abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86973128
hmmz toch niet.. ze spuugt m uit en als ik m terugstop gaat ze kokhalzen. :') :')

Ik heb nu maar een popje op dr neus gelegd, werkt ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86973154
Dat is inderdaad best lekker!! :Y

Nathan prikjes! Agos (zat net op mobiel en niet alles bijgelezen :P)

Mevrouw had net een explosie in den luier.. verklaart het gekreun en gedoe van de afgelopen 2 nachten :P ze lag net even in de box en begon te miepen en te dreinen en ik keek goed: ogen bijna dicht! Dus hoppa, naar boven.. terwijl ik haar in de Pacco deed sliep ze al O+ en tis stil weer.. Hoefde niet eens terug voor de speen!

Kan niet zeggen hoe blij ik ben dat ik begonnen ben met die regelmaat en slapen in eigen bed! ^O^

En ik had me toch een vage droom vannacht! Ik was weer zwanger (jeej voor dat ;)) maar wel spontaan! O+ En dat stak toch even toen ik wakker werd.. Gek eigenlijk hè, al sinds mijn 18e weet ik dat alleen ivf het voor mij is en daar heb ik me jaren terug al bij neergelegd..(het kan tenminste! En helemaal nu we Leia hebben heb ik me er nog meer bij neergelegd, want kijk eens naar die kanjer O+ al zou er geen meer bijkomen, dan heb ik dit geluk!!) en dan nu ineens zo'n droom en dan toch wakker worden met het gevoel 'kon het maar! Als ik 1 ding kon wensen was dat het spontaan zwanger worden, gewoon niet ongesteld worden en dan verwonderd staan om de positieve test, zoiets...'

:?
pi_86973217
Hallo allemaal!!
Weer even een berichtje van mij (waar halen jullie de tijd vandaan zeg) :P
Veel goede verhalen over lekkere lange nachten (en de wat mindere zo te lezen).
Hier slaapt Yinthe zo'n 7 a 8 uur 's nachts. Heerlijk!
Gister wel wat anders, erin om 19:30 en flesje om 01:30, ze lag te gieren!!
Vervolgens sliep ze wel weer van 02:00 tot 09:30, geen klagen ;)

Ze heeft net om 10u een voeding gehad en we willen straks even met de wagen op stap!
Mijn moeder vroeg of we mee gingen, ze is hier rond 12:30.
Normaal drinkt ze om de 3 a 4 uur, dan zou dus exact tijdens het wandelen zijn.....
Zeker weten dat ze gaat liggen gieren, dus hoe ik dat ga oplossen?
Ze moet na de voeding zeker 30min. rechtop gehouden worden anders komt er van alles weer uit :N
Dus dan maar wakker maken rond half 1, voeding en daarna pas op stap.

Onhandig, een spugertje.
Als ze goed boert en echt lang rechtop gehouden wordt is het wel te doen.
Alleen dus niet als je even lekker een middagje weg wilt omdat het eindelijk eens droog is en de zon schijnt!!
pi_86973263
Dank je voor de complimenten voor Femke O+

Ticootje dat is toch wel erg fijn zo'n speen. Ik had me eerst ook voorgenomen om het niet te doen, maar als ze blijft huilen en steeds wil zuigen aan je borst of vinger wordt je daar wel erg moe van :O

Sonnetje, ja ja onze kleintje zijn alweer bijna 3 maanden :o ik ga voortaan gewoon rekenen vanaf de 8ste toen ze is geboren dus dat duurt nog even ;) Femke heeft nog niet zoveel haar maar echt zo'n kuif/pluk bovenop haar hoofd met een matje :D

Pessie hoe was het bij de CB? ging het een beetje met de prikjes?
pi_86973269
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef Orea het volgende:
Dat is inderdaad best lekker!! :Y

Nathan prikjes! Agos (zat net op mobiel en niet alles bijgelezen :P)

Mevrouw had net een explosie in den luier.. verklaart het gekreun en gedoe van de afgelopen 2 nachten :P ze lag net even in de box en begon te miepen en te dreinen en ik keek goed: ogen bijna dicht! Dus hoppa, naar boven.. terwijl ik haar in de Pacco deed sliep ze al O+ en tis stil weer.. Hoefde niet eens terug voor de speen!

Kan niet zeggen hoe blij ik ben dat ik begonnen ben met die regelmaat en slapen in eigen bed! ^O^

En ik had me toch een vage droom vannacht! Ik was weer zwanger (jeej voor dat ;)) maar wel spontaan! O+ En dat stak toch even toen ik wakker werd.. Gek eigenlijk hè, al sinds mijn 18e weet ik dat alleen ivf het voor mij is en daar heb ik me jaren terug al bij neergelegd..(het kan tenminste! En helemaal nu we Leia hebben heb ik me er nog meer bij neergelegd, want kijk eens naar die kanjer O+ al zou er geen meer bijkomen, dan heb ik dit geluk!!) en dan nu ineens zo'n droom en dan toch wakker worden met het gevoel 'kon het maar! Als ik 1 ding kon wensen was dat het spontaan zwanger worden, gewoon niet ongesteld worden en dan verwonderd staan om de positieve test, zoiets...'

:?
Dat!

Oh en over zwanger worden... Dat zit er hier niet meer in. ;( Wel jammer, maar aan de andere kant is het ook wel goed zo. Maar mensjes maken is zo leuk.
pi_86973270
Heb je geen draagdoek Chillay? Dan kan je haar rechtop in de draagdoek doen na het flesje en zo toch alvast op weg!
pi_86973324
Yep, ik gebruik mn wandelwagen niet... Kan ik iedere keer 2 bedjes verschonen. :') Zeker als madam net heeft gegeten dan gaat ze echt in de doek als ik weg moet, en zelfs dan heb ik nog grote kans dat ik de hele lading tussen mn borsten terug krijg.
pi_86973362
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat!

Oh en over zwanger worden... Dat zit er hier niet meer in. ;( Wel jammer, maar aan de andere kant is het ook wel goed zo. Maar mensjes maken is zo leuk.
Hier komt er (mocht het lukken he!) zeker nog 1 bij, misschien nog wel 2 :) ik rammel gewoon echt de pan al uit 8)7
pi_86973459
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:15 schreef Orea het volgende:

[..]

Hier komt er (mocht het lukken he!) zeker nog 1 bij, misschien nog wel 2 :) ik rammel gewoon echt de pan al uit 8)7
Nou ja wij hebben er natuurlijk al 3 he? ;) Het moet allemaal eten en het wordt ook allemaal groot.
pi_86973984
Soms zo vervelend dat spugen (en niet alleen voor haar!) hihi.
Sinds ik haar na de voeding langer rechtop hou valt het bedjes verschonen wel mee gelukkig.
Heb dus (nog) geen doek waar ze in kan.... wil ik vanmiddag gaan scoren!

Ach, we zien wel hoe het gaat anders is thuis heel dichtbij, stad is echt op loopafstand!

We gaan gewoon zo laat mogelijk weg na de volgende voeding.
Als het dan maar niet stiekem (weeeeeer) gaat regenen!!
pi_86976160
Hallo Dames,

Ben een beetje bijgelezen maar heb zo weinig tijd.. Hoe heb ik het ooit bedacht werkende, studerende mama dat is druuuuuuuuuk! :D
Ik geniet ervan hoor maar tijd voor mezelf vinden is nu even erg lastig. Check mijn mail en verder kom ik bijna niet... Gelukkig kan ik via mijn telefoon twitter gebruiken zodat mensen weten dat ik nog leef haha.

Nanique gaat het eindelijk goed doen!! Ze slaapt lekker veel.. Vermaakt zich soms al in de box en heel voorzichtig en met een hoop gekrijs probeert mevrouw van rug naar zij te draaien.. :) Ze drinkt nu 5 flessen van 200 en slaapt vanaf half 8 's avonds tot de volgende ochtend 7 uur!! Heerlijk 2 kindjes op bed na half 8 zeg!

Ben zo blij dat het werken ook goed gaat! Heb namelijk totaal geen pijn meer aan mijn bekken alleen nog een klein beetje aan mijn rug. De fysio op mijn werk houd me goed in de gaten en heb wat tips gehad over hoe ik het beste kan lopen.. Kreeg bijv de tip om met mijn kont zwaaiend te lopen omdat je zo ook de spieren traint.. Dus van een waggel ben ik een wiebel nu haha :D

Hier en daar komen er wat veranderingen aan waarschijnlijk maar dat laat ik jullie binnenkort wel weten als het rond is.. Nu is het me hier iets te openbaar hihi..

Fijn om te lezen dat kindjes goed groeien en hun koppies rechtop houden..

Hopelijk tot snel!!

Liefs
Altijd blijven lachen... :)
pi_86976394
Oh Lieszdraaijer wat fijn dat het goed gaat met je en met Nanique. Lekker slapen en al pogingen doen tot draaien, leuk hoor :) Ik ben heel benieuwd wat je ons gaat vertellen, ben een nieuwsgierigje, neem aan dat het positief nieuws is ;)

Hoeveel weegt ze nu Nanique en haar lengte? kan ik een beetje gaan inschatten wat Femke straks uit de fles ongeveer gaat drinken. Ga nog wel om advies vragen bij het CB maar volgende week vrijdag ga ik afbouwen met borstvoeding. Hier drinkt ze ook 5 keer per dag maar per keer dus tussen de 60 en 90 cc kv en daarnaast dus borstvoeding..
pi_86976581
Mereltje dat heeft floris ook. doe dat plukje ook altijd omhoog :')

vervelend die droom eigenlijk orea. helemaal omdat t niet kan. maar lang leve ivf!

lijkt me zo leuk een broertje of zusje voor floris, maar nu nog niet. wil niet twee kinderen binnen een jaar :')
pi_86977125
Mijn meisje heeft dr geen zn an vandaag..
  woensdag 29 september 2010 @ 13:21:49 #165
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86977647
We zijn naar het cb geweest! En mijn mama was mee, heel fijn! Nathan vond de prikjes niet leuk en begon heel zielig te huilen, maar hij was snel getroost en daarna heb ik voeding gegeven dus was hij weer blij.

