abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86982071
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:11 schreef flugeltje het volgende:
nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee

kloteFOK!wet -O-
:D :D :D :D :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86982097
Mijn dame heeft er vandaag geen zin in... Ik hoor dr alweer pruttelen. Ze heeft vandaag nog geen fatsoenlijke slaap gemaakt, dat beloofd wat voor straks.
  woensdag 29 september 2010 @ 15:18:56 #178
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86982183
Zie net Martijn z'n hoofd in beeld verschijnen en Willem gezicht van huilen direct in lachen veranderen :D

Het kan ook het vals gezongen liedje wat erbij hoorde geweest zijn trouwens :')

Jammer dat er geen opnamefunctie op zit, was té lief om te zien gewoon O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86982273
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef flugeltje het volgende:
Zie net Martijn z'n hoofd in beeld verschijnen en Willem gezicht van huilen direct in lachen veranderen :D

Het kan ook het vals gezongen liedje wat erbij hoorde geweest zijn trouwens :')

Jammer dat er geen opnamefunctie op zit, was té lief om te zien gewoon O+
Nou hij vond het blijkbaar leuk...

Net weer speen terug gegeven, pop op dr neus... Zakt ze wel weer weg, maar de vraag is hoelang.. Ik weet niet wat ze vandaag heeft hoor... Ze heeft al een grote poepbroek gehad, dus dat kan m niet zijn..
pi_86982469
Gewoon een prutteldagje? Is het de 5 weken sprong? (ze was toch een week over datum?)

En allemaal lekker slapende kindjes hier :D wat fijn!! Het is even de eerste dagen veel lopen en volhouden, maar dan gaat het vruchten afwerpen O+

Ik heb net met mijn dame op de grond gespeeld (foto in fototopic O+) en ze rolde zo van buik naar rug :D daarna lukte het niet meer, dus zal wel toeval geweest zijn :D maar heel grappig wel!

Die zelfde dame valt nu om van de slaap, dus ze gaat er weer in! :W
pi_86982625
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef Orea het volgende:
Gewoon een prutteldagje? Is het de 5 weken sprong? (ze was toch een week over datum?)

En allemaal lekker slapende kindjes hier :D wat fijn!! Het is even de eerste dagen veel lopen en volhouden, maar dan gaat het vruchten afwerpen O+

Ik heb net met mijn dame op de grond gespeeld (foto in fototopic O+) en ze rolde zo van buik naar rug :D daarna lukte het niet meer, dus zal wel toeval geweest zijn :D maar heel grappig wel!

Die zelfde dame valt nu om van de slaap, dus ze gaat er weer in! :W
ik krijg altijd kriebels van termen zoals sprongetjes... Sorry... :P

Orea, je bent een heuse trendsetter!
pi_86982804
Nou ik ook hoor :') ik ben niet zo van de sprongetjes... (en regelen ook niet, maar dat heb ik hier ook nog niet gehad :P) maargoed, wie weet!

Whoehoe, trendsetter *O* :D
pi_86983421
Leuke foto's Orea O+
En nu al een roller? Toeval of niet: gewoon trots op zijn :7
  woensdag 29 september 2010 @ 15:59:43 #184
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86984161
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ik krijg altijd kriebels van termen zoals sprongetjes... Sorry... :P

Orea, je bent een heuse trendsetter!
Heu! Nathan draaide maandag al! :P ;) Kindjes van 2 maanden O+

En fluugs, schattig he zingende mannen. Manlief hier verzint zelf liedjes O+ .

Oh en Orea, ik denk dat jij door je hyperlactatie de regeldagen misschien hebt gemist? Heb ze hier namelijk wel echt en kijk stiekem een beetje op tegen de 3 maanden
pi_86984325
Mereltje, volgende week kan ik het je vertellen hoeveel Nanique weegt.. :) Denk zo rond de 6 Kilo nu. Ben benieuwd hoe het straks met voeden bij je gaat! Hier alleen bekend met KV. Als alles doorgaat kom ik binnenkort positief nieuws vertellen ja :)

Ik ga weer.. saai he?! Nanique huilt dus pluk haar zo maar eens uit bed. Heb iig een groot deel huishouden gedaan dus morgen de laatste dingen en dan kan Henk het weekend in en zelf alles gaan doen ;)

tot snel lady's!
Altijd blijven lachen... :)
  woensdag 29 september 2010 @ 16:07:21 #186
259886 pessie
pi_86984465
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:03 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Mereltje, volgende week kan ik het je vertellen hoeveel Nanique weegt.. :) Denk zo rond de 6 Kilo nu. Ben benieuwd hoe het straks met voeden bij je gaat! Hier alleen bekend met KV. Als alles doorgaat kom ik binnenkort positief nieuws vertellen ja :)

Ik ga weer.. saai he?! Nanique huilt dus pluk haar zo maar eens uit bed. Heb iig een groot deel huishouden gedaan dus morgen de laatste dingen en dan kan Henk het weekend in en zelf alles gaan doen ;)

tot snel lady's!
Je maakt ons wel heel nieuwsgierig... Kun je niet een tipje van de sluier oplichten?

En veel succes met werken!
pi_86984996
Dat zou misschien wel kunnen Pessie, dat ik dat daardoor gemist heb :)
CP ik ben mega trots op mijn wonderkind O+
pi_86985133
zonder overproductie hier ook niet echt regeldagen gehad hoor.
pi_86985775
Hier wel.. Maar ach, ze gaan ook weer voorbij.
De fokwet werkte bij ons zonet andersom, ze heeft lekker een uurtje geslapen ;)

Zielig he Pessie, als ze zo van slag zijn van de prikjes.. En Leia kan goed horen ^O^ de wijkverpleegster zei vervolgens: ze kan wel horen, maar of ze ook gaat luisteren... :')
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_86986452
Leyla kan goed horen, Mor ;) (al kan Leia dat ook wel goed hoor :D)

Hier een protesterende gup! Doodmoe, maar niet willen slapen, al begint ze nu langzaam weg te zakken...
pi_86990830
Als we optijd hadden gegeten had ik kunnen eten. Eten gaat zo op tafel en madam begint wakker te worden.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:22:38 #192
259886 pessie
pi_86992021
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:56 schreef Ticootje het volgende:
Als we optijd hadden gegeten had ik kunnen eten. Eten gaat zo op tafel en madam begint wakker te worden.
Voedend eten! Zo bedreven als dat ik daarin geworden ben...
pi_86992219
We did it!! Het lukte!!!
pi_86999091
De dame hier sliep gewoon van half 6 tot 8! Toen waren opa en oma er en deed ze even een showtje kletsen :D niet normaal!

Nu hopen dat ze straks wel lekker weer gaat slapen, maar ze is net zo uitgeput dat dat wel goed zal komen ;)
pi_86999317
floris heeft van 5 tot 8 geslapen.
ik heb kunnen koken, eten en nog naar de dieren van het circus kunnen kijken

en nu ligt ie alweer 40 minuten.

ik had toch de pacco gekocht, echt een uitkomst voor overdag! hij slaapt een stuk sneller!
pi_87000180
Oh fijn dat het ook voor Floris werkt Son!

Ik mag deze blijven lenen tot Leia hem niet meer nodig heeft, maar heel misschien dat ik er op marktplaats 1 bij scoor.. maar das puur voor als deze gewassen wordt.. ze slaapt momenteel dan beduidend minder als ze 1 slaapje zonder moet omdat ie te drogen hangt ;) maar ik twijfel nog!

Tis ook zo mooi als ik haar naar bed breng als ze moe wordt, dan draait ze haar koppie al als ik haar er nog in aan het wurmen ben en gaan haar oogjes vast dicht O+

Ik ga lekker afsluiten, mevrouwtje aftanken en dan snurken... Truste!! :*
pi_87000345
hij valt sneller m, of iig rustiger in slaap ermee. voor de nacht is t niet nodig vind ik, want dan slaapt ie gewoon goed.

weltruste!
pi_87010254
Mogguh!

Nou de trend blijft doorzetten hoor, 11 tot 5 en dat had langer gekund maar ze zat zo vol en dicht (neus) dat ik haar er maar uit heb gehaald om neusje vrij te maken en te voeden.. En daarna weer tukken tot net, nu ligt ze lekker te drinken :)
pi_87010508
Hier ook verkouden. We gaan zo maar eens douchen om de boel leeg te krijgen.
pi_87010709
Hier een dame die van de gelegenheid gebruik maakt, is tijdens het voeden in slaap gevallen en we liggen nu buik tegen buik O+ maar even van genieten ;) (en ze ligt steeds breeduit te lachen in haar slaap, zo cute! :D)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')