Dat!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef Orea het volgende:
Dat is inderdaad best lekker!!
Nathan prikjes! Agos (zat net op mobiel en niet alles bijgelezen)
Mevrouw had net een explosie in den luier.. verklaart het gekreun en gedoe van de afgelopen 2 nachtenze lag net even in de box en begon te miepen en te dreinen en ik keek goed: ogen bijna dicht! Dus hoppa, naar boven.. terwijl ik haar in de Pacco deed sliep ze al
en tis stil weer.. Hoefde niet eens terug voor de speen!
Kan niet zeggen hoe blij ik ben dat ik begonnen ben met die regelmaat en slapen in eigen bed!![]()
En ik had me toch een vage droom vannacht! Ik was weer zwanger (jeej voor dat) maar wel spontaan!
En dat stak toch even toen ik wakker werd.. Gek eigenlijk hè, al sinds mijn 18e weet ik dat alleen ivf het voor mij is en daar heb ik me jaren terug al bij neergelegd..(het kan tenminste! En helemaal nu we Leia hebben heb ik me er nog meer bij neergelegd, want kijk eens naar die kanjer
al zou er geen meer bijkomen, dan heb ik dit geluk!!) en dan nu ineens zo'n droom en dan toch wakker worden met het gevoel 'kon het maar! Als ik 1 ding kon wensen was dat het spontaan zwanger worden, gewoon niet ongesteld worden en dan verwonderd staan om de positieve test, zoiets...'
Hier komt er (mocht het lukken he!) zeker nog 1 bij, misschien nog wel 2quote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat!
Oh en over zwanger worden... Dat zit er hier niet meer in.Wel jammer, maar aan de andere kant is het ook wel goed zo. Maar mensjes maken is zo leuk.
Nou ja wij hebben er natuurlijk al 3 he?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Orea het volgende:
[..]
Hier komt er (mocht het lukken he!) zeker nog 1 bij, misschien nog wel 2ik rammel gewoon echt de pan al uit
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef Ticootje het volgende:
Mijn madam weegt nu 4440 gr. Dus ze komt gewoon goed aan, ondanks het spugen..
Dat was de info die we wildenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Oh en geslaagd voor de gehoortest.
Ja ik ook.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:11 schreef flugeltje het volgende:
nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee
kloteFOK!wet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |