H&M Mad About You heb ik welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:34 schreef younailedit het volgende:
heeft iemand?
Catrice: Spiced Bronze
H&M: Mad about you
P2: Gorgeous, Dangerous, Elegant
W.I.C.: Kingston (I'm not sure if that's Dutch brand)
mn swapmaatje wil ze
ik denk dat ik tammy's probleem wel zie op de foto; je moet deze snel aanbrengen, want als je langzaam lakt krijg je klonters.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:19 schreef Joysa het volgende:
For Audrey dekt perfect in 2 laagjes, ik vind 'm heerlijk
True, en niet te vaak over hetzelfde stukje lakken, dan trek je de lak er weer af.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ik tammy's probleem wel zie op de foto; je moet deze snel aanbrengen, want als je langzaam lakt krijg je klonters.
Niet mijn foto maar van internetquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ik tammy's probleem wel zie op de foto; je moet deze snel aanbrengen, want als je langzaam lakt krijg je klonters.
dat ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
True, en niet te vaak over hetzelfde stukje lakken, dan trek je de lak er weer af.
Heb je Silly/Awesome nog??quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Essence: Carrie - Clyde - Louise - Jungle Drum
Konad Topcoat - Show You Feet: ? - 04 Verry Berry - 01 Caribbean Sea
Herome: Los Angeles - Athens / Princes Color #101 Claire's: Moodpolish Awesome/Silly Golden Rose: Fashion Color 36
Models Own - Utopia nr 2
Iblauw en paars & roze vind ik ook vaak leuk overkopen mag ook.
Mijn Astra ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
oh milka, helemaal vergeten te zeggen, maar yasmeen is veilig en wel aangekomen. Kei bedankt!
quote:Hoeveel wil je voor mood polish happy??Op donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef Vanesje82 het volgende:
Te koop/ruil
*China Glaze Tree Hugger
*Golden Rose 307
*China Glaze Golden Enchantment
*Zoya Alegra
*Mood polish Happy /Earthy
*Mood polish Fabulous/Funky
*Sally Hanson Miracle Cure
*Catrice Matte Pebble Beach
quote:waarom neem je niet de goedkopere dupe van barry m?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:48 schreef bibi het volgende:
Als er iemand van zijn chanel paradoxal af wil, dan hoor ik het graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |