quote:Op woensdag 29 september 2010 15:11 schreef flugeltje het volgende:
nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee
kloteFOK!wet
Nou hij vond het blijkbaar leuk...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef flugeltje het volgende:
Zie net Martijn z'n hoofd in beeld verschijnen en Willem gezicht van huilen direct in lachen veranderen
Het kan ook het vals gezongen liedje wat erbij hoorde geweest zijn trouwens
Jammer dat er geen opnamefunctie op zit, was té lief om te zien gewoon
ik krijg altijd kriebels van termen zoals sprongetjes... Sorry...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef Orea het volgende:
Gewoon een prutteldagje? Is het de 5 weken sprong? (ze was toch een week over datum?)
En allemaal lekker slapende kindjes hierwat fijn!! Het is even de eerste dagen veel lopen en volhouden, maar dan gaat het vruchten afwerpen
Ik heb net met mijn dame op de grond gespeeld (foto in fototopic) en ze rolde zo van buik naar rug
daarna lukte het niet meer, dus zal wel toeval geweest zijn
maar heel grappig wel!
Die zelfde dame valt nu om van de slaap, dus ze gaat er weer in!
Heu! Nathan draaide maandag al!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik krijg altijd kriebels van termen zoals sprongetjes... Sorry...![]()
Orea, je bent een heuse trendsetter!
Je maakt ons wel heel nieuwsgierig... Kun je niet een tipje van de sluier oplichten?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:03 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Mereltje, volgende week kan ik het je vertellen hoeveel Nanique weegt..Denk zo rond de 6 Kilo nu. Ben benieuwd hoe het straks met voeden bij je gaat! Hier alleen bekend met KV. Als alles doorgaat kom ik binnenkort positief nieuws vertellen ja
Ik ga weer.. saai he?! Nanique huilt dus pluk haar zo maar eens uit bed. Heb iig een groot deel huishouden gedaan dus morgen de laatste dingen en dan kan Henk het weekend in en zelf alles gaan doen
tot snel lady's!
Voedend eten! Zo bedreven als dat ik daarin geworden ben...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:56 schreef Ticootje het volgende:
Als we optijd hadden gegeten had ik kunnen eten. Eten gaat zo op tafel en madam begint wakker te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |