quote:Ik had nog even een vraagje. Elise heeft vaak rond 8 uur/half 9 's avonds een voeding. Is het verstandig om haar tegen middernacht nog eens wakker te maken voor een voeding zodat ze daarna tot 's morgens vroeg door kan slapen, of juist niet? De vorige keer dat ik haar niet wakker maakte, kwam ze om kwart voor 3. Vind ik geen probleem, maar ik vraag me af of ze dan haar lange slaapje vanzelf naar de nacht gaat verschuiven of dat ik daarin wat moet helpen.
Jeetjequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Leyla kan dr hoofdje al ophouden vanaf dag 3.. De kraamhulp stond er verbaasd van. (ik ook)
Ja, gisteren, en ze begon direct hongersignalen te vertonen toen ik haar wakker maakte en dronk goed. Maar daarna sliep ze "maar" 4 uur.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:17 schreef Orea het volgende:
Heb je al eens geprobeerd haar wakker te maken rond dat tijdstip voor voeding? Leia krijg ik namelijk echt niet wakker als ze echt diep slaapt (van de week geprobeerdze zakte gewoon constant weer weg en drinken ho maar!)
Ik zou het gewoon proberen, je merkt snel genoeg of ze dat 'trekt' of niet
bij floris werkt t ook niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:42 schreef Ticootje het volgende:
Nee, bij mij werkt het niet als ik Leyla wakker maak... Als ze geen honger heeft trekt ze heel vies haar neus op.
jaquote:Op woensdag 29 september 2010 09:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh ja wil iemand nog een witte lange mouwen romper van villa happ maat 68
je kind moet wel smal zijn. floris' hoofd past er niet eens doorheen, door t lijfje
vervelend he als ze zo vaak komen s nachtsje went zo snel aan de langere nachten
Elise dus vannacht ook weer... dus ik laat haar voortaan lekker pitten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
bij floris werkt t ook niet.
die slaapt dan alsnog maar 3/4 uur ipv lange ruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |