Dat dus...quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
Heel veel succes allemaal!! Ik hoor vanavond wel hoe het was...
Dank je. Het gaat al een heel stuk beter hoor, maar aangezien ik gisteren nog wat koorts had en ik me vanochtend ook nog wel gammel voelde leek het me toch echt verstandiger om er een pyamadag van te maken zodat ik morgen hopelijk weer 'up and running' ben...quote:
En Fok! Steady Crew?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef cafca het volgende:
Weer thuis, voorlopige uitslag (onder voorbehoud):
1. We !!! Imaginary Boys (WeezerButler)
2. Stop Making Senseo (Newbiedoobiedoo)
3. ConXeurs (Burnett)
...
30(!) Fok-A-Delic (Belsen, Berkery, Bukgeit, Ranja)
38
We hadden in Paul een goede vervanger, maar het grote hiaat bleek toch wel in de hedendaagse Hiphop/rap/R&B meuk te zitten........ Wel weer een aantal erg leuke vragen (ook een paar minder leuke, maar goed....), al met al een gezellige middagquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ow. Nou ja, ik ben toch trots op ze.
Ik ook!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Grappig, dat was juist veruit onze minste ronde.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef cafca het volgende:
Weer niet bij de bovenste helft, wel één vraag top 5 gescoord (de plaatsnamen vraag),
Tja, ik vond die producers-vraag ook beduidend minder. Maar gelukig geen video-clip-vraagquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Grappig, dat was juist veruit onze minste ronde.
De minst leuke ronde was trouwens de madiwodovrijdagronde. Te moeilijk en er was bijna geen knap nummer in te vinden. Voor de rest was het wel weer vanouds. Missie (top 3 en dan boven Burnett) is geslaagd.
Ja, dat op zich wel. Maar als je Rick Okasek en Mick Ronson wel weet te herkennen, maar niet weet welke platen zij geproduceerd hebben, heb je aan die kennis verder weinig.......quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, die vond ik leuk. Beste muziek van de quiz. Veruit.
Niet terecht maar bedanktquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wij waren 31e... En ook weer thuis, maar dat is voor mij niet zo'n prestatie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef cafca het volgende:
Weer thuis, voorlopige uitslag (onder voorbehoud):
1. We !!! Imaginary Boys (WeezerButler)
2. Stop Making Senseo (Newbiedoobiedoo)
3. ConXeurs (Burnett)
...
30(!) Fok-A-Delic (Belsen, Berkery, Bukgeit, Ranja)
38 () Fok Steady Crew (Gambolputty, Peaceman, Cafca)
Weer niet bij de bovenste helft, wel één vraag top 5 gescoord (de plaatsnamen vraag), bij de andere vragen een hoop punten laten liggen. ( dat beeld......dat is in Parijs.....op Père Lachaise......vlakbij het graf van Jim Morrison.....waar wie is die vrouwl........ bleek het dus gewoon Jim Morrison te zijn
)
Indiaerquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd hoe iedereen het gedaan heeft, maar ze zullen nog wel bij de Chinees zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |