abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87010804
Wij liggen nog in bed. Ik voel me ook niet zo lekker vandaag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 30 september 2010 @ 09:19:53 #202
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87010854
Hier een dame die al een week lang niet meer in slaap kan/wil vallen na de voeding die zo rond 3-4 uur 's nachts valt ;( Ik ben moe ;(
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 30 september 2010 @ 09:20:22 #203
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87010865
Beterschap Tico.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87010873
lekker die slapende kindjes O+
floris sliep van 9 tot kwart voor 4 (laatste voeding om 8uur dus had m ingepland). hij lag om elf uur, half 12 zo lekker te slapen dat k m maar heb laten liggen. en daarna heeft ie van kwart over4 tot 9 geslapen, dus dat was ook lekker.
  donderdag 30 september 2010 @ 10:40:33 #205
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87013024
Saffier -O- Heb je een idee hoe het kan komen?

Orea wat goed!

Son, mooi dat Floris ook goed heeft geslapen, alleen jammer dat je er toch 's nachts uit moest.

Hier begon Nathan wat te miepen om 2 uur, ik dacht bij mezelf "ja hallo, je hebt bewezen het prima tot 4 uur uit te houden, ik stop je in en hoor je vanzelf wel", dat werkte, hij kwam pas om 5 uur! Maar hij wordt 's nachts wakker van zn handjes, dus die heb ik weer onder de deken gestopt en binnen een minuut was het stil. Heb voor de zekerheid nog gekeken of alles goed was maar alles was goed. En vanochtend werd hij pas om 9.30 wakker, en nu ligt hij er weer in.
Hm, net gekeken maar hij zat me met grote ogen aan te staren. Misschien toch nog maar een keer in de box en daarna weer naar bed.
pi_87013166
vond t nirt erg hoor pessie vannacht. ik wist dat ie zou komen dus dan is t niet zo'n ramp :)
pi_87015266
Hier heb ik haar na de voeding van 21 uur lekker laten tukken en toen kwam ze om 3 uur. Dat werkt dus beter dan wakker maken, zo te zien. :)

Oh en verder ben ik zo gek op mijn kleine meisje, he. O+ Ik had me van tevoren echt niet voorgesteld dat het zo leuk zou zijn, had het veel zwaarder verwacht. Nu heb ik ook niet de moeilijkste baby, maar los daarvan: wat is het gewoon heerlijk om je eigen kind te hebben. O+ Ik wil er nog wel 10! :P
pi_87015748
Wakker maken heeft hier ook geen zin.
Als ze zelf van 21u tot 3 zou slapen en ik maak haar wakker om bijv. 00:00, wordt ze alsnog om 3 uur wakker.
Althans, dat was 1.5 a 2 weken geleden steeds zo, doen we dus niet meer ;)

M'n meisje heeft gister wel ff lekker geslapen van 22u tot 06u!! Hoera! :D
Ze slaapt hier overigens (dat zag ik voorbij komen) altijd in haar bedje en niet ergens anders.
pi_87016881
Hehe, ik hoor een kind.

Oh, door dr speentje laat ze ook iets langer tussen de voedingen waardoor ze iets beter en netter drinkt. Ook fijn!

Gister lagen we om 9 uur op bed, Jen was ziek... Ze kwam om half 3 en om half 6.. En 8 uur..
  donderdag 30 september 2010 @ 13:54:24 #210
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87019590
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:39 schreef Ticootje het volgende:
Hehe, ik hoor een kind.

Oh, door dr speentje laat ze ook iets langer tussen de voedingen waardoor ze iets beter en netter drinkt. Ook fijn!

Gister lagen we om 9 uur op bed, Jen was ziek... Ze kwam om half 3 en om half 6.. En 8 uur..
Niet leuk een ziek kind... Kan me voorstellen dat jij je dan ook niet zo lekker voelt.

Chilla gaat goed zo te horen!

Cantare, de meeste kids slapen nu dus zo'n 6 uur :D Hier is het om 22 u laatste voeding, 22.30 naar bed en dan meestal ergens tussen 4 en 5 weer ^O^ .
pi_87020299
quote:
Op donderdag 30 september 2010 11:49 schreef Cantare het volgende:

Oh en verder ben ik zo gek op mijn kleine meisje, he. O+ Ik had me van tevoren echt niet voorgesteld dat het zo leuk zou zijn, had het veel zwaarder verwacht. Nu heb ik ook niet de moeilijkste baby, maar los daarvan: wat is het gewoon heerlijk om je eigen kind te hebben. O+ Ik wil er nog wel 10! :P
Dit!!! O+ O+ O+
  donderdag 30 september 2010 @ 14:17:08 #212
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87020414
Verliefd zijn op je kindje roeleert O+

Maar ik vind het wel behoorlijk pittig allemaal als ik eerlijk ben. Ben benieuwd hoe het gaat worden als ik over een maand weer moet gaan werken....

Willem gaat in elk geval volgend weekend voor het eerst op vakantie :P Zat wat te spelen op vakantieveilingen.nl wilde eens kijken hoe het werkt en deed een belachelijk laag bod... Heb ik nog het hoogste bod ook :') Enfin, volgend weekend naar een park in de buurt van Arnhem dus... :D
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_87020428
Oh en mijn dochter is blonder dan blond.. En onze bezorgservice van TNT is een surinaamse jongen.. echt een schatje O+ die kwam ik net tegen en ik verwacht een pakketje, dus hij ging kijken of hij die had.. (niet helaas ;)) loopt ie weg en hij zegt: nou dan ws tot morgen! Zegt het omaatje, is dat de vader?

:') Echt die jongen is zwarter dan zwart!! :') En Leia's hoofd kwam een heel stuk boven de doek uit :D

Ik heb haar net gelijk even gewogen (thuis)... 6100 gram :X

Mijn speklap na het ontwaken (we werden om 11 uur wakker na de voeding van half 9 ;)) O+ (die blik!!)

pi_87020518
Misschien kleurt ze nog bij zal ze gedacht hebben?
pi_87020572
Wat tof Flugel :D wij willen ook nog een weekend/week weg met Leia deze herfst O+ Maar dan wel naar Duitsland ofzo :D

Ik moet zeggen dat ik het in het begin echt heftig vond.. voedingen, amper slaap, wennen aan elkaar.. maar dat gaat wel steeds beter en daardoor wordt het gevoelsmatig ook een stuk makkelijker!
pi_87020588
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Misschien kleurt ze nog bij zal ze gedacht hebben?
_O-
  donderdag 30 september 2010 @ 14:28:52 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87020806
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef Orea het volgende:
Wat tof Flugel :D wij willen ook nog een weekend/week weg met Leia deze herfst O+ Maar dan wel naar Duitsland ofzo :D

Ik moet zeggen dat ik het in het begin echt heftig vond.. voedingen, amper slaap, wennen aan elkaar.. maar dat gaat wel steeds beter en daardoor wordt het gevoelsmatig ook een stuk makkelijker!
Het voelt ook niet meer als echt zwaar, maar pittig is het wel. Op dagen dat Willem niet slaapt kan ik mezelf amper nog horen denken. Maar nu lijkt het goed te gaan, hij doet al voor de tweede dag op een rij een prima middagdutje in z'n eigen bed! En als hij wat beter slaapt is hij ook een stuk vrolijker, wat het zorgen ook weer makkelijker maakt. Ik zing liever voor een lachende baby natuurlijk :P

Martijn heeft gister voor het eerst z'n papadag genomen..... Ik vond het prima gaan, behalve het feit dat Willem de hele dag in z'n pyama heeft gezeten :D ("o ja, aankleden") Hij vond het trouwens wel echt heftig dat Willem het ritme en de dag bepaalde, wist ie meteen dat de thuiszitter het ook niet altijd makkelijk heeft ;)

En dat vakantieveiling is echt ideaal Orea, wel even op de bijkomende kosten letten voor je een bod plaatst, maar dan kun je echt voor redelijk lage bedragen iets boeken... Ook in Duitsland :Y
pi_87020967
De eerste nacht vond ik een hel.. De rest, ach Leyla is lekker makkelijk. Met de krampjes vond ik het vooral zielig.. Maar zwaar... Nee, Jen vond ik veel zwaarder.

Wij gaan eerste week november op vakantie. M. komt het weekend langs, en de rest ben ik lekker met de kindjes samen en mn ouders en opa en oma.
pi_87021083
Ik ben al eens via vakantieveilingen weggeweest! Soms is het echt top, soms heb je er een minder iets tussen zitten.. maar is wel een goeie om daar nog even te kijken inderdaad!

Die Martijn met zijn papadag :D Moet zeggen dat het bij Mart allemaal wel prima loopt, alleen die vergeet af en toe dat ik ook nog wel eens wat wil doen ;) zoals van het weekend: oh als het morgenochtend lekker weer is stap ik even op de motor! Dus ik keek hem al aan (met de blik van Leia hierboven :D) en zei: wat denk je ervan dat IK even een stukje weg ga op de motor?

En later: hij wilde uit bed springen om te gaan douchen.. Dus ik: hooo!! Hier is je dochter O+ IK ga nu even lekker uitgebreid douchen...

Hij heeft het besef nog niet helemaal wat dat soort dingen betreft.. dat ik het ook wel eens lekker vind om iets langer dan 2 minuten te douchen of even alleen op de motor weg te gaan..(zonder erbij na te denken zeg maar..) hij moet die switch nog maken!
pi_87021126
Pessie, helaas houd ik echt nog even mijn mond dicht :)

Tico, beteschap voor de ziekenboeg!

Flugeltje, ik heb ook al zitten spelen op vakantieveilingen.. Ik had niks helaas.. 3 euro geboden maar er bood er een 5 en toen was ie gesloten ;)

Orea, wat een schatje :D lekker wijs koppie

Nanique is hier ook al niet zo fit.. Zit verstopt.. ben druk in de weer met neusspray, luuf en de douche maar het helpt nog weinig.. Ze ligt nu weer op bed te huilen en slapen tegelijk :D

Ik ga mijn studie er maar eens even bij pakken!
Altijd blijven lachen... :)
  donderdag 30 september 2010 @ 14:42:34 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87021306
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:36 schreef Orea het volgende:
Ik ben al eens via vakantieveilingen weggeweest! Soms is het echt top, soms heb je er een minder iets tussen zitten.. maar is wel een goeie om daar nog even te kijken inderdaad!

Die Martijn met zijn papadag :D Moet zeggen dat het bij Mart allemaal wel prima loopt, alleen die vergeet af en toe dat ik ook nog wel eens wat wil doen ;) zoals van het weekend: oh als het morgenochtend lekker weer is stap ik even op de motor! Dus ik keek hem al aan (met de blik van Leia hierboven :D) en zei: wat denk je ervan dat IK even een stukje weg ga op de motor?

En later: hij wilde uit bed springen om te gaan douchen.. Dus ik: hooo!! Hier is je dochter O+ IK ga nu even lekker uitgebreid douchen...

Hij heeft het besef nog niet helemaal wat dat soort dingen betreft.. dat ik het ook wel eens lekker vind om iets langer dan 2 minuten te douchen of even alleen op de motor weg te gaan..(zonder erbij na te denken zeg maar..) hij moet die switch nog maken!
Herkenbaar! Geen onwil inderdaad, maar het is hier ook al een paar keer gebeurd dat er een mededeling kwam waarbij hij totaal niet stil had gestaan of ik dan wel beschikbaar was om op te passen :P Wat dat betreft bouw ik Willem wat makkelijker in dan hij. Zodra hij wat vaker een dag met Willem doorgebracht heeft gaat het hem vast ook makkelijker af...
pi_87021717
hmmz Leyla wordt wakker, ik haal dr uit bed... Gaat ze keihard verder slapen op mn schoot. :')

Nou ja, mag wel ff..
pi_87022842
Hier heb ik een kleine rockfan volgens mij :D
Net the Offspring bij 3FM en ik deed een beetje gek enzo.. en ze was bijna aan het schateren!! O+ héérlijk!

En nu ligt ze erin.. ze gaapte wel, maar lag met grote kijkers te kijken dus ik ben benieuwd...
pi_87022905
De mijne wilde toch wat drinken en viel weer in een diepe slaap, dus huppa... Lekker in dr wiegje. Vandaag zonder snuggle nestje. En het gaat al 3x goed.
pi_87023464
Haha papa's en baby's. Ja daar zit een apart verhaal aan vast :P
Maken die van jullie ook van die 'grappige' opmerkingen af en toe?
Hier huilde ze gister, zegt papa: 'wat wil ze nu'? (volgens mij heb ik al eens iets vergelijkbaars hier gelezen) :P

Ik ga vandaag uit eten en daarna een avondje weg met moeders.
Dus ik zei gister al, bedenk zelf even iets, morgen ben je ook alleen thuis ;)
Ja oeps, soms denkt hij inderdaad dat hij zijn ritme door kan volgen i.p.v andersom.
je moet echt leven naar je kindje en niet andersom. Dat komt later wel ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')