Hier de curves:
Gewicht

Lengte

Al met al binnen de gemiddelden maar onder het algemeen gemiddelde. Gaat dus prima!

Hij ligt nu al wel weer een hele tijd te slapen, oh, wet van Fok! Ik hoor iets door de babyfoon...

M'n moeder kon dus mee naar het cb! Was erg leuk! Mijn moeder heeft nog even gevraagd naar het bewegen van armen en benen omdat zij dat bij haar kinderen nooit heeft gemerkt en ze vind dat Nathan zoveel beweegt, ook in zn slaap. Maar de wijkverpleegkundige zei dat het normaal is. De wvk vond Nathan heel sterk en helder!* pessie trotse mama is.
De wvk zei dat we Nathan ook wel mochten inbakeren in een laken maar ik denk dat manlief daar niet om staat te springen. Hij houdt niet zo van het idee van inbakeren.

En nu is mn moeder weer weg... Gaat naar mn broertje in Wageningen om morgen in Rotterdam naar de begrafenis te gaan en vrijdag gaan ze weer terug, maar... Wij gaan zoals het nu lijkt volgende week woensdag die kant op *O*
pi_86979178
Je zult de plaatjes even zelf ergens moeten hosten en dan daarnaartoe linken pessie. Zo zijn ze niet te zien :)

Lekker dat jullie volgende week woensdag die kant op gaan *O*
En mooi om te horen dat alles goed is met Nathan :)
pi_86981407
Mijn madam weegt nu 4440 gr. Dus ze komt gewoon goed aan, ondanks het spugen..
pi_86981494
Muh, de mijne wil niet meer slapen in haar bedje 's middags..
's nachts geen probleem, 's ochtends ook niet, maar daarna :? Was gister ook al zo. En moe is ze wel, want ze viel net drinkend in slaap. Dan breng ik haar naar boven en wordt ze onderweg wakker, en nu ligt ze mopperend in d'r bedje.
Als ik nu heen ga wil ze er uit, dan komt er een big smile en gaan d'r handjes omhoog, zo van: pak mij, mama! Om dan weer weg te gaan vind ik gemeen. Dus ik laat haar ff pruttelen. Denk ik. :')
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 29 september 2010 @ 14:59:54 #169
259886 pessie
pi_86981519
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef Ticootje het volgende:
Mijn madam weegt nu 4440 gr. Dus ze komt gewoon goed aan, ondanks het spugen..
:o
Wat goed! *O*

Nathan is trouwens 4775 vandaag. En 57.5 cm.

Moet even kijken hoe ik het doe met de curves.

Ik heb een piepend, zielig jongetje dat op mij wil slapen ;( . Ikvind hem zo zielig...
pi_86981571
Oh en geslaagd voor de gehoortest. 8-)
  woensdag 29 september 2010 @ 15:08:11 #171
259886 pessie
pi_86981793
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Oh en geslaagd voor de gehoortest. 8-)
Dat was de info die we wilden :P ;)
*O*
pi_86981861
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:08 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat was de info die we wilden :P ;)
*O*
Ja ik ook. 8-)

Al weet je wel dat ze iets hoort want ik zag dat ze dikwijls wakker schrok van Jen, maar toch, wel fijn dat het gewoon goed is.
  woensdag 29 september 2010 @ 15:10:22 #173
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86981877
Heel goed Leyla, je eerste diploma *O* *O*

Hier na alle goede verhalen in dit topic Willem ook maar eens 's middags in z'n eigen bed gedropt... En ook hier schijnt het te werken :D Hij slaapt al een uurtje of 2/3 als een roosje O+ (zit nu met schuin oog naar de beeldbabyfoon te kijken) Martijn stond zelfs te boren op de kamer ernaast en hij slaapt gewoon verder :o

Ben nu druk bezig met het huishouden, dat is er de laatste dagen een beetje bij ingeschoten omdat hij continu entertainment nodig had...

Goed topic dit! 8-)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 29 september 2010 @ 15:11:13 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86981905
nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee

kloteFOK!wet -O-
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 29 september 2010 @ 15:12:46 #175
259886 pessie
pi_86981954
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:11 schreef flugeltje het volgende:
nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee

kloteFOK!wet -O-
-O- :* .

Ook ik ben begonnen met Nathan in zn eigen kamer leggen doordat Orea erover begon :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')