als ik iets stoms doe... ik ben echt bang dat ik op de terugweg al een ongeluk maak of zo :X Hadden jullie dat ook voor je eerste eigen rit? En het zal wel loslopen, maar ik heb wel vaker faalangst en nu mis ik een groot stuk veiligheid van een instructeur

*O*
pi_87677503
joepie me examen is vandaag aangevraagd *O*

kan ongeveer eind november pas waarschijnlijk -O-
het is patat
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:33:30 #272
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87681842
Zo Jac0bus, het is alsof de motor vlak voor mijn neus staat zo groot is die foto _O-
Maar verder oehlala, mooi! O+ Vele veilige km'ers gewenst :*
pi_87683107
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:33 schreef Purdey het volgende:
Zo Jac0bus, het is alsof de motor vlak voor mijn neus staat zo groot is die foto _O-
Maar verder oehlala, mooi! O+ Vele veilige km'ers gewenst :*
In het echt ook even wennen qua rijderspositie etc. vergeleke met de lesmotor, heel anders!
pi_87685741
Dat went snel. ;)
Gefeliciteerd man!! *O*

Veel plezier er mee! Maar dat zal wel lukken. ;)
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:19:56 #275
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87686836
Zó, da's een verdomd mooi ding ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')