Welke DSquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef tliciouz het volgende:
Nogmaals iemand die opi - you don't know jacques kwijt wilt? En dan niet de suede of matte versie die heb ik namelijk al.En iemand die een opi uit de ds serie wil verkopen?
Maakt me denk ik eigenlijk niet zoveel uit. Ben gewoon erg benieuwd naar hoe ze zijnquote:
Oh sorry ik las verkeerd, dacht dat je er 1 te koop hadquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt me denk ik eigenlijk niet zoveel uit. Ben gewoon erg benieuwd naar hoe ze zijn
Ja muts.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh sorry ik las verkeerd, dacht dat je er 1 te koop had.
Hoeveel voor Matte Vinyl? (:quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
CG Pool Party
CC Untamed Luxury
Models Own Bubblegum Pink Sorbet
Zoya Nidhi
[ afbeelding ]
Orly
Candy Cane Lane
Matte Vinyl
Oh Cabanna Boy
Old School Orange
Poison Apple
Iblauw en paars & roze vind ik ook vaak leuk overkopen mag ook.
Kan hij is nieuw dus jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:46 schreef Killditzie het volgende:
Hmm 3,50 ex is mij te veel voor een Orly lakje
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:46 schreef Killditzie het volgende:
Da's haske goedkoop joh!quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:46 schreef Killditzie het volgende:
Ik verbaas me er ook overquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:18 schreef mirannie het volgende:
[..]meen je dat nou? Die dingen kosten inmiddels $10 retail
Ja dat dacht ik al, opzich is 3,50 niet veel maar laatst verkocht je ze voor minder, ik vraag me daarom af waarom deze 3,50 is? (:quote:
Ik heb mijn marktplaatsprijs genomenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:03 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, opzich is 3,50 niet veel maar laatst verkocht je ze voor minder, ik vraag me daarom af waarom deze 3,50 is? (:
Ja dat snap ik dat is dit ook 3 kleuren iig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ze doelt op de oude restvoorraad die je toen eens hebt verkocht hier...
Nee hoor dat was niet te veel moeite maar wat maakt het uit om dat te zeggen als ik het dan toch niet overkoop.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb mijn marktplaatsprijs genomenen dan kan je dat ook gewoon zeggen of was dat teveel moeite
![]()
Wat was die andere prijs dan, sorry ik kan niet alles onthouden
Voor ¤ 2,75 ex mag je hem hebben, sorry ik onthoudt niet alles en heb nu meer aan mijn hoofd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:16 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Nee hoor dat was niet te veel moeite maar wat maakt het uit om dat te zeggen als ik het dan toch niet overkoop.![]()
Laatst verkocht je ze geloof ik voor iets van 2,60-2,80 ofzo. Dus dat zou voor mij dan toch weer de vzk schelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |