ik heb wel interesse in de russian navy.quote:Op maandag 22 november 2010 14:58 schreef Cyntiaa het volgende:
P2 zilveren Crackling topcoat
OPI Russian Navy - matte
Er zijn er een paar weg inmiddels. Eventueel heb ik ook nog een OPI Russian Navy Matte in de aanbieding voor een goede ruil.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:52 schreef Maria2.0 het volgende:
In de aanbieding:
-Essence Multi Dimension zwart
-CG Gogo Pink
-CG Tempest
-Catrice From Dusk to Dawn
-Een of andere neonroze striper van Janet
PM terug.quote:Op maandag 22 november 2010 16:02 schreef Joell het volgende:
@ starstruck, pm voor china glaze lakjes
Ik hou van grijstinten en rozequote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb wel interesse in de russian navy.
Wat voor kleuren vind je leuk?
Heb ik nogquote:Op woensdag 24 november 2010 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb je die nog? Het showtopic heeft me overtuigd.
Van welke kleuren, merken houdt je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:15 schreef fehaflits1 het volgende:
ik heb La Paz-itively Hot (Matte) wel voor je, gebruik hem toch niet Heb je nog andere lakjes
heb je nou de matte of de suede russian navy te ruil?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Nog steeds in de aanbieding :
OPI Russian Navy Suede
P2 zilveren crackling topcoat
OPI Gargantuan Green Grape (Matte)
Zoekt :
Suzi Skis in the Pyrenees ( SQ heeft me hebberig gemaakt)
Japanese Rose Garden
La Paz-itively Hot (Matte)
De matte zie ik netquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Nog steeds in de aanbieding :
OPI Russian Navy Matte
P2 zilveren crackling topcoat
OPI Gargantuan Green Grape (Matte)
Zoekt :
Suzi Skis in the Pyrenees ( SQ heeft me hebberig gemaakt)
Japanese Rose Garden
La Paz-itively Hot (Matte)
paypal nemenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef Joell het volgende:
Ik zoek eyeko lakjes, ik kan niet bestellen van de site, want ik heb geen paypal. Misschien kan hier iemand me helpen??
Maar t mag niet van mijn oudersquote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
paypal nemen
is geen enkele moeite, en paypal is gewoon haske veilig
welnee, kost niksquote:Op woensdag 24 november 2010 14:19 schreef Joell het volgende:
[..]
Maar t mag niet van mijn ouders![]()
Btw, kost paypal eigenlijk geld ofzeu? Misschien dat ik ze dan kan overtuigen
Je wint er zelfs een paar cent mee.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:19 schreef Joell het volgende:
[..]
Maar t mag niet van mijn ouders![]()
Btw, kost paypal eigenlijk geld ofzeu? Misschien dat ik ze dan kan overtuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |