oh echt hahaha triest toch, weet wel Janine uit goede tijden heeft ook steeds moeilijkheden dat ze maar niet maar Ludo wegging, en er was een cliffhanger toen dat ie dood geschoten werd, gaat ie gewoon boodschappen doen komen er mensen naar hem toe en zeidfen, he je was toch dood geschoten enzo hahah echt sommige mensen denken echt wat er op tv vertoond wordt is allemaal echt.quote:Op maandag 27 september 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit gaat dan toevallig over Amsterdam maar veel mensen doen gewoon debiel als het gaat om mensen die op tv te zien zijn (geweest). Zo ken ik het verhaal van iemand die in GTST iemand speelde met een eetstoornis. Als zij naar de supermarkt ging dan begonnen andere klanten zich te bemoeien met wat zij in haar karretje had, daar waren dan dingen bij die haar personage niet mocht hebben. Dat liep soms gewoon op ruzie uit.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier onder niet opklikken en lezen als je niet van theekransjes houdt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op maandag 27 september 2010 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier onder niet opklikken en lezen als je niet van theekransjes houdt:Er zit in ieder geval schot in de zaak, dat is goed nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Scrutinizer op 27-09-2010 14:10:44 ]
quote:Op maandag 27 september 2010 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier onder niet opklikken en lezen als je niet van theekransjes houdt:heb gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal top
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
quote:Op maandag 27 september 2010 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier onder niet opklikken en lezen als je niet van theekransjes houdt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier onder niet opklikken en lezen als je niet van theekransjes houdt:Congrats! En zoals Piet ook al vraagt: waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Wtf!?quote:Op maandag 27 september 2010 14:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Congrats! En zoals Piet ook al vraagt: waar?
West!quote:Op maandag 27 september 2010 14:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Congrats! En zoals Piet ook al vraagt: waar?
quote:Op maandag 27 september 2010 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
En er staat iemand met een pakketje aan de deur! Cadeau'tjes!
In Brazilië en/of Argentinië is het al meer dan eens gebeurd dat slechte personages uit een soap door kijkers vermoord zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 14:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh echt hahaha triest toch, weet wel Janine uit goede tijden heeft ook steeds moeilijkheden dat ze maar niet maar Ludo wegging, en er was een cliffhanger toen dat ie dood geschoten werd, gaat ie gewoon boodschappen doen komen er mensen naar hem toe en zeidfen, he je was toch dood geschoten enzo hahah echt sommige mensen denken echt wat er op tv vertoond wordt is allemaal echt.
Ik heb dat gesprekje op het strand ook gezien waar het om gaat.... en ja, daar krijgt ze gewoon opdracht van de makers om dat verhaal aan de andere meiden te vertellen. Dan wordt er natuurlijk ook nog even gevraagd wat ze van Amsterdammers vindt enz. Het programma is ook zo simpel dat zelfs de hoofdrolspelers de uitzending kunnen volgen.quote:en over barbie enzo, maak me niet wijs dat het allemaal *spontaan* is, veel is gescript
quote:Op maandag 27 september 2010 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier onder niet opklikken en lezen als je niet van theekransjes houdt:Oh, dat zou geweldig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/theekransmodus
Ha, met een kerstkaartje en een heus kerstpakket!quote:
o ja daar staat me nog iets van bij, dat ene soapsteeretje die door een fan is dood geschoten omdat ze het in de serie aanlegde met een ander zoietsquote:Op maandag 27 september 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Brazilië en/of Argentinië is het al meer dan eens gebeurd dat slechte personages uit een soap door kijkers vermoord zijn.
[..]
Ik heb dat gesprekje op het strand ook gezien waar het om gaat.... en ja, daar krijgt ze gewoon opdracht van de makers om dat verhaal aan de andere meiden te vertellen. Dan wordt er natuurlijk ook nog even gevraagd wat ze van Amsterdammers vindt enz. Het programma is ook zo simpel dat zelfs de hoofdrolspelers de uitzending kunnen volgen.
method acting heet datquote:Op maandag 27 september 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit gaat dan toevallig over Amsterdam maar veel mensen doen gewoon debiel als het gaat om mensen die op tv te zien zijn (geweest). Zo ken ik het verhaal van iemand die in GTST iemand speelde met een eetstoornis. Als zij naar de supermarkt ging dan begonnen andere klanten zich te bemoeien met wat zij in haar karretje had, daar waren dan dingen bij die haar personage niet mocht hebben. Dat liep soms gewoon op ruzie uit.
Mocht je een injectie wensen, ik heb er hier nog wel eentje voor jequote:Op maandag 27 september 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Godver. Bel je de huisarts tijdens het telefonisch spreekuur, krijg je of een in gesprek-toon of de telefoon blijft overgaan zonder te worden opgenomen.
Gelukkig ben ik geen ongeduldig, driftig type ...
Ach, het is theekransjestijd!quote:Op maandag 27 september 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
Allemaal vreemdlingen die verdwaald zijn zeker, en het is nog heel geen Sinterklaas....
Is dit zomaar per ongeluk het Nijmegentopic geworden?
Ben jij ook al sperma donor?quote:Op maandag 27 september 2010 14:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mocht je een injectie wensen, ik heb er hier nog wel eentje voor je
Een Saab met borderline is erg in tegenwoordig.quote:Op maandag 27 september 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
Wij hebben een Saab zonder psychose. Wel een dak maar dat is best handig met zulk hoerig weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |