Freya. Mooi setje, vrijdag bij De B. gekocht.quote:Op maandag 27 september 2010 12:02 schreef Leandra het volgende:
Wat voor ondergoed??
Even voor de beeldvorming en omdat de heren het wegens maandagochtend niet durven vragen...
Gewone Hema'tjes of het betere werk van haar met al die dure touwtjes wiens naam ik even kwijt ben.
Helaas beperken de dagen zich tot donderdag...quote:Op maandag 27 september 2010 12:04 schreef Deisyy het volgende:
Leuk, De Efteling!
Woensdag schijnt het goed weer te worden
Damn, alweer.......... afgelopen woensdag was het mooi weer en had ik de hele dag verplichtingen waardoor ik er niet van kon genieten, en komende woensdag hetzelfde verhaalquote:Op maandag 27 september 2010 12:04 schreef Deisyy het volgende:
Leuk, De Efteling!
Woensdag schijnt het goed weer te worden
Ja ik snap je helemaal,maar troost is dat inde Efteling nog zat andere leuke dingen overblijven om te doen...quote:Op maandag 27 september 2010 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ging ook overal in...Mocht ook gewoon van de artsen....Was zo ongeveer de eerste vraag die ik stelde...mag ik nog in achtbanen
![]()
Maar nu mn pomp ongeveer zo groot is als een flinke koelbox lijkt het me geen goed plan meer![]()
Ik durfde geeneens meer in de spin met mn broer...achteraf dacht ik echt van![]()
Dus volgend jaar gewoon de spin in....met mn nichtje
ja de sprookjes en de droom vlucht....quote:Op maandag 27 september 2010 12:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik snap je helemaal,maar troost is dat inde Efteling nog zat andere leuke dingen overblijven om te doen...
Have fun!!quote:Op maandag 27 september 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Freya. Mooi setje, vrijdag bij De B. gekocht.
Doehoei!!!
wtfquote:Op maandag 27 september 2010 12:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dek meer vrouwen dan marlies dekkers tieten?
Maar overal staan van die borden dat hartpatiënten moeten uitkijken. Maar de Carnaval is ook leuk. Heb je nog wéken lol van.quote:Op maandag 27 september 2010 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ging ook overal in...Mocht ook gewoon van de artsen....Was zo ongeveer de eerste vraag die ik stelde...mag ik nog in achtbanen
![]()
Maar nu mn pomp ongeveer zo groot is als een flinke koelbox lijkt het me geen goed plan meer![]()
Ik durfde geeneens meer in de spin met mn broer...achteraf dacht ik echt van![]()
Dus volgend jaar gewoon de spin in....met mn nichtje
Touwtje + magneet en je weet nooit wat je van de bodem schraapt!quote:Op maandag 27 september 2010 12:10 schreef Noek het volgende:
Maar de Fata Morgana vind ik pas echt eng. Die bedelaars!![]()
Ja dat is klote voor jou, maar mooi voor mij, want woendag is mijn vrije dagquote:Op maandag 27 september 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, alweer.......... afgelopen woensdag was het mooi weer en had ik de hele dag verplichtingen waardoor ik er niet van kon genieten, en komende woensdag hetzelfde verhaal![]()
Dat verzin je toch niet..... 2 woensdagen achter elkaar mooi weer terwijl de rest van de week blegh is, en net die woensdagen heb ik wat te doen terwijl ik nooit wat te doen heb
tatatataaaaaaaaaaaaatatatatatatataaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 27 september 2010 12:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar overal staan van die borden dat hartpatiënten moeten uitkijken. Maar de Carnaval is ook leuk. Heb je nog wéken lol van.![]()
hahahha goeie tip, wedde gaat D-K doen hoor hahahaquote:Op maandag 27 september 2010 12:13 schreef HiDiHo het volgende:
Nog een tip voor de efteling, koop één kaartje, ga de rode-neuzen show (Carnaval Festival) in, in de wachtrij is een nooduitgang die uitkomt op de parkeerplaats.![]()
neeheeeee...we gan via de airmiles een kaartje kopen....en das mooi want daar staat genoeg op aangezien mn ex nog meespaartquote:Op maandag 27 september 2010 12:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha goeie tip, wedde gaat D-K doen hoor hahaha
En wat kun je nu?quote:
dat is helemaal top, hoop dat jullie een hele leuke dag hebben maar wel graag foto`s maken hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
neeheeeee...we gan via de airmiles een kaartje kopen....en das mooi want daar staat genoeg op aangezien mn ex nog meespaart
En droomvlucht dan?? Al die trollen... dat moet als voormalig mod toch redelijk confronterend zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 12:10 schreef Noek het volgende:
Maar de Fata Morgana vind ik pas echt eng. Die bedelaars!![]()
Sinds wanneer dek je vrouwen als je spermadonor bentquote:Op maandag 27 september 2010 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
DK is spermadonor....
En die quote is het bewijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |