DIHDquote:
Owquote:Op maandag 27 september 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
Tombo![]()
Ing riep al gister dat ze met Lush ging bubbelen.
Ik riep 'kijk nou uihuittttt met schuim'.
Cat riep 'luistert vooralllll niet naar die Greys'.
Dus tsjah
quote:
Bij de Lidl hadden ze bubbelmatten voor in badquote:Op maandag 27 september 2010 12:09 schreef Rewimo het volgende:
Wat voor bubbeldinges hebben jullie trouwens? Lijkt mij ook wel wat
Ga ik ook nog eens in bad
Ik hoop dat dit keer m'n buurmeisje wel van m'n pakje afblijftquote:
Sterkte Troveyquote:Op zondag 26 september 2010 23:51 schreef trovey het volgende:
Sylvester (Noortje zwart smoke met wit) is vanavond volledig onverwacht overleden. Ik hou rekening met Palle en dan knijpt er ineens een andere tussenuit. Hij kwam niet voor het avondeten en ik ga hem zoeken en kijk onder de bank, terwijl ik de woondeken wegtrek om eronder te kijken trek ik hem dood onder de bank vandaan.
Totaal voor vooraankondiging want 's middags had hij nog gewoon eten gepikt bij Palle.
Hij is 12 jaar en bijna 1 maand geworden.
Als ik jou trek doe ik deze er bovenop, dus wees gewaarschuwd!quote:Op maandag 27 september 2010 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit keer m'n buurmeisje wel van m'n pakje afblijft
Ow, geen NL Lidl in de buurt helaasquote:Op maandag 27 september 2010 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij de Lidl hadden ze bubbelmatten voor in bad
Die hebben ze ook wel eens ergens anders, we houden het wel voor je in de gaten!quote:Op maandag 27 september 2010 12:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow, geen NL Lidl in de buurt helaas
Dat zou tof zijn!quote:Op maandag 27 september 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
Die hebben ze ook wel eens ergens anders, we houden het wel voor je in de gaten!
Desnoods koop ik hem voor je en stuur ik hem op ofzo.
Het is wel heel lekker, zo'n mat. En hij bubbelt ook écht goed.quote:Op maandag 27 september 2010 12:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn!Ik zal eerst eens kijken of ze zoiets hier misschien hebben, Lidl verkoopt hier ook online
Zeker weten, dan mag ik het badschuim wel verstoppen voor hem. Als je ziet wat voor een zwembad het nu af en toe al is als ie in bad is geweestquote:Op maandag 27 september 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
Het is wel heel lekker, zo'n mat. En hij bubbelt ook écht goed.
Die modderzoeker van je zal het vast ook geweldig vinden
Ik sta er nog niet bijquote:Op maandag 27 september 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Officieuze animo-check SecretSanta
JJH
Muis006
Ingetje79
Ml-etje
Tombolafan
Pagan
Strega
Maes
Cat22
Bamba
Dizzy-Miss-Lizzy
Lijstje
Ga je gangquote:
Sterktequote:Rossi moet om 13:30 bij de internist zijn.
Daarvoor gaat ie hier niet lang genoeg wonenquote:Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
Nieuw huisdier voor Ing!
Hoe ga je hem noemen?
quote:Op maandag 27 september 2010 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarvoor gaat ie hier niet lang genoeg wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 27 september 2010 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Net toen ik de douchecabine in zou stappen zag ik een enorrrrme spin (met een dik lichaam en grote, harige poten), dus van schrik doe ik de douchedeuren dicht.
En na het douchen zou ik de stofzuigert (hoe F&F) pakken om hem naar een andere wereld te helpen, maar ik kan hem niet meer vinden
Moeten daar spinnen in dan?quote:Op maandag 27 september 2010 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben meer van de rigoreuze maatregelen![]()
Ik ga zo maar weer es stoofpeertjes maken,ik heb er ineens zin in.
Hoe lang is die stengel?quote:Op maandag 27 september 2010 13:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is vast iets voor jou. Diervriendelijk, dus heel F&F.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Zo, jij bent voortvarend!quote:
Jij denkt ook echt al-tijd aan sex he?quote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, jij bent voortvarend!Vraag je dat aan alle mannen die je tegenkomt?
65 cmquote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Ach who am I kidding, ook daarmee durf ik geen spinnen te vangen
Ik vraag me ook af hoe goed het werkt, die spin blijft heus niet stilzitten als hij met één of meer van z'n acht ogen zo'n ding ziet aankomen. Of hij wurmt zich uit die draden en rent langs de stengel naar z'n belagerquote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Ach who am I kidding, ook daarmee durf ik geen spinnen te vangen
Heul nietquote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij denkt ook echt al-tijd aan sex he?
quote:Ik ben trots op je
quote:
quote:De SpiderCatcher is 65 cm lang
Spinnetje om je op te fleurenquote:Op maandag 27 september 2010 13:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik word depressief van dit weer![]()
Middag, overigens
Zo ben ik er niet bang voorquote:Op maandag 27 september 2010 13:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Spinnetje om je op te fleuren![]()
[ afbeelding ]
Ik ben liever lui dan moe (en op het werkquote:
Die klimt er gewoon weer uit hoorquote:Op maandag 27 september 2010 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Gb![]()
Ik heb em al opgezogen, hij zat achter de wasmand![]()
Direct de hele bovenverdieping maar gezogen, hopelijk heeft ie genoeg zooi op z'n spinnekop gehad om dood te gaan![]()
Nu nach den Ceetausend om stohfperhn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |