Ik weet niet of het de bedoeling is, maar ik moest erom lachenquote:Op maandag 27 september 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mocht je een injectie wensen, ik heb er hier nog wel eentje voor je
quote:Op maandag 27 september 2010 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier onder niet opklikken en lezen als je niet van theekransjes houdt:Mooi nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zouden toch nog, undercover!quote:Op maandag 27 september 2010 14:18 schreef CarOnline het volgende:
Zemelaar was getrouwd met Johanna![]()
Opdat wij niet vergeten.
Oh en ik ben nog nooit in de Efteling geweest![]()
En hoera voor de theekrans
Ja.... oma Knots heette Johanna!quote:Op maandag 27 september 2010 14:18 schreef CarOnline het volgende:
Zemelaar was getrouwd met Johanna![]()
Opdat wij niet vergeten.
Oh en ik ben nog nooit in de Efteling geweest![]()
En hoera voor de theekrans
quote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Wij zouden toch nog, undercover!![]()
Zaterdag even een datum plannen. Jihad!
Volgens mij ben je de d vergetenquote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Zaterdag even een datum plannen. Jiha!
quote:Op maandag 27 september 2010 14:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het moet huur ik wel een grote neger in voor dat soort van dienstverlening
Neequote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef Deisyy het volgende:
Laysa en D_K, zijn er pics van de krib?
Oh ja. Maar is dat nog wel open dan?quote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Zaterdag even een datum plannen. Jiha!
Ach, doen we gewoon alsof het gras is, hoeft er gelijk niemand meer jaloers te zijnquote:Op maandag 27 september 2010 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar we zijn al wel wezen kijken. Leuk huisje met tuintje en schuurtje. Omdat het al een tijd leegstaat hebben we meteen al een groene tuin vol onkruid!
No problem, ik dacht ik meld het even op mijn eigen vriendelijke wijzequote:Op maandag 27 september 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... oma Knots heette Johanna!
Thnx
Gaan we naar de WinterEfteling. Dat kan ook nog. Op een dag dat iedereen moet werken behalve wij. Dan zijn wij de enigen die het park checken.quote:Op maandag 27 september 2010 14:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja. Maar is dat nog wel open dan?
Is dat niet tot oktober?
Gaan we gewoon gelijk met Laysa en D_K en dan zwaaien en roepen vanuit de achtbaan enzo
Onkruid, gratis en voor niets. Misschien zit er iets lekkers bijquote:Op maandag 27 september 2010 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar we zijn al wel wezen kijken. Leuk huisje met tuintje en schuurtje. Omdat het al een tijd leegstaat hebben we meteen al een groene tuin vol onkruid!
Als je ze alle 5 tegeljik inneemt, zeker en vastquote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Temazepam. Vijf stuks van elk 10 hele miligrammen. Als ik daar niet van onder zeil raak.
Die heeft ook een mooie cremalaag, zeker?quote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook even een kopje thee maken. Platte met een Zakjiato.
Die zag ik vals menschquote:Op maandag 27 september 2010 14:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja. Maar is dat nog wel open dan?
Is dat niet tot oktober?
Gaan we gewoon gelijk met Laysa en D_K en dan zwaaien en roepen vanuit de achtbaan enzo
Het is een heel huis...Met traplift....zie mij dan lekker de trap op en af zoefenquote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onkruid, gratis en voor niets. Misschien zit er iets lekkers bij![]()
Is daar alles gelijkvloers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |