Ha, dat doe ik ook.. Het wordt toch al flink kouder.quote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik zorg voor laagjes. Dus ik heb een spagettiband truitje onder mn truitje met lange mouw. Het ene truitje doe ik omhoog, de andere omlaag... Zo ben ik het minst bloot.
Nee, is gewone Friso 1quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:17 schreef Mereltje het volgende:
DaviniaHR de Friso 1 is hypoallergeen? Femke drinkt hyperallergeen.. vast niet anders had je het er wel bij gezet, maar ik vraag het even voor de zekerheid.
CP fijn dat het goed is gegaan met de prikjes, wat een grote meid heb jij zeg
Pessie is ga 4 dagen werken, 1 dag minder.
HIer ook HEMA rompers maatje 62-68, zitten inderdaad wat breed, qua lengte zijn ze prima.
Ze pakt met d'r handjes m'n borst altijd vast, net alsof het een fles is zeg maar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:27 schreef Orea het volgende:
zielig hè Mor, die koude knuistjes! Leia slaapt hoofdzakelijk nog in de Pacco en dan zitten haar handjes lekker binnen.. Maar heb haar na 5 uur zonder weggelegd en vanmorgen waren haar handen weer ijsklompjes! Zo mooi, als ik haar dan ga voeden, dan propt ze haar handjes echt tussen mijn (warme) borsten om op te warmendoet Isabel dat ook?
Ik heb een foto waarop Nathan dat doetquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ze pakt met d'r handjes m'n borst altijd vast, net alsof het een fles is zeg maar.
Al 2250 gram! Ik hoop dat ik de verdubbeling niet mis!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Orea het volgende:
Hahaha Pessie, maar als je mijn man ziet, dan is het niet gek dat Leia zo hard gaatEn Nathan is ook al ruim 2 kilo aangekomen nu toch? Wat dat betreft lopen ze gelijk op
Voordeel van een kleintje, dat verdubbelt snellerquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Orea het volgende:
Dat verdubbelen hoop ik ook dat dat nog eventjes duurtwellicht dat ze dan sommige kleding wat vaker dan 1 keer aan kan, voordat ze eruit gegroeid is...
44quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Voordeel van een kleintje, dat verdubbelt sneller![]()
![]()
![]()
.
Wij mochten beginnen in maat 44, ook heel schattig, was hij alleen na 2 weken uiten iedere keer dat kleertjes niet meer passen zeg ik tegen manlief dat ik het zooo jammer vind dat ze niet meer passen en dan zegt hij 'is alleen maar goed, het betekent dat Nathan groeit en dat is de bedoeling'. Maar toch... Ik zou het niet erg vinden als sommige kleren gewoon meegroeiden.
Soms pak ik ze uit de kast voor bezoek om te laten zien hoe klein Nathan was. *zwijmel*. Het waren ook zulke leuke kleertjes...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
44![]()
Zelfs 50 heeft Leyla eigenlijk niet ingepast..
44 is zo lief! Poppenkleertjes.
Wij leggen een schone luier onder de luier voordat we de luier afdoen. Werkt hier heel goed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:56 schreef Orea het volgende:
Mevrouw begint er een sport van te maken, om precies in de 3 seconde dat ze geen luier om heeft bij het wisselen, zichzelf + aankleedkussen en alles onder te piesenschijnbaar piest het het lekkerst in je blote gat
![]()
ik doe tegenwoordig al geen hoes meer om het kussen...
GMK jumpsuit 2 voor vandaag al uit de kast kunnen trekkengelijk romper maat 62-68 aangedaan. 50-56 mag definitief de kast uit
![]()
![]()
(mijn baby wordt groot!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |