abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86936302
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik zorg voor laagjes. Dus ik heb een spagettiband truitje onder mn truitje met lange mouw. Het ene truitje doe ik omhoog, de andere omlaag... Zo ben ik het minst bloot.
Ha, dat doe ik ook.. Het wordt toch al flink kouder.

Madam was ook wat onrustig vannacht, maar ik denk dat ze wakker werd van d'r ergggg koude handjes. Ze had me toch een ijsklompjes om 6 uur.. Dus maar gevoed en een extra deken over, en vannacht maar pyjama en romper met lange mouwen. (nu had ze 1 met korte mouwen aan)

En CP, wat een groterd is jouw meidje! ^O^ Isabel is 4 maanden en 6,8 kilo en 64.5 cm..

Ik heb ook de hemarompers, en een paar van prenatal. Die laatste zijn veel langer en smaller dan die van de hema. En die van de hema zijn bij de lange mouwen veel langer ook.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_86936881
DaviniaHR de Friso 1 is hypoallergeen? Femke drinkt hyperallergeen.. vast niet anders had je het er wel bij gezet, maar ik vraag het even voor de zekerheid.

CP fijn dat het goed is gegaan met de prikjes, wat een grote meid heb jij zeg :o

Pessie is ga 4 dagen werken, 1 dag minder.

HIer ook HEMA rompers maatje 62-68, zitten inderdaad wat breed, qua lengte zijn ze prima.
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:24:21 #103
258612 nytar
boys boys boys
pi_86937093
mmm dan heb ik zeker een dik kind....de hema rompers vind ik juist heel mooi strak zitten! :@
(die witte strechrompers iig wel)
pi_86937191
Ik ook hoor Nytar! (maarja, praktisch 6 kilo bij 2 maanden en qua lente zit ze volgens mij inmiddels wel tegen de 60 cm.. volgende week even goed meten :))

Maarja, ik vroeg een Speklap en heb er één gekregen :P

zielig hè Mor, die koude knuistjes! Leia slaapt hoofdzakelijk nog in de Pacco en dan zitten haar handjes lekker binnen.. Maar heb haar na 5 uur zonder weggelegd en vanmorgen waren haar handen weer ijsklompjes! Zo mooi, als ik haar dan ga voeden, dan propt ze haar handjes echt tussen mijn (warme) borsten om op te warmen O+ doet Isabel dat ook?
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:28:46 #105
258612 nytar
boys boys boys
pi_86937255
Haha, ik kreeg een klein dun mannetje, maar ik heb er zelf een speklap van gemaakt! (ik had het hem beloofd! (met 2 maanden zat Jonas ook bijna op de 6 kilo, volgende week hoor ik wel weer wat er aan is gekomen, volgens mij weer behoorlijk wat!)
pi_86937327
dan gaan jonas en floris wel gelijk op geloof ik :)

en die stretchrompers zijn nog iets te groot, maar in verhouding zitten ze goed bij m
pi_86937334
:) Volgens mij begint Leia nu een beetje te stabiliseren (dat mag ook wel, voordat ik straks een half jaar oude baby van een kilo of 15 heb :')) want afgelopen week was ze op de thuisweegschaal volgens mij maar iets van 150 gram aangekomen.. das al beter inmiddels dan de gemiddelde 350/400 gram :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:14:09 #108
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_86938714
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:17 schreef Mereltje het volgende:
DaviniaHR de Friso 1 is hypoallergeen? Femke drinkt hyperallergeen.. vast niet anders had je het er wel bij gezet, maar ik vraag het even voor de zekerheid.

CP fijn dat het goed is gegaan met de prikjes, wat een grote meid heb jij zeg :o

Pessie is ga 4 dagen werken, 1 dag minder.

HIer ook HEMA rompers maatje 62-68, zitten inderdaad wat breed, qua lengte zijn ze prima.
Nee, is gewone Friso 1
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_86940338
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:27 schreef Orea het volgende:

zielig hè Mor, die koude knuistjes! Leia slaapt hoofdzakelijk nog in de Pacco en dan zitten haar handjes lekker binnen.. Maar heb haar na 5 uur zonder weggelegd en vanmorgen waren haar handen weer ijsklompjes! Zo mooi, als ik haar dan ga voeden, dan propt ze haar handjes echt tussen mijn (warme) borsten om op te warmen O+ doet Isabel dat ook?
Ze pakt met d'r handjes m'n borst altijd vast, net alsof het een fles is zeg maar. O+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:07:12 #110
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_86942695
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ze pakt met d'r handjes m'n borst altijd vast, net alsof het een fles is zeg maar. O+
Ik heb een foto waarop Nathan dat doet O+

En ik dacht dat mijn kind goed groeide! Gisteren 4750 gram bij exact 2 maanden, maar er is altijd een baas boven baas he ^O^ . Zo te horen doet nu Leia ruim over de 5 kilo. Morgen op het consultatiebureau wordt hij met hun weegschaal gemeten, dan vul ik ook mn bv.com curve weer in.

En ik heb bij de Hema ratelsokken gekocht O+ .
pi_86942853
Hahaha Pessie, maar als je mijn man ziet, dan is het niet gek dat Leia zo hard gaat ;) En Nathan is ook al ruim 2 kilo aangekomen nu toch? Wat dat betreft lopen ze gelijk op :)

Ze heeft wel haar slaapknopje gevonden hoor :o vanmorgen om 9 uur wakker, lag er om 11 uur weer in.. Heb haar om 1 uur wakker gemaakt (was 4 uur na voeding, wil niet dat er overdag langer tussen zit) en ze lag er om 2 uur weer in en ligt nog in coma :o hoef inmiddels soms maar 1 max. 2 keer terug voor speentje (en dan ligt ze echt met ogen dicht en mond open te wachten tot ik hem erin doe :D) en dan slaapt ze!
pi_86943044
lekker orea
floris heeft geen slaapdag vandaag. beetje van slag door vannacht denk ik :P

we zijn nu even lekker aan de wandel, nichtje ophalen van de psz, dus hopelijk slaapt ie lekker in de wagen.
pi_86943326
Leyla heeft de mopperknop uitgevonden... Vandaag wil ze niet zo graag zelf slapen. Ik heb net een uurtje met dr gelegen, maar dat schiet niet zo heel erg op.. Dan ligt ze tegen mn borst aan, in dr slaap ruikt ze melk en dus slaapt ze heel onrustig en gaat in dr slaap opzoek...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:24:56 #114
259886 pessie
pi_86943358
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Orea het volgende:
Hahaha Pessie, maar als je mijn man ziet, dan is het niet gek dat Leia zo hard gaat ;) En Nathan is ook al ruim 2 kilo aangekomen nu toch? Wat dat betreft lopen ze gelijk op :)

Al 2250 gram! Ik hoop dat ik de verdubbeling niet mis!

Son, lekker wandelen! Hebben wij net ook gedaan!
pi_86943450
Oh verdubbelen dat duurt nog wel ff, maar ze was dan ook 3700 gr. bij de geboorte..
pi_86943468
Wandelen, ga ik zo doen. Eerst ff thee leuten met vicks en rond half 5 ga ik Jen halen.
pi_86943529
Dat verdubbelen hoop ik ook dat dat nog eventjes duurt :') wellicht dat ze dan sommige kleding wat vaker dan 1 keer aan kan, voordat ze eruit gegroeid is...
pi_86943566
Ik heb nu gewoon kleding die nooit gedragen is.. ;(
pi_86943619
Arch, weer gemopper.... GA SLAPEN! Je bent WEL moe... :')
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:34:48 #120
259886 pessie
pi_86943680
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Orea het volgende:
Dat verdubbelen hoop ik ook dat dat nog eventjes duurt :') wellicht dat ze dan sommige kleding wat vaker dan 1 keer aan kan, voordat ze eruit gegroeid is...
Voordeel van een kleintje, dat verdubbelt sneller :P ;) :D _O- .
Wij mochten beginnen in maat 44, ook heel schattig, was hij alleen na 2 weken uit :') en iedere keer dat kleertjes niet meer passen zeg ik tegen manlief dat ik het zooo jammer vind dat ze niet meer passen en dan zegt hij 'is alleen maar goed, het betekent dat Nathan groeit en dat is de bedoeling'. Maar toch... Ik zou het niet erg vinden als sommige kleren gewoon meegroeiden.
pi_86943731
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef pessie het volgende:

[..]

Voordeel van een kleintje, dat verdubbelt sneller :P ;) :D _O- .
Wij mochten beginnen in maat 44, ook heel schattig, was hij alleen na 2 weken uit :') en iedere keer dat kleertjes niet meer passen zeg ik tegen manlief dat ik het zooo jammer vind dat ze niet meer passen en dan zegt hij 'is alleen maar goed, het betekent dat Nathan groeit en dat is de bedoeling'. Maar toch... Ik zou het niet erg vinden als sommige kleren gewoon meegroeiden.
44 :') :') Zelfs 50 heeft Leyla eigenlijk niet ingepast..

44 is zo lief! Poppenkleertjes. O+
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:54:11 #122
259886 pessie
pi_86944360
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

44 :') :') Zelfs 50 heeft Leyla eigenlijk niet ingepast..

44 is zo lief! Poppenkleertjes. O+
Soms pak ik ze uit de kast voor bezoek om te laten zien hoe klein Nathan was. *zwijmel*. Het waren ook zulke leuke kleertjes...
pi_86944384
Rompertjes van de hema vind ik wel fijn eigenlijk. Ondertussen zit ze al lang in maatje 62/68 en af en toe al groter :X
Wat is ze vandaag lekker veel aan het slapen vanwege de prikjes zeg. Wel zielig natuurlijk, maar ook wel even lekker voor mij :+
pi_86944436
Mevrouw begint er een sport van te maken, om precies in de 3 seconde dat ze geen luier om heeft bij het wisselen, zichzelf + aankleedkussen en alles onder te piesen :D schijnbaar piest het het lekkerst in je blote gat :P :') ik doe tegenwoordig al geen hoes meer om het kussen...

GMK jumpsuit 2 voor vandaag al uit de kast kunnen trekken :') gelijk romper maat 62-68 aangedaan. 50-56 mag definitief de kast uit :W :{w :'( (mijn baby wordt groot!!)
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:02:10 #125
259886 pessie
pi_86944669
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:56 schreef Orea het volgende:
Mevrouw begint er een sport van te maken, om precies in de 3 seconde dat ze geen luier om heeft bij het wisselen, zichzelf + aankleedkussen en alles onder te piesen :D schijnbaar piest het het lekkerst in je blote gat :P :') ik doe tegenwoordig al geen hoes meer om het kussen...

GMK jumpsuit 2 voor vandaag al uit de kast kunnen trekken :') gelijk romper maat 62-68 aangedaan. 50-56 mag definitief de kast uit :W :{w :'( (mijn baby wordt groot!!)
Wij leggen een schone luier onder de luier voordat we de luier afdoen. Werkt hier heel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